голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 17 яну 2014 16:04


Момчета, пипал съм и времето на греене на свещите, и порцията на 5-ти канал, но ефект никакъв и си върнах заводските стойности. Остава да проверя конекторите на свещите, да сменя пак горивния и да ми се настроят милиграмите на помпата на по-малко. Всичко друго където се сетите съм правил.




Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Съб 18 яну 2014 10:15


Аз продължавам да се заигравам с проклетия температурен датчик. :redface
Тази сутрин, като го откачих (външна темп. около 0 градуса), индикацията по ваг-ком за температура на течността на антифриза беше 6 градуса - по данни от климатроника не излизаше повече от 0 до +1 градус. Когато откачих датчика, ваг-кома показваше 9.9 градуса температура на антифриза, като го закачих отново - температурата на антифриза излезе около 38 градуса, а двигателя беше работил 2-3 минути. :gruebel


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Съб 18 яну 2014 10:17


Без датчика всеки път при всякакви температури ли пали добре? Дали ако се подаде повече гориво на 5ти канал в комбинация с повече греене на свещите ще има ефект?


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Съб 18 яну 2014 10:27


Честно казано, без датчика температурата за колата ще е еднаква - тя ще си отчита, че е кучи студ при всяко положение. Аз лично два пъти пробвах да я паля без датчик - кремък, пали с докосване. Тази сутрин експериментирах да запаля преди да са изключили подгревните свещи - запали. Направи ми впечатление, че в момента на запалването се форсира до 1100-1200 оборота и после се закова на заводските 903.

Относно твоят въпрос, може и да има някакъв ефект, но не съм пробвал - тъкмо събрах лаптопа и кабеляка, че не ми държи батерията и опъвам енергото от терасата. :mhihi
Ако би ти било полезно - докато бях с увеличена порция начално гориво, опитах да подгрея свещите няколко пъти, но пак претресе в началото и запали една идея извън моите очаквания.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Съб 18 яну 2014 11:12


Аз ще го пробвам това със свещите и порцията гориво... Иначе веднага бих пипнал милиграмите ама има секретен болт :D


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Вто 21 яну 2014 18:29


Такаа. При мен категорично няма ефект от всякакви настройки през ВагКом. Наумил съм да взема 4 малки скоби за маркуч, да ги нахлузя на лулите за свещите и да ги стегна ламерската. :mhihi В интерес на истината при мен всички лули са си доста прилично спукани. :banghead Вчера при стокови настройки на компютъра подгрях веднъж докато изцъка релето и после втори път само да изгасне лампата, и запалих от четвърт. :scare3


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Вто 21 яну 2014 20:36


10 пъти ти писах да запалиш с откачен датчик за температура.
Сега идват студове, пробвай.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Вто 21 яну 2014 23:02


Утре ще опитам с датчика, защото все правех различни други проби. Ако запали по-хубаво как да разбера от повечето нафта или от повечето подгрев е?


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Сря 22 яну 2014 8:26


Поне ще изключиш връщане на нафтата и други проблеми.
Ти го направи и ще видим.
Аз мисля, че няма да има особена разлика.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 22 яну 2014 13:08


Без датчик при 7 градуса по бордовия запали добре, но пак сякаш неравномерно, разтреперано. Все едно не е подкачило напълно гориво, аз така го виждам. Продължавам да си мисля за горивния филтър... При първа възможност го сменям.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Сря 22 яну 2014 19:23


Ако не е сменян скоро го сменяй.

А има ли зависимост от външната температура? Ако се връща нафтата ще върти повече и при висока външна температура.


gosho_vn
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 27 дек 2013 21:19
Автомобил: GOLF4-SDI -GOLF3TDI-LADA NIVA
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот gosho_vn » Сря 22 яну 2014 19:57


Колега моята 3-ка тди по същия начин пали при първия старт за деня,но и схванах цаката като подгрея свещите 3-4 пъти и изчаквам да щтракне релето и пали от ряз!:)УСПЕХ


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 22 яну 2014 21:12


Не мога да го разбера вече... Едни пъти при 2 градуса някъде пали по-хубаво и спокойно отколкото при 7, други пъти обратно. Филтърът е на 5 хиляди километра вече.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Сря 22 яну 2014 21:44


Ако е качествен, не е от него.

Виж това с буксите как ще се отрази и после мисли за друго.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Чет 23 яну 2014 0:25


Ще ги пристегна със скоби докато им се затвори пукнатината при първа възможност. Остава ми само това и смяна на горивния...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта