ауди а3 1.8 20V проектче

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RZ01
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 02 май 2013 17:36
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: 1.9TDI ASZ

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN

Мнениеот RZ01 » Пон 20 яну 2014 15:14


kapoma4o написа:Прочетох приятел но тази тема няма нищто общо с моята, аз стягам бегачка а не си засилвам ежедневката.


Ми сложи си реактивен ДВГ :a045

Последна промяна от dobrin на Вто 21 яну 2014 15:04, променено общо 1 път.
Причина: Получаваш официално предупреждение!




Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот xalerrelax » Вто 21 яну 2014 13:06


Най - вероятно ще мине с "домашно " заварен ролбар , но пак си имат изисквания за "клетката".

п.п.
Имаше нещо за планките , с които се закрепва клетката към купето.
Ако те интересува , ще попитам повече.


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 21 яну 2014 21:44


Благодаря Колега, имам така прословутата книжка приложение "Ж" там подробно е описано и схематично какви задължителни, основни и допълнителни елементи, трябва да има един ролбар.


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 11 фев 2014 20:30


Колеги, днес свалих изпускателния колектор и понеже не намирам оферти за продажба на спортен, реших да се захвана с направата на такъв. Засега съм намерил каде да ми изрежат фланеца,колена и тръба с подходящия размер. Единственото което е че ненамирам начина по който се калкулира дължината на изпускателните тръби, ако някой може да подскаже ще се радвам да помогне!


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 11 фев 2014 22:43


Формулата за дължина на първичните тръби е:
P = [(850 x ED) / RPM] – 3 , където
RPM – са оборотите на двг., за които ще се тунингова изпускателната система
ED – 180гр. + градуса, на който се отварят изпускателните клапани преди ДМТ
P – Дължина на първични тръби (за ауспух 4-1) или Дължина на първични + вторични тръби (за 4-2-1), в инчове.
По принцип, шосейните двигатели изискват колектора да се тунингова за обороти на макс. въртящ момент, докато състезателните двг. ще бъдат тунинговани да работят или за обороти на максимална мощност, или за оборотите намиращи се между макс. мощност и макс. върт. момент.
Колекторът 4-1 ограничава диапазона на мощност, докато 4-2-1 дава по добра мощност в средния диапазон, но я намалява в горния край с 5-7%.
Най-общо, говорейки за колектор 4-2-1, началната точка за дължина на Първични тръби е 15 инча, и по такъв начин дължината на Вторичните тръби е Р – 15 инча. Промяната на дължината на първичните тръби има за цел да промени кривата на мощността спрямо точката на максималния въртящ момент. Скъсяването на първичните тръби дава по-голяма мощност в горния край на диапазона, но я намалява в средата, и обратно. Но все пак има известна промяна в максималния въртящ момент или оборотите, на които се постига.

В идеалния случай, първичните тръби трябва да излизат от главата на двг. в права линия, около 4 инча преди да се направи извивката.
Вътрешният диаметър на тръбата може да се изчисли от:
ID = sq root [cc / {25 x (P + 3)}] x 2.1 където:
(sq root - корен квадратен)
сc = обем на 1 цил. в см3
Р = Дължина на първични тръби в инчове

При някои двигатели може да е полезно да се направи “стъпка” между изпускателния порт и Първ. тръби (т.е. диам. на първ. тръби да е по-голям от този на изпускателния порт). Това се прави при двигатели с праволинейни изпускателни портове.

За колектори 4-2-1, диам. на първ. тръби се изчислява, както по-горе. Диам. на Вторичните тръби се дава чрез:
IDS = sq root (ID x ID x 2) x 0.93 където:
(sq root - корен квадратен)
ID = изчислен вътр. диам. на Първ. тръби

Диаметърът на тръбите може да се използва, за да промени оборотите на максималния въртящ момент. Намаление на диам. с 0,125 инча ще понижи оборотите на макс. върт. момент с 500-600 за двигатели над 2 литра и с 650-800 за по-малолитражни двигатели. Същото увеличение ще има обратния ефект.

Общата дължина на Колектора и Ауспуха (до началото на заглушителя) трябва да бъде равна на Р + 3 инча (или някакво пълно кратно на Р + 3 за шосейна кола)

Вътрешният диам. на ауспуха се дава от:
IDT = sq root [(cc x 2) / (P + 3) x 25] x 2

Където Р е изчислено по-горе.

Дължината на ауспуха е дадена от:
CL = [(ID2 - ID3) / 2] x CotA

Където:
ID2 = диаметър на вход на колектор
ID3 = диаметър на изход на колектор
CotA = Котангенс от ъгъла на колекторното разширение (което в идеалния случай трябва да е около 7-8° (определено по-малък от 10°).

Дизайнът на Колектора трябва да е такъв, че входните тръби да свършват внезапно, в противен случай тунингованата вълна на изпускателно налягане ще се пренесе в ауспуха и направените изчисления за връщане на отрицателна вълна за изпразване обратно до изпускателния клапан в точния момент, ще бъдат погрешни. Колеги това е най-доброто инфо за изпускателен колектор което намерих!


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Сря 12 фев 2014 21:23


Градуса, на който се отварят изпускателните клапани преди ДМТ!?
Колеги някой ще разясни ли какво означава това?


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Пет 14 фев 2014 23:46


От вчера се занимавам с ролбара! Е нема толкова пипкава работа, засега сме монтирали главния ролбар и двата странични ролбари, утре продължавам с допълнителните елементи като хиксове на тавана, на вратите под таблото и задните опори за тези на които това нищо не им говори утре ще се опитам да кача снимки.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот krisaliks » Съб 15 фев 2014 15:30


kapoma4o написа: опитам да кача снимки.

Колега не се опитвай, а направо качи няколко снимки на колата и не само на клетката а на цялата кола :smile


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 18 фев 2014 21:00


Ролбара е почти готов, утре се надявам да го довърша и другата седмица на бояджия!


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 18 фев 2014 22:27


Имам снимки но явно са много големи и не ми позволява да ги ка4а.


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Вто 25 фев 2014 22:38


Ролбара е готов на 100% и сега съм се заел с направата на изпускателя, фланеца е изрязан, колената и тръбата са закупени и чакам на заварчика да му дойде музата. А аз през това време 6е се заема с стойките за седалката


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот leonardo_vd » Сря 26 фев 2014 21:26


С каква електроника ще караш?


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Сря 26 фев 2014 22:21


ХА ХА ХА, това намек ли е за нещо или.... данеси станал много добър с мегите!? Засега ще карам с оригиналната и с настройки и проучавам въпроса дали може да се елиминира дебитомера. А един ден като монтирам дроселите(ако не може да ги управлява оригиналната) ще си купя истинска. Нали сам виждаш кво се получава с мегите! Това че си успял да монтираш и настройш сам твоята не означава че всичко ще е о.к, знаеш колко коли се счупиха поне във Видин и всичките с монтирани меги.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот Vizor » Чет 27 фев 2014 9:35


Щото си ги купуват от Видин. Аз карам година и половина на цялата газ и нямам проблеми. Пали при -25 и при +38 градуса от половин оборот.
Какво не им харесвате?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот leonardo_vd » Чет 27 фев 2014 19:49


Аз не знам коя кола се е счупила с мега от Видин. Но това е друг въпрос. С оригиналната електроника и "чиове" ЗАБРАВИ . Ще се смеем с глас на обратния ефект. Не подценявай мегата. Нали гонехме нискобюджетен проект ? Ама все пак искам да ми кажеш коя кола се счупи зарад мегата :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта