Голф 4 - регулиране на актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Asen 86
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 16 яну 2014 20:21
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот Asen 86 » Чет 16 яну 2014 20:55


Здравейте колеги,нов съм във форума защото от няколко месеца имам Галфа който е супер,но имах проблеми с турбината.Старата ми беше забила и майстора като е свали ми каза че от нея неставало нищо освен за боклука.Така че той ми сложи друга турбина която имаше на лице и била същата като моята.Колата стана супер,но след няколко дена градско отново ми започнахи проблемите с забиването.Върнах се при майстора който ми сложи турбината да види какво става с колата и той започна да ме вкарва отново в други филми за това забиване.
Днес бях при друг човек който ми направи една бърза диагностика.Барна турбината или по точно актуатора и колата се оправи.Стана добре и най-важното е че вече не забива,а и дърпа повече.Той ми каза че колата е чипосона за което аз незнаех и много се учудих от това.
Затова качих лог който направих ме днес за да си кажите мнението за турбината дали е добре,а също така дали имам чип.
Предварително ви благодаря :th_up
Прикачени файлове
LOG-16.01.2014.rar
(3.96 KиБ) Свален 532 пъти




Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот SCALE » Пет 17 яну 2014 11:43


Струва ми се , че е на ръба пак да забие - има една стойност на Н75 - 94% , малко ако мине тези проценти ще забие пак , а това може да се случи след известно зацапване на геометрията , но ако не я натискаш много рязко ще ти върви добре както и си усетил...


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот dmode101 » Пет 17 яну 2014 12:39


Екстра е! Оня пик е нормален, колата е била на първа или втора скорост с мръсна газ.
Това 116 коня ли е? Ако е такава е надута малко, т.е. имаш чип.


Asen 86
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 16 яну 2014 20:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот Asen 86 » Пет 17 яну 2014 18:39


Не колега не е 116кс ПД,а е 110кс за което се извинявам че по рано трябваше да го напиша.
Та колата е Голф 4 110кс,а дали е с чип вие ще ми кажите :th_up


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот dmode101 » Пет 17 яну 2014 22:00


С чип е, да.


Asen 86
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 16 яну 2014 20:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 - регулиране на актуатор

Мнениеот Asen 86 » Сря 22 яну 2014 22:52


Благодаря на колегата okti_1 за така свършената работа по колата ми.
Преди малко едно БМВ ми знаеше много и ми видя задния номер :mhihi без никакви проблеми с турбината.

ПП
Okti_1,беше прав за ГНП-то.Сега колата е по пъргава,а може би е било от центровката й ,знам ли?Абе хубава работа свърших ме :th_up :th_up :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта