голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Момчета, пипал съм и времето на греене на свещите, и порцията на 5-ти канал, но ефект никакъв и си върнах заводските стойности. Остава да проверя конекторите на свещите, да сменя пак горивния и да ми се настроят милиграмите на помпата на по-малко. Всичко друго където се сетите съм правил.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Аз продължавам да се заигравам с проклетия температурен датчик.
Тази сутрин, като го откачих (външна темп. около 0 градуса), индикацията по ваг-ком за температура на течността на антифриза беше 6 градуса - по данни от климатроника не излизаше повече от 0 до +1 градус. Когато откачих датчика, ваг-кома показваше 9.9 градуса температура на антифриза, като го закачих отново - температурата на антифриза излезе около 38 градуса, а двигателя беше работил 2-3 минути.

Тази сутрин, като го откачих (външна темп. около 0 градуса), индикацията по ваг-ком за температура на течността на антифриза беше 6 градуса - по данни от климатроника не излизаше повече от 0 до +1 градус. Когато откачих датчика, ваг-кома показваше 9.9 градуса температура на антифриза, като го закачих отново - температурата на антифриза излезе около 38 градуса, а двигателя беше работил 2-3 минути.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Без датчика всеки път при всякакви температури ли пали добре? Дали ако се подаде повече гориво на 5ти канал в комбинация с повече греене на свещите ще има ефект?
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Честно казано, без датчика температурата за колата ще е еднаква - тя ще си отчита, че е кучи студ при всяко положение. Аз лично два пъти пробвах да я паля без датчик - кремък, пали с докосване. Тази сутрин експериментирах да запаля преди да са изключили подгревните свещи - запали. Направи ми впечатление, че в момента на запалването се форсира до 1100-1200 оборота и после се закова на заводските 903.
Относно твоят въпрос, може и да има някакъв ефект, но не съм пробвал - тъкмо събрах лаптопа и кабеляка, че не ми държи батерията и опъвам енергото от терасата.
Ако би ти било полезно - докато бях с увеличена порция начално гориво, опитах да подгрея свещите няколко пъти, но пак претресе в началото и запали една идея извън моите очаквания.
Относно твоят въпрос, може и да има някакъв ефект, но не съм пробвал - тъкмо събрах лаптопа и кабеляка, че не ми държи батерията и опъвам енергото от терасата.

Ако би ти било полезно - докато бях с увеличена порция начално гориво, опитах да подгрея свещите няколко пъти, но пак претресе в началото и запали една идея извън моите очаквания.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Аз ще го пробвам това със свещите и порцията гориво... Иначе веднага бих пипнал милиграмите ама има секретен болт :D
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Такаа. При мен категорично няма ефект от всякакви настройки през ВагКом. Наумил съм да взема 4 малки скоби за маркуч, да ги нахлузя на лулите за свещите и да ги стегна ламерската.
В интерес на истината при мен всички лули са си доста прилично спукани.
Вчера при стокови настройки на компютъра подгрях веднъж докато изцъка релето и после втори път само да изгасне лампата, и запалих от четвърт. 



-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
10 пъти ти писах да запалиш с откачен датчик за температура.
Сега идват студове, пробвай.
Сега идват студове, пробвай.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Утре ще опитам с датчика, защото все правех различни други проби. Ако запали по-хубаво как да разбера от повечето нафта или от повечето подгрев е?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Поне ще изключиш връщане на нафтата и други проблеми.
Ти го направи и ще видим.
Аз мисля, че няма да има особена разлика.
Ти го направи и ще видим.
Аз мисля, че няма да има особена разлика.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Без датчик при 7 градуса по бордовия запали добре, но пак сякаш неравномерно, разтреперано. Все едно не е подкачило напълно гориво, аз така го виждам. Продължавам да си мисля за горивния филтър... При първа възможност го сменям.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ако не е сменян скоро го сменяй.
А има ли зависимост от външната температура? Ако се връща нафтата ще върти повече и при висока външна температура.
А има ли зависимост от външната температура? Ако се връща нафтата ще върти повече и при висока външна температура.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 27 дек 2013 21:19
- Автомобил: GOLF4-SDI -GOLF3TDI-LADA NIVA
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Колега моята 3-ка тди по същия начин пали при първия старт за деня,но и схванах цаката като подгрея свещите 3-4 пъти и изчаквам да щтракне релето и пали от ряз!:)УСПЕХ
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Не мога да го разбера вече... Едни пъти при 2 градуса някъде пали по-хубаво и спокойно отколкото при 7, други пъти обратно. Филтърът е на 5 хиляди километра вече.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ако е качествен, не е от него.
Виж това с буксите как ще се отрази и после мисли за друго.
Виж това с буксите как ще се отрази и после мисли за друго.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ще ги пристегна със скоби докато им се затвори пукнатината при първа възможност. Остава ми само това и смяна на горивния...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта