Мнениеот feikot » Сря 29 яну 2014 8:20
И какво са ти казали по-точно ? Защото поради стечение на обстоятелствата познавам над 30 човека с ГУ от всички модели и то хора трезво мислещи,не сектанти с голф 2,които честно си казват за плюсовете и минусите на колата. Не е перфектна и безпроблемна,както би бил един автомобил от същия клас,който носи немска марка и струва ПОНЕ 3 ПЪТИ повече,но...има един лаф-за тия пари,толкова. Че даже и доста дават. А пък за скептиците и другите пренебрежителни люде (като теб),хората сме създали Горубляне и другите борси,където се купуват коли втора,трета,пета,че и 10та ръка,с превъртян километраж и позакрепен двигател.Включая и себе си в това число разбира се.
Конкретно,освен проблемите свързани с газовата (която е различен компонент от самата кола и не може да е показател за качеството на автомобила) и при първите Ц10ки имаше един проблем със задните амортисьори,друг съществен проблем не се е споменавал,от иначе доста шофьори. На един му тракаше каренцето на волана и му го смениха. Кардинални проблеми свързани с изтеглянето на бройки или сериозни ремонти,никой не е имал до сега (да не говорим тойота колко милиона бройки са изтегляли). Джипа е повече от приличен,да не говорим за пикапа,който избива рибата. А гаранцията е нещо,което много добре се справят партньорската мрежа,защото не бавят повече от ден до 3 колите,като сигурно и има изключения.
Извода-имаш крава-пиеш мляко,ако имаш кентаври си купи премиум,ако нямаш - дачия или ГУ. Всичко е в главата,и нокията с фенерче, и пипон 5 ти служат за разговори,ама с парите за втория,можеш да купиш поне 10 от първия.