Здравейте, както обещах ето го и реда на работа по пресушаването и изобщо разрешаването на целия проблем. При мен проблема бе, че се пълнеше купето с вода, изгнили някои връзки на кабелите по пода. От тук не работеше парктроника (работеше 1 ден след вадене и слагане на буксата или предпазителя, т.е. след рестарт), осветлението в купето и това от долната страна на вратите, алармата се включваше когато си поиска от нищото, наводни се и сервото на спирачките. С помощта на много теми от вашия форум, за което съм благодарен, успях да разреша кардинално проблема. Лошото бе, че сервото блокира и задържа спирачките на сред Игуменица (Гърция). Съжалявам, че не направих снимки по процеса на рециклирането му. Стана си доста успешно. Проблема бе, че от водата е изгнил един стоманен шплент, който ограничава движението на оста от педала. Във вътрешния край на тази ос има един гумен тампон, който от своя страна регулира налягането/под налягането от двете страни на мембраните. След като шплента се счупва, тампона запушва входовете за атмосферно налягане в сервото. Това е равносилно на натиснат спирачен педал с двата крака до дупка. Купих нов шплент от магазин за крепежни елементи, почистих мембраните, вътрешните метални части почистих от ръждата и намазах със сребърен феролит. От тогава минаха 6 месеца, проблеми няма. Колата си спира както преди, не смуче въздух от никъде.
Та така, ето е процедурата.
1. Премахваме защитната пластмасова кора над акумулатора, сервото, ... След изваждане на уплътнението, кората излиза с леко дърпане на пред (към вас). Желателно е да се започне от левия или десния край а не от средата.
2. Демонтираме рамената на чистачките. Изваждаме тапите, които крият гайките, развиваме гайките с гедоре или глух ключ 13мм. Рамената излизат с леко поклащани е дърпане на горе.
3. Премахваме малката пластмасова кора под чистачките. Тук видях малко зор а то било мн. просто и лесно. Кората се държи на две щипки, в средата и в края където е кутията на компютъра (шофьорската страна). След което кората излиза вертикално на горе, като също е желателно да се започне от някой от краищата и. Не се дърпа на пред или на зад! Само на горе. Излиза лесно. Идеята е да получим достъп до кутията на компютъра, кутията на филтъра и отводнителните канали.