Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 яну 2014 18:13


При мен 9.6 волта преди слагането на релетата при 13.8 волта на акумулатора и 14 волта директно на генератора.
След релетата останалите волтажи са същите, на лампата 13,4 волта. Това го меря като лампата си е с включена букса и свети.




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Сря 29 яну 2014 20:46


При мен е 12,9 на лампата под товар,
с 13,8 - 13,9 от алтернатора.
Утре ще премеря съпротивлението на плюса
от акумулатора до лампата да видя какво става,
или спойките ми са кофти, или това че използвах
оригиналният куплунг на фара и оставих 10 тина
сантиметра от оригиналните проводници до него :gruebel


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 яну 2014 20:52


Мисля, че ако пуснеш хубава нова маса ще се оправят нещата. Аз пуснах нов 2,5 кв.мм кабел от единия фар, през другия директно на минуса на акумулатора


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Сря 29 яну 2014 20:55


Всичко е с 2,5 кв мм
включително и нови маси директно от акумулатора,
съмнява ме само това че към релетата съм карбовал
механично обувки а не съм ги пойл, както и медни
такива за болчетата към клемата.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 яну 2014 20:57


Хмм, и аз не съм запоявал нищо :screwy


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kav4o » Сря 29 яну 2014 21:07


Аз пък съм запоил всичко...така е по-добре отколкото да угасне някой фар насред пътя :a045


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossis » Сря 29 яну 2014 21:09


Аз мисля че няма фабрични релета за фаровете на В3.

На В3 фаровете са си такива.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 яну 2014 21:13


Нямат, то затова е цялата галимация, както нямат и голф 2 и 3 и още други кочини от тия години пък и доста след тях. Ханс е сметал мед за жици и бобинки на релета до евроцент на две сцепен


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Сря 29 яну 2014 21:26


Последния постинг е 100% верен, ханс е баси скръндзата,
Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
проводник от оригиналния остави за снадка ?
Не съм запоявал само механично карбованите обувки
всичко друго е запоено.


Гога Та
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 30 окт 2012 12:35
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1993
Местоположение: Добрич

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Гога Та » Чет 30 яну 2014 9:49


К.Одаджийски написа:Ами поне първата страница ако прочетеш ще разбереш начина, същия е като при голфа, реленце, бушони и кабели и при хубави неръждясали фарове проглеждаш, особено ако се сменят и лампите с нещо по качествено и скъпичко да речем найтбрейкър 90+ с удължен живот или еквивалент някакъв


Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 30 яну 2014 21:33


lubecku написа:Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,

Оставих го, но около 5 см макс е дължината на кабелите
Гога Та написа:Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ

Значи е по тази схема http://vwmania.hit.bg/relaycircuit2.gif понеже е за два фара само с Н4 лампа вътре, както споменах в предишното си мнение е хубаво да се пусне и нова маса към фаровете.
При пасата има само една магария с лампичката вътре в ключа за фаровете, която трябва да се смени със светодиод или да се извади въобще да я няма, защото понякога задържа ток или каквото там прави та релето не може да прекъсне връзката и фаровете остават да светят при изгасена кола


Гога Та
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 30 окт 2012 12:35
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1993
Местоположение: Добрич

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Гога Та » Пет 31 яну 2014 10:12


К.Одаджийски написа:
lubecku написа:Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,

Оставих го, но около 5 см макс е дължината на кабелите
Гога Та написа:Колега аз първата страница я прочетох,но не знаех,че е като на MK2 както и да е :) благодаря за помощта ПОЗДРАВИ

Значи е по тази схема http://vwmania.hit.bg/relaycircuit2.gif понеже е за два фара само с Н4 лампа вътре, както споменах в предишното си мнение е хубаво да се пусне и нова маса към фаровете.
При пасата има само една магария с лампичката вътре в ключа за фаровете, която трябва да се смени със светодиод или да се извади въобще да я няма, защото понякога задържа ток или каквото там прави та релето не може да прекъсне връзката и фаровете остават да светят при изгасена кола



Много ти благодаря колега ПОЗДРАВИ :beer :beer :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 31 яну 2014 11:59


lubecku написа:Последния постинг е 100% верен, ханс е баси скръндзата,
Ти остави ли оригиналния куплунг, и ако да, колко см,
проводник от оригиналния остави за снадка ?
Не съм запоявал само механично карбованите обувки
всичко друго е запоено.

Сега ми изникна въпроса, какви релета си ползвал, от тия българо руските за лада или някакни други, аз сложих хела 40А релета, свалени от някоя немска кола, като попадне нещо за разваляне или морга пълня джабовете с реленца и бушони оргиналдЪ


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот lubecku » Съб 01 фев 2014 11:27


От елимекс си купих релетата, най-вероятно китайки :no
но. релето е чисто ново каквото и да е не би трябвало да има
такъв пад точно в чисто ново реле,
после ще замеря да видя точно какво се случва.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 02 фев 2014 10:38


Такааа, вчера разправии с акумулатори, зареждане, смяна и так далее шашавлъци и така и така умирах от студ взех един мултимер и се размерих, консумация, зареждане на акумулатора, директно на генератора и каквото може да се премери. Та кой знае предишния път китайчето какво е премерило, но сега на лампата на фара е 12.9 :eek при 14.1 на генератора и 14 на акумулатора, консумацията е 20мА



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта