Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
При мен 9.6 волта преди слагането на релетата при 13.8 волта на акумулатора и 14 волта директно на генератора.
След релетата останалите волтажи са същите, на лампата 13,4 волта. Това го меря като лампата си е с включена букса и свети.
След релетата останалите волтажи са същите, на лампата 13,4 волта. Това го меря като лампата си е с включена букса и свети.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
При мен е 12,9 на лампата под товар,
с 13,8 - 13,9 от алтернатора.
Утре ще премеря съпротивлението на плюса
от акумулатора до лампата да видя какво става,
или спойките ми са кофти, или това че използвах
оригиналният куплунг на фара и оставих 10 тина
сантиметра от оригиналните проводници до него
с 13,8 - 13,9 от алтернатора.
Утре ще премеря съпротивлението на плюса
от акумулатора до лампата да видя какво става,
или спойките ми са кофти, или това че използвах
оригиналният куплунг на фара и оставих 10 тина
сантиметра от оригиналните проводници до него

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Мисля, че ако пуснеш хубава нова маса ще се оправят нещата. Аз пуснах нов 2,5 кв.мм кабел от единия фар, през другия директно на минуса на акумулатора
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Всичко е с 2,5 кв мм
включително и нови маси директно от акумулатора,
съмнява ме само това че към релетата съм карбовал
механично обувки а не съм ги пойл, както и медни
такива за болчетата към клемата.
включително и нови маси директно от акумулатора,
съмнява ме само това че към релетата съм карбовал
механично обувки а не съм ги пойл, както и медни
такива за болчетата към клемата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Хмм, и аз не съм запоявал нищо 

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз пък съм запоил всичко...така е по-добре отколкото да угасне някой фар насред пътя 

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз мисля че няма фабрични релета за фаровете на В3.
На В3 фаровете са си такива.
На В3 фаровете са си такива.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Нямат, то затова е цялата галимация, както нямат и голф 2 и 3 и още други кочини от тия години пък и доста след тях. Ханс е сметал мед за жици и бобинки на релета до евроцент на две сцепен
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Последния постинг е 100% верен, ханс е баси скръндзата,
Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
проводник от оригиналния остави за снадка ?
Не съм запоявал само механично карбованите обувки
всичко друго е запоено.
Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
проводник от оригиналния остави за снадка ?
Не съм запоявал само механично карбованите обувки
всичко друго е запоено.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 30 окт 2012 12:35
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1993
- Местоположение: Добрич
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
К.Одаджийски написа:Ами поне първата страница ако прочетеш ще разбереш начина, същия е като при голфа, реленце, бушони и кабели и при хубави неръждясали фарове проглеждаш, особено ако се сменят и лампите с нещо по качествено и скъпичко да речем найтбрейкър 90+ с удължен живот или еквивалент някакъв
Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
lubecku написа:Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
Оставих го, но около 5 см макс е дължината на кабелите
Гога Та написа:Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ
Значи е по тази схема http://vwmania.hit.bg/relaycircuit2.gif понеже е за два фара само с Н4 лампа вътре, както споменах в предишното си мнение е хубаво да се пусне и нова маса към фаровете.
При пасата има само една магария с лампичката вътре в ключа за фаровете, която трябва да се смени със светодиод или да се извади въобще да я няма, защото понякога задържа ток или каквото там прави та релето не може да прекъсне връзката и фаровете остават да светят при изгасена кола
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 30 окт 2012 12:35
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1993
- Местоположение: Добрич
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
К.Одаджийски написа:lubecku написа:Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
Оставих го, но около 5 см макс е дължината на кабелитеГога Та написа:Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ
Значи е по тази схема http://vwmania.hit.bg/relaycircuit2.gif понеже е за два фара само с Н4 лампа вътре, както споменах в предишното си мнение е хубаво да се пусне и нова маса към фаровете.
При пасата има само една магария с лампичката вътре в ключа за фаровете, която трябва да се смени със светодиод или да се извади въобще да я няма, защото понякога задържа ток или каквото там прави та релето не може да прекъсне връзката и фаровете остават да светят при изгасена кола
Много ти благодаря колега ПОЗДРАВИ



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
lubecku написа:Последния постинг е 100% верен, ханс е баси скръндзата,
Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
проводник от оригиналния остави за снадка ?
Не съм запоявал само механично карбованите обувки
всичко друго е запоено.
Сега ми изникна въпроса, какви релета си ползвал, от тия българо руските за лада или някакни други, аз сложих хела 40А релета, свалени от някоя немска кола, като попадне нещо за разваляне или морга пълня джабовете с реленца и бушони оргиналдЪ
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
От елимекс си купих релетата, най-вероятно китайки
но. релето е чисто ново каквото и да е не би трябвало да има
такъв пад точно в чисто ново реле,
после ще замеря да видя точно какво се случва.

но. релето е чисто ново каквото и да е не би трябвало да има
такъв пад точно в чисто ново реле,
после ще замеря да видя точно какво се случва.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Такааа, вчера разправии с акумулатори, зареждане, смяна и так далее шашавлъци и така и така умирах от студ взех един мултимер и се размерих, консумация, зареждане на акумулатора, директно на генератора и каквото може да се премери. Та кой знае предишния път китайчето какво е премерило, но сега на лампата на фара е 12.9
при 14.1 на генератора и 14 на акумулатора, консумацията е 20мА

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта