ABF мотор МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 30 дек 2006 14:56


Вярно е че истината е в турбинката ни предполагам колегата няма да задели около 5000лв за да стане всичко както трябва и предполагам става дума за някои по евтин вариант.Вярно е това за скоростите и най вече от 1ва на 2ра отделянето е голямо и това е слабото място на АБФите,както и килограмите на колата.От там ако можеш както каза колегата musura поне за гонката да поизмахаш някои нещица ще има ефект :wink: Според мен и от повдигане на налягането на горивото ефект си има макар и минимален но има и като по евтин вариант които и аз сам замилил е полиране и сгъстяване при което ефект си има но не повече от 3десети :wink: Колектор 4-1 също е много добро решение+60мм.А за разместване на валовете?




Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Колеги

Мнениеот emmko » Съб 30 дек 2006 15:37


Колеги да не се залагваме скоростите са изклю4ително слабо място на тая колица инак мотора се разварта добре аз с моя хубавец :lol: http://www.snimka.bg/profile.php?view_a ... m_id=86527 само с нови кабели ,све6ти Bosch Platinum ,добра генерация (резонатор,краино гарне Sebring) ,филтар BMC и(без 4ип) без олекотяване на колата на 4ерната русенска Astra(тая от божури6те на Ники-то )и давах само кола преднина на 400 метра (това разбира се преди да я бутнат яко Асти4ката),а на Sitroen Saxo ,Fiat punto Turbo и вземам 4етварт милята :lol: с Honda нямам опит ,но смятам 4е единствени сериозни конкуренти са Astra ...20.. :lol: ,Honda civic V-tec 160 hp и Honda CRX от това ,което се намира по на6те пати6та ,е и някой 325-ца ,но разликите са минимални с такива колици ,говоря за коли в добро техни4еско састояние от мен Наблегни на налягане гориво,кабели и вси4ко по запалителна система и МАХАЙ РЕЗЕРВНАТА ГУМА :twisted:

Успех


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Съб 30 дек 2006 16:08


МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ

то е ясно, че без пари нема тунинг
имам около добрите доходи
ще се прави нещо мнооооо ясно, ама откаде да се започне най-напред


аз си мисля:
1. свещи, кабели
2. колектор, изп. генерация
3. олекотен маховик, спортен съединител
.
.
.
4. нови по-големи дюзи, помпа, регулатор за налягане
5. нови валове

това е някакав си мой ред :lol: :lol: :lol:

казвайте добре ли е или НЕ и дали изпускам нещо ВАЖНО


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Съб 30 дек 2006 16:12


Астрите-С20ХЕ също са отпред
150 к.с 198 Nm
gti 3 16v
150 к.с 180 Nm


за нитрото е добра идея ама искам да си я карам всеки ден


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Съб 30 дек 2006 16:24


rusiq_24 написа:Вярно е че истината е в турбинката ни предполагам колегата няма да задели около 5000лв за да стане всичко както трябва и предполагам става дума за някои по евтин вариант.Вярно е това за скоростите и най вече от 1ва на 2ра отделянето е голямо и това е слабото място на АБФите,както и килограмите на колата.От там ако можеш както каза колегата musura поне за гонката да поизмахаш някои нещица ще има ефект :wink: Според мен и от повдигане на налягането на горивото ефект си има макар и минимален но има и като по евтин вариант които и аз сам замилил е полиране и сгъстяване при което ефект си има но не повече от 3десети :wink: Колектор 4-1 също е много добро решение+60мм.А за разместване на валовете?


какво имаш предвид под разместване на валовете чувал съм, че има
ефект
ама как става по-точно


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Съб 30 дек 2006 16:27


аре и аз да кажа нещо тука. Мисля, че ще съм единствения дизел, който дава акъл по тая тема :lol: . Така, безспорно има какво да се пипа за подобряване на някой от динамиките на заводския мотор, но на първо място на акъла на ентусиаста трябва да е логиката. Ко искам да кажа - Като се мисли за по-големи дюзи и налягане, едновременно трябва да се мисли и за по-голям обем постъпващ въздух, защото правилното (оптималното) изгаряне дава оптималната мощност, а много гориво без въздух не гори добре, както и много въздух без достатъчно гориво.

Начи сеа ко излезе накрая - гирманците турили такиз дюзи, ама повярвайте, че са вързани с диаметъра на смукатели, на клапани, тарби и т.н.


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Съб 30 дек 2006 16:32


колегата с разместването на моментите на отваряне на всмукателните и изпускателните клапани е твърде вероятно да има предвид подобряване на пълненето на цилиндрите в определен диапазон на оборотите - иначе казано подобрено пълнене на високите обороти за сметка на пълненето при ниските обороти. Резултата е голяма трът-трът-тръткаща цепачка. :wink:


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Съб 30 дек 2006 16:39


nylon написа:колегата с разместването на моментите на отваряне на всмукателните и изпускателните клапани е твърде вероятно да има предвид подобряване на пълненето на цилиндрите в определен диапазон на оборотите - иначе казано подобрено пълнене на високите обороти за сметка на пълненето при ниските обороти. Резултата е голяма трът-трът-тръткаща цепачка. :wink:


това го разбирам
ама не разбирам кой вал с колко трябва да се мръдне и накаде
напред назад отстрана на веригата ли
ето това не ми е ясмо


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 30 дек 2006 17:04


Пич я сподели колата ти с колко врати е, има ли климатик, ел.люк, печка и други такива тежки неща.

Предполагам знаеш, че има разлика във вървежа на триврата тройка без климатик и такава с пет врати, ел.люк, климатроник и почти всички шукарии.
Леко пипнат триврат АБФ без клима и т.н би трябва да пада със съвсем малко от Астра, да не говорим, че може и да подмине сток такава.

Ако си толкова голям фен на гонките може да махнеш климата бях чел накъде че е към 50-70кг.

Някой може да сподели и за т.н вентилация на картерните газове и дали има ефект да се отстрани.


A пък и АБФ-фа си подминава повечето от колите в този клас, говорим за Фиатове, Алфи, Фордове, единствено му се опират Кадети и астри. А тия бързите Хонди 1.6 са такава рядкост, че всеки е чувал, че има такива ама никой не е виждал.
Golf 3 1.8 от форума си смени кутия на АБФ-фа с такава от 9А мотор мисля, нека сподели дали има ефект от по-късите скорости. :D


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Съб 30 дек 2006 17:17


niikoo_1 написа:Пич я сподели колата ти с колко врати е, има ли климатик, ел.люк, печка и други такива тежки неща.

Предполагам знаеш, че има разлика във вървежа на триврата тройка без климатик и такава с пет врати, ел.люк, климатроник и почти всички шукарии.
Леко пипнат триврат АБФ без клима и т.н би трябва да пада със съвсем малко от Астра, да не говорим, че може и да подмине сток такава.

Ако си толкова голям фен на гонките може да махнеш климата бях чел накъде че е към 50-70кг.

Някой може да сподели и за т.н вентилация на картерните газове и дали има ефект да се отстрани.

Golf 3 1.8 от форума си смени кутия на АБФ-фа с такава от 9А мотор мисля, нека сподели дали има ефект от по-късите скорости.



3-вратка
без клима да не тежи на моторчето
без люк
такъв го търсих и намерих ама не фарфи

само ABS-че и ел.джамчета


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Съб 30 дек 2006 17:33


Това за разместване на валовете съм го чувал- един зъб на всмукателния напред и един зъб на изпускателния назад и много вървяло ама като съм виждал колко са големи зъбите значи валовете много ще мръднат и ме е страх да не удари клапан и бутало че ще стане салата :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 30 дек 2006 18:02


Става въпрос за всмукателния само,другия си остава така понеже и центровката ще иде подяволите.Има ефект във високи обороти за сметка на ниски естествено и празен ход.Не съм пробвал на АБФ но знам че на КР много добре му се отразява и тръгва доста.А за налягането на горивото поне аз имах ефект понеже след отваряне на изпускателната система и спортния филтър ми се струваше че ми беднее сместа и то си беше така де и ефект си има :roll: п.п А ако климатика както казва колегата niikoo_1 тейи 70кг. още утре ще го махна :lol:


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Съб 30 дек 2006 19:42


rusiq_24 написа:...А за налягането на горивото поне аз имах ефект понеже след отваряне на изпускателната система и спортния филтър ми се струваше че ми беднее сместа и то си беше така де и ефект си има :roll:


отворена изпускателна с-ма значи по-добро изпразване на изгорялото, което означава повече място за прясно, а в комбинация с въздушен филтър с по-малко съпротивление безспорно става дума за повече въздух, затова имаш подобрение колега, което е много радостно... :)


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 30 дек 2006 20:49


климата бях чел накъде че е към 50-70кг

Няма такова нещо не се заблуждавайте,климатика не пуснат товари мотора колкото алтернатора или хидравликата или водната помпа,проблема е когато е пуснат.А ако си премахнеш цялата инсталация най-много с 15кг да олекнеш,а това не е голям +,а лятото докато не се ръчкаш без клима е лошо.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 30 дек 2006 21:30


Ми това е интересен въпрос, просто написах, че прочетох някъде, че климата тежи толкова.
Не знам имали голяма разлика в килата м/у климатрони и климатик.
На мойта кола радиатора на климатика е доста голям, компресора също не е малък май и като сметнеш всички клапи, моторчета и други простотии, като тръби и т.н

С две думи не знам, някой по компетентен да каже, Ваското1 или някой друг дето е разглабял коли да сподели за какво става въпрос. :roll:


А това, че като е пуснат климатика товари това е ясно, идеята, е че ако тежи да речем 70килограма цялата инсталация, а мойта кола да речем е 1000кг и има мощност 100коня, това означава, че на 10кг от масата на автомобила се пада мощност 1конска сила. А ако колата тежи 1070кг то => че на 10.7кг се пада една конска сила, сам може да сметнеш загубата на мощност спрямо увеличението на масата.
И другия момент, е че колкото е по-мощна колата толкова повече коне (специфичната мощност) губи при добавяне на допълнително тегло.


А има и мексикански климатик, който работи на всякакъв вид автомобили и бачка без да е необходимо да се пълни с фреон.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта