Golf 4 AHF Запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Golf 4 AHF Запалване

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 18:11


Здравейте колеги, имам няколко въпроса. Колата ми (golf 4 AHF) , снощи прекара първият си голям студ откакто е с мен и не знам така ли трябва да пали, защото гледах колеги казват, че от четвърт им пали в студовете. И забелязах, че оборотите малко играят от сорта на 5-6 оборота (няма значение дали е студена или топла), само като се загледаш в стрелката се вижда, че мъждука. Лоста не трепери и си тръгва и изгасва нормално без притрисане. Приготвил съм един клип да кажете, температурата е -7 ама с варненският вятър си е -20 :mhihi И цялата кола е под 1 пръст лед, час и половина се мъчих да си отворя вратата. Възможно ли да е термостат, защото като тръгна на дълъг път температурата не е 90 ама си пада на 50 да речем и като увелича градусите на климатроника си се качва пак. По-късно през седмицата ще направя един лог и ако е възможно да кажете дали трябва колата да е студена, топла и т.н. от гледна точка да се види проблема от какво е.

http://www.youtube.com/watch?v=xjvS-81lhMQ

Последна промяна от x.user1992 на Пон 27 яну 2014 18:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот ventotdi » Пон 27 яну 2014 18:35


Незнам дали те разбрах добре но май питаш дали е проблем термостат за студения ти старт ? Надявам се ,че не е бил такъв въпроса ти . Виж показателите на температурния датчик по ВАГ . Май там е истината.


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 18:37


Въпросът ми е дали трябва да има такова замисляне при ниски температури, защото чета, че колеги им палят колите от четвърт в студа. А относно термостата въпроса е, че като тръгна на дълъг път ми падат градусите и като усиля паното се вдигат наново, така ли трябва да е? И отделен е въпроса и с оборотите


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот ventotdi » Пон 27 яну 2014 18:45


физически е не възможно като усилиш консулмацията на топлина да ти разте и температурата на мотора . Абратното съм съгласен . Мисля си ,че температурния датчик не е наред . Като гледам клипа забелязвам,че по - дълго подгрява което е добре и може би вижда реалните -7 градуса но все пак виж дали колебае температурата по ВАГ.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот aliyatin.com » Пон 27 яну 2014 18:55


Според мен е нормално така да си пали при студ.Термостата ти е за смяна-трябва да си държи 90* независимо дали парното е включено.И моята така пали защото нямам дълъг пробег.Акумулаторът не може да се зареди достатъчно-парно фарове музика.


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 18:58


Сега един от тези въпроси, които развеселяват знаещите. Термостат и температурен датчик едно и също ли е? Възможно ли е играенето на оборотите също да се дължи на него, защото лятото не мисля, че правеше така.

Последна промяна от x.user1992 на Пон 27 яну 2014 18:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот okti_1 » Пон 27 яну 2014 18:59


Виж си центровката и дюзите относно паленето и неравномерните обороти,а показанията на температурата виж термостата.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот okti_1 » Пон 27 яну 2014 19:02


x.user1992 написа:Сега един от тези въпроси, които развеселяват знаещите. Термостат и температурен датчик едно и също ли е? Възможно ли е играенето на оборотите също да се дължи на него, защото лятото не мисля, че правеше така.

Термостат е едно,а температурен датчик е друго нещо.
Оборотите играят от други причини, но не е от тях.


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 19:06


Значи да ги видя през ВАГ и вече ще видя кое трябва да се смени. А за оборотите да видя центровката и дюзите? Проверявам и ще пиша.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот okti_1 » Пон 27 яну 2014 19:11


Центровка на 4 канал-лог на място и на обороти,а дюзи при топъл двигател на място и на обороти-лог :th_up


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот kamo_73 » Пон 27 яну 2014 21:06


Какъв ти е проблема човече?Все пак е -7 колата ти пали чудесно ,тези дето колата им пали от четвърт ги остави( при тази температура). А относно термостата го смени.Аз съм със същия мотор и съм забелязал,че колкото е по студено толкова по добре пали-заради по дългия подгрев може би ех не отчетвърт ами отполовинка :icon_lol .Другото което забелязвам и при мен е така НЕЗНАМ защо,докато върти стартера светва лампата за АБС,може би знаещите ще ни кажат?


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 21:33


Знам ли.. Първа зима ми е с нея и не знам как трябва да е по принцип. Изгледах няколко клипа в ytube и палеха като моята ама на -18 и затова се замислих. Лампата не я бях забелязвал ама има тема за това, някои казват акумулатор ама се случва и на хора с нови такива. Заключението е, важното е че изгасва.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот Zinoto » Пон 27 яну 2014 21:49


За тая температура си пали сравнително добре, но зависи от доста неща включително и качеството на горивото така, че не се занимавай, още повече, че сутринта по-рано е било сигурно поне -10. Има няколко теми и клипове във форума от малко преди коледа на колеги, на които им палят по-зле от това ама при положителни температури до към + 7 градуса. Проверяват свещи, вадят температурни датчици, но ключа за палатката не е там... нещо последните дни не казват нищо или палят по-добре като е по-студено или най-вероятно ходят пеша :icon_lol


Потребителски аватар
x.user1992
Мнения: 81
Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
Автомобил: Golf IV 1.9
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот x.user1992 » Пон 27 яну 2014 22:20


Ааа за + температури пали с мисъл ама като я запалих и я бях оставил за час два и си врътна веднага. Пък като снимах клипа си поработи има няма 5 минути. Ама то се и отпусна времето и т.н. Ще направя упражненията, които споменаха отгоре, сигурно ще сменя един термостат и вече ще видя откъде играят оборотите.


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Запалване Golf 4

Мнениеот helikamov » Пон 27 яну 2014 22:59


Лампата на АБС-а светва, когато работи стартера, защото напреженирто в електрическата система на автомобила пада под някяква стойност (не знам каква обаче).
И при мен е така.
След зарядка на акумолатора правя 3-4 запуска, без да светва тази лампа, после пак си свети по време на запалването. Но пък нямям проблеми с паленето и спрях да го зареждам тоя акумолатор. Причините може да са няколко, но не това е темата.
Моят съвет - пали ли двигателя, със светеща или несветеща лампа на АБС-а, не пипай нищо.
А термостата нямя никакво отношение за паленето на двигателя. Единствената му задача е да потдържа работната температура на охладителната течност в определени граници, а от там и на двигателя.
Ако нямаш парно сега, при тези температури, при нормално натоварен двигател (дизелов), за мен най вероятната причина е неизправен термостат, след което следва запушено казанче на парното.
Нелогично е като увеличиш градусите на климатроника и да ти се вдигне температурата на двигателя, (освен ако не се включват автоматично, накакви ш***ни свещи за подгряване на антифриза) точно обратнто би трябвало да стане.
kamo_73 го е казал много точно демек: заспало магаре - не го буди.
За термостати и температури и парна има много в тоз прекрасен форум. :use_search
Успех желая!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта