Как ли я е измислил...хъмм, хвърлил е боб или пък е гледал на кафе, или е звъннал на феномена Радина да попита...а може би просто е отворил Autodata и е прочел какво казва производителя на едно произволно избрано BMW 5-та серия от примерно 2000 година. Сигурно и хората, дето правят Autodata, са глупаци като нас и си бъркат в носа, докато се чудят каква глупост да напишат, за това как се прави реглаж на мост на автомобил...

Ето и за резервоара на Б5 :
Не става дума за това дали на нас ни се вижда глупаво или не. Ясно е, че никой от нас няма да отиде да сипе 70 литра гориво,за да му е супер прецизен реглажа и няма да качи 3 неща по 68кг + едни 21 в багажника

. Само че истината е, че така се прави 100% правилен и точен реглаж по препоръка на производителя и това е факт, без значение колко ще ни се подигравате, че сме го написали. Вместо на нас,подигравайте се на конструкторите на колите - те са го измислили
Както се вижда тук, хората си дават за Б5.5, че резервоара по тяхна препоръка трябва да е пълен и твърденията ни не са голословни...хората са си го написали черно на бяло как се прави. Има толеранси на стойностите точно с идеята да може да се компенсира това колко е натоварена колата и колко гориво има вътре. Заради това най-добре е, когато се прави реглаж на предницата в статично положение (без хора вътре и без да пълен резервоара и каквото там още искат), стойностите да са в средата на дадения толеранс (виждали сте го по стендовете за реглаж как излиза положението в момента и допустимия толеранс). Така окачването има възможност да се измества в тези граници (според промяната в теглото, количеството гориво и още други фактори), без да се променя реглажа на предницата до толкова, че да е от значение за управлението и стабилността на колата.
Само че няма как да се твърди, че при различна височина на колата, геометрията на моста остава същата, защото не е така. Да, остава в граници (ако е регулирана по средата преди това), но определено не е същата.
