Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 23 яну 2014 13:45


diqn_bs написа:значи днеска ходих да ми направят стенд на колата.Когато я качиха и започнаха да я оглеждат отдолу и се оказа че имам два тампона на вътрешните долни носачи и другото което ми казаха че дясната ми полуоска има голям луфт нагоре надолу и ми казаха че от това може да ми тресе колата,вие какво ще кажете ?



ами те колегите подробно го обясниха, стегнали сте носачите при вдигнато колело във въздуха и за нула време сте ги съсипали заради напрежението което се създава при спускане от крик и предварителната натегнатост. Това за полуоската го казах и аз или хлабава полуоска или разбито каре защото е висяло и е наранен работната площ на точно определено място, получава се питинг и от там карето се съсипва за 100км.




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот rudoni » Чет 23 яну 2014 21:07


Оставете темата за специалистите при които ходите за реглаж! Напомняйте им редовно да се усъвършенстват.Много лаици и много некомпетентни мнения!лека нощ!


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот tipo1.4 » Пет 24 яну 2014 6:26


При регулирането на геометрията на предната и задната оси на БМВ ИЗРИЧНО е указано в програмите на стендовете за геометрия да се мери при пълен резервоар и 4 човека по 75 килограма защо ли???


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот zfa159 » Пет 24 яну 2014 16:18


Както имаше един лаф " Е как що...щотооо....много ясно! " :mhihi
Не е толкова фрапиращо и без 4-те човека да се регулира, защото има толеранси на стойностите, които са допустими, както и това за пълния резервоар, ама обикновено поне едното от двете фигурира като условие за реглажа.
:beer

Последна промяна от zfa159 на Пет 24 яну 2014 21:57, променено общо 1 път.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13408
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 24 яну 2014 16:24


Баах мааму.
То си требва подготовка.
70л х 2.5-175лв за бензин.
И после с кантара да меря,кой,колко кила е.
Е да де,но около мен са само глигане около 100-те оки,а дамите са далече от 75кг.
Много,мноооого подготовка трябвало за реглаж на преден мост.
:mhihi :mhihi :mhihi
:drunk


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Пет 24 яну 2014 17:51


tipo1.4 написа:При регулирането на геометрията на предната и задната оси на БМВ ИЗРИЧНО е указано в програмите на стендовете за геометрия да се мери при пълен резервоар и 4 човека по 75 килограма защо ли???

Тая глупост как я измисли?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот zfa159 » Пет 24 яну 2014 20:17


Как ли я е измислил...хъмм, хвърлил е боб или пък е гледал на кафе, или е звъннал на феномена Радина да попита...а може би просто е отворил Autodata и е прочел какво казва производителя на едно произволно избрано BMW 5-та серия от примерно 2000 година. Сигурно и хората, дето правят Autodata, са глупаци като нас и си бъркат в носа, докато се чудят каква глупост да напишат, за това как се прави реглаж на мост на автомобил... :worry2

Изображение

Ето и за резервоара на Б5 :

untitled.JPG


Не става дума за това дали на нас ни се вижда глупаво или не. Ясно е, че никой от нас няма да отиде да сипе 70 литра гориво,за да му е супер прецизен реглажа и няма да качи 3 неща по 68кг + едни 21 в багажника :mhihi :screwy . Само че истината е, че така се прави 100% правилен и точен реглаж по препоръка на производителя и това е факт, без значение колко ще ни се подигравате, че сме го написали. Вместо на нас,подигравайте се на конструкторите на колите - те са го измислили :mhihi
Както се вижда тук, хората си дават за Б5.5, че резервоара по тяхна препоръка трябва да е пълен и твърденията ни не са голословни...хората са си го написали черно на бяло как се прави. Има толеранси на стойностите точно с идеята да може да се компенсира това колко е натоварена колата и колко гориво има вътре. Заради това най-добре е, когато се прави реглаж на предницата в статично положение (без хора вътре и без да пълен резервоара и каквото там още искат), стойностите да са в средата на дадения толеранс (виждали сте го по стендовете за реглаж как излиза положението в момента и допустимия толеранс). Така окачването има възможност да се измества в тези граници (според промяната в теглото, количеството гориво и още други фактори), без да се променя реглажа на предницата до толкова, че да е от значение за управлението и стабилността на колата.
Само че няма как да се твърди, че при различна височина на колата, геометрията на моста остава същата, защото не е така. Да, остава в граници (ако е регулирана по средата преди това), но определено не е същата.
:beer


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот tipo1.4 » Съб 25 яну 2014 6:18


IRRITATING написа:
tipo1.4 написа:При регулирането на геометрията на предната и задната оси на БМВ ИЗРИЧНО е указано в програмите на стендовете за геометрия да се мери при пълен резервоар и 4 човека по 75 килограма защо ли???

Тая глупост как я измисли?

А дали не си вадя хляба с тази "глупост"?Не си ли си задавал този въпрос?Ти си технически неграмотен и не искам да споря с теб.Жив и здрав:)


Потребителски аватар
miro_penev
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
Двигател: AVF 2004
Местоположение: Равда-Бяла-Варна

Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот miro_penev » Съб 25 яну 2014 8:51


Здравейте колеги.
Все пак всеки има свое мнение и нека колегата си го запази.
Първо: един от колегите спомена, че б5.5 не е направен да се влачи по корем [THUMBS UP SIGN]. Радвам се че има и такова хора, чието мнение споделям.
Относно пружините и амортисьорите : с по-ниска пружина , стандартния оем амортисьор ,успява ли да си върши работата при положение че му се скъсява работния ход???
Другият ми въпрос е - при подмяна на оем амортисьори със спортни ( не съм запознат ) но хода на амортисьорите (пропорционално силата с която противодействат на клатенето ) как се компенсира -с диаметър на цилиндъра ли??


Sent from my iPhone using Tapatalk


diqn_bs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 136
Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот diqn_bs » Нед 09 фев 2014 15:42


колеги тресенето се оказа от разбито вътрешно каре сменихме го и всичко се оправи :) сега вече може да летим :Д



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта