ABF мотор МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Вярно е че истината е в турбинката ни предполагам колегата няма да задели около 5000лв за да стане всичко както трябва и предполагам става дума за някои по евтин вариант.Вярно е това за скоростите и най вече от 1ва на 2ра отделянето е голямо и това е слабото място на АБФите,както и килограмите на колата.От там ако можеш както каза колегата musura поне за гонката да поизмахаш някои нещица ще има ефект
Според мен и от повдигане на налягането на горивото ефект си има макар и минимален но има и като по евтин вариант които и аз сам замилил е полиране и сгъстяване при което ефект си има но не повече от 3десети
Колектор 4-1 също е много добро решение+60мм.А за разместване на валовете?
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Колеги
Колеги да не се залагваме скоростите са изклю4ително слабо място на тая колица инак мотора се разварта добре аз с моя хубавец
http://www.snimka.bg/profile.php?view_a ... m_id=86527 само с нови кабели ,све6ти Bosch Platinum ,добра генерация (резонатор,краино гарне Sebring) ,филтар BMC и(без 4ип) без олекотяване на колата на 4ерната русенска Astra(тая от божури6те на Ники-то )и давах само кола преднина на 400 метра (това разбира се преди да я бутнат яко Асти4ката),а на Sitroen Saxo ,Fiat punto Turbo и вземам 4етварт милята
с Honda нямам опит ,но смятам 4е единствени сериозни конкуренти са Astra ...20..
,Honda civic V-tec 160 hp и Honda CRX от това ,което се намира по на6те пати6та ,е и някой 325-ца ,но разликите са минимални с такива колици ,говоря за коли в добро техни4еско састояние от мен Наблегни на налягане гориво,кабели и вси4ко по запалителна система и МАХАЙ РЕЗЕРВНАТА ГУМА
Успех
Успех
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ
то е ясно, че без пари нема тунинг
имам около добрите доходи
ще се прави нещо мнооооо ясно, ама откаде да се започне най-напред
аз си мисля:
1. свещи, кабели
2. колектор, изп. генерация
3. олекотен маховик, спортен съединител
.
.
.
4. нови по-големи дюзи, помпа, регулатор за налягане
5. нови валове
това е някакав си мой ред
казвайте добре ли е или НЕ и дали изпускам нещо ВАЖНО
то е ясно, че без пари нема тунинг
имам около добрите доходи
ще се прави нещо мнооооо ясно, ама откаде да се започне най-напред
аз си мисля:
1. свещи, кабели
2. колектор, изп. генерация
3. олекотен маховик, спортен съединител
.
.
.
4. нови по-големи дюзи, помпа, регулатор за налягане
5. нови валове
това е някакав си мой ред
казвайте добре ли е или НЕ и дали изпускам нещо ВАЖНО
rusiq_24 написа:Вярно е че истината е в турбинката ни предполагам колегата няма да задели около 5000лв за да стане всичко както трябва и предполагам става дума за някои по евтин вариант.Вярно е това за скоростите и най вече от 1ва на 2ра отделянето е голямо и това е слабото място на АБФите,както и килограмите на колата.От там ако можеш както каза колегата musura поне за гонката да поизмахаш някои нещица ще има ефектСпоред мен и от повдигане на налягането на горивото ефект си има макар и минимален но има и като по евтин вариант които и аз сам замилил е полиране и сгъстяване при което ефект си има но не повече от 3десети
Колектор 4-1 също е много добро решение+60мм.А за разместване на валовете?
какво имаш предвид под разместване на валовете чувал съм, че има
ефект
ама как става по-точно
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
аре и аз да кажа нещо тука. Мисля, че ще съм единствения дизел, който дава акъл по тая тема
. Така, безспорно има какво да се пипа за подобряване на някой от динамиките на заводския мотор, но на първо място на акъла на ентусиаста трябва да е логиката. Ко искам да кажа - Като се мисли за по-големи дюзи и налягане, едновременно трябва да се мисли и за по-голям обем постъпващ въздух, защото правилното (оптималното) изгаряне дава оптималната мощност, а много гориво без въздух не гори добре, както и много въздух без достатъчно гориво.
Начи сеа ко излезе накрая - гирманците турили такиз дюзи, ама повярвайте, че са вързани с диаметъра на смукатели, на клапани, тарби и т.н.
Начи сеа ко излезе накрая - гирманците турили такиз дюзи, ама повярвайте, че са вързани с диаметъра на смукатели, на клапани, тарби и т.н.
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
колегата с разместването на моментите на отваряне на всмукателните и изпускателните клапани е твърде вероятно да има предвид подобряване на пълненето на цилиндрите в определен диапазон на оборотите - иначе казано подобрено пълнене на високите обороти за сметка на пълненето при ниските обороти. Резултата е голяма трът-трът-тръткаща цепачка. 
nylon написа:колегата с разместването на моментите на отваряне на всмукателните и изпускателните клапани е твърде вероятно да има предвид подобряване на пълненето на цилиндрите в определен диапазон на оборотите - иначе казано подобрено пълнене на високите обороти за сметка на пълненето при ниските обороти. Резултата е голяма трът-трът-тръткаща цепачка.
това го разбирам
ама не разбирам кой вал с колко трябва да се мръдне и накаде
напред назад отстрана на веригата ли
ето това не ми е ясмо
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пич я сподели колата ти с колко врати е, има ли климатик, ел.люк, печка и други такива тежки неща.
Предполагам знаеш, че има разлика във вървежа на триврата тройка без климатик и такава с пет врати, ел.люк, климатроник и почти всички шукарии.
Леко пипнат триврат АБФ без клима и т.н би трябва да пада със съвсем малко от Астра, да не говорим, че може и да подмине сток такава.
Ако си толкова голям фен на гонките може да махнеш климата бях чел накъде че е към 50-70кг.
Някой може да сподели и за т.н вентилация на картерните газове и дали има ефект да се отстрани.
A пък и АБФ-фа си подминава повечето от колите в този клас, говорим за Фиатове, Алфи, Фордове, единствено му се опират Кадети и астри. А тия бързите Хонди 1.6 са такава рядкост, че всеки е чувал, че има такива ама никой не е виждал.
Golf 3 1.8 от форума си смени кутия на АБФ-фа с такава от 9А мотор мисля, нека сподели дали има ефект от по-късите скорости.
Предполагам знаеш, че има разлика във вървежа на триврата тройка без климатик и такава с пет врати, ел.люк, климатроник и почти всички шукарии.
Леко пипнат триврат АБФ без клима и т.н би трябва да пада със съвсем малко от Астра, да не говорим, че може и да подмине сток такава.
Ако си толкова голям фен на гонките може да махнеш климата бях чел накъде че е към 50-70кг.
Някой може да сподели и за т.н вентилация на картерните газове и дали има ефект да се отстрани.
A пък и АБФ-фа си подминава повечето от колите в този клас, говорим за Фиатове, Алфи, Фордове, единствено му се опират Кадети и астри. А тия бързите Хонди 1.6 са такава рядкост, че всеки е чувал, че има такива ама никой не е виждал.
Golf 3 1.8 от форума си смени кутия на АБФ-фа с такава от 9А мотор мисля, нека сподели дали има ефект от по-късите скорости.
niikoo_1 написа:Пич я сподели колата ти с колко врати е, има ли климатик, ел.люк, печка и други такива тежки неща.
Предполагам знаеш, че има разлика във вървежа на триврата тройка без климатик и такава с пет врати, ел.люк, климатроник и почти всички шукарии.
Леко пипнат триврат АБФ без клима и т.н би трябва да пада със съвсем малко от Астра, да не говорим, че може и да подмине сток такава.
Ако си толкова голям фен на гонките може да махнеш климата бях чел накъде че е към 50-70кг.
