
Реших да сваля маркучето на картерната вентилация и какво да видя буквално текна масло от там.
Отидох при 1 приятел и на канала какво да видя целия компресор в масло също омаслено и от захранващата с масло турбината тръбичка(проверихме да не би да не е стегната,но уви беше.Точно на чупката на тръбата излизаща от турбото дето се свързва с пластмасовата(сплескана и оребрена) пластмасова тръба която отива в кулера яко омаслена 7/8 см. точно при снадката. При обслужването както и вчера турбината бе проверена за луфтове(първия път от майстор вчера от нас) никакви луфтове поне не и доловими на ръка.
Имам и друго питане относно тандем помпата. Цялата кутия е в масло повтарям масло не нафта явно тече от помпата (поне аз не виждам от къде от друго място) мислех,че е от буксата за дюзите на главата, но не е от там.Също не е от Пластмасовия накрайник на помпата от който страдат много помпи LUK здрав е и няма капка масло там.
Та въпроса ми е продава ли се някакъв комплект уплътнения за тази помпа.
Маслото е Repsol 5w40 сменено преди 4742км и от 5л. туба вече няма и капка

Доста четох последните 2 дни и стигнах до извода,че явно налягането при разпределителния вал е мн високо
на какво може да се дължи това
Вече почнах да я намразвам тази кола

В момента нямам финансовата възможност да отида при някой майстор да я погледне и може би оправи за това искам ако някой се е сблъсквал с такъв или подобен проблем да сподели или някой запознат да даде мнение