Някой може да сподели и за т.н вентилация на картерните газове и дали има ефект да се отстрани.
Golf 3 1.8 от форума си смени кутия на АБФ-фа с такава от 9А мотор мисля, нека сподели дали има ефект от по-късите скорости.
3-вратка
без клима да не тежи на моторчето
без люк
такъв го търсих и намерих ама не фарфи
само ABS-че и ел.джамчета
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Става въпрос за всмукателния само,другия си остава така понеже и центровката ще иде подяволите.Има ефект във високи обороти за сметка на ниски естествено и празен ход.Не съм пробвал на АБФ но знам че на КР много добре му се отразява и тръгва доста.А за налягането на горивото поне аз имах ефект понеже след отваряне на изпускателната система и спортния филтър ми се струваше че ми беднее сместа и то си беше така де и ефект си има
п.п А ако климатика както казва колегата niikoo_1 тейи 70кг. още утре ще го махна 
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
rusiq_24 написа:...А за налягането на горивото поне аз имах ефект понеже след отваряне на изпускателната система и спортния филтър ми се струваше че ми беднее сместа и то си беше така де и ефект си има![]()
отворена изпускателна с-ма значи по-добро изпразване на изгорялото, което означава повече място за прясно, а в комбинация с въздушен филтър с по-малко съпротивление безспорно става дума за повече въздух, затова имаш подобрение колега, което е много радостно...
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
климата бях чел накъде че е към 50-70кг
Няма такова нещо не се заблуждавайте,климатика не пуснат товари мотора колкото алтернатора или хидравликата или водната помпа,проблема е когато е пуснат.А ако си премахнеш цялата инсталация най-много с 15кг да олекнеш,а това не е голям +,а лятото докато не се ръчкаш без клима е лошо.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми това е интересен въпрос, просто написах, че прочетох някъде, че климата тежи толкова.
Не знам имали голяма разлика в килата м/у климатрони и климатик.
На мойта кола радиатора на климатика е доста голям, компресора също не е малък май и като сметнеш всички клапи, моторчета и други простотии, като тръби и т.н
С две думи не знам, някой по компетентен да каже, Ваското1 или някой друг дето е разглабял коли да сподели за какво става въпрос.
А това, че като е пуснат климатика товари това е ясно, идеята, е че ако тежи да речем 70килограма цялата инсталация, а мойта кола да речем е 1000кг и има мощност 100коня, това означава, че на 10кг от масата на автомобила се пада мощност 1конска сила. А ако колата тежи 1070кг то => че на 10.7кг се пада една конска сила, сам може да сметнеш загубата на мощност спрямо увеличението на масата.
И другия момент, е че колкото е по-мощна колата толкова повече коне (специфичната мощност) губи при добавяне на допълнително тегло.
А има и мексикански климатик, който работи на всякакъв вид автомобили и бачка без да е необходимо да се пълни с фреон.
Не знам имали голяма разлика в килата м/у климатрони и климатик.
На мойта кола радиатора на климатика е доста голям, компресора също не е малък май и като сметнеш всички клапи, моторчета и други простотии, като тръби и т.н
С две думи не знам, някой по компетентен да каже, Ваското1 или някой друг дето е разглабял коли да сподели за какво става въпрос.
А това, че като е пуснат климатика товари това е ясно, идеята, е че ако тежи да речем 70килограма цялата инсталация, а мойта кола да речем е 1000кг и има мощност 100коня, това означава, че на 10кг от масата на автомобила се пада мощност 1конска сила. А ако колата тежи 1070кг то => че на 10.7кг се пада една конска сила, сам може да сметнеш загубата на мощност спрямо увеличението на масата.
И другия момент, е че колкото е по-мощна колата толкова повече коне (специфичната мощност) губи при добавяне на допълнително тегло.
А има и мексикански климатик, който работи на всякакъв вид автомобили и бачка без да е необходимо да се пълни с фреон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта