Ще помоля по запознатите да обяснят що е това Мегаскуирт лесно ли се монтира какво се преправя има ли потенциял да замени механичния инжекцион при Г2 16клапана колко пари струва и каде може да се монтира
Мисля че темата ще е полезна за доста хора
Мегаскуирт-Или що е то :?:
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
MegaSquirt Electronic fuel injection controler



Последна промяна от bobcho на Съб 30 дек 2006 19:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

То хубаво колега ама саита на Мегаскуирта е брутално подробен и незнам колко страници инфо трябва да преведе някои ентусиаст поради простата причина че не всички в форума четат на енглиш.Аз лично нямам проблем ама не всички са така.
Иначе накратко, конфигурируем моторен компир, с много вазможности за настроики и сравнително добри цени ,ако сравняваш с АЕМ и Мотек,
Незнам как ти се струва подмяната на всичко де що е датчик по твоята кола и кабелаж, не че невазможни неща няма


- mgm
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
http://dek.bg/


http://www.orionturbo.info/

Приложение:
MegaSquirt 2 е компютърно устройство, проектирано за следене и коригиране на работата на двигателя на автомобила, посредством управление на инжекторите. Компютърът определя времето на впръскване на гориво съобразно режима на работа на двигателя и следните параметри:
- Температура на входящия въздух в двигателя;
- Температура на двигателя;
- Натоварване на двигателя;
- Показания на ламбда сондата;
- Обороти.
Устройството може да замества оригиналното ECU на автомобила. Има възможност да отчита оборотите посредством индуктивен датчик, датчик на Хол или KL1 и работи в интервала от 800 до 16000 об./мин. Работи както с четиритактови, така и с двутактови двигатели, което го прави подходящо за употреба при джетове, мотоциклети и др.
Съществува възможност за корекция на аванса на запалване на горивовъздушната смес.
Цена с ДДС: 760 лв.


http://www.orionturbo.info/
Какво представлява Megasquirt?
Megasquirt е "Направи си сам" Electronic Fuel Injection контролер (ECU, ЕКУ, компютър...) разработван в продължение на повече от 4 години и разработката му продължава. Замислен като гъвкаво и евтино решение за тунинг ентусистите, за тези 4 години MS (MegaSquirt) е сглобен и монтиран в стотици автомобили в цял свят. Проекта е на двама американци, а идеята е open-source, което значи, че изходният код, схемата на самият контролер, всякакви програми за настройка на готовият контролер са безплатни и отворени за по-нататъчно модифициране и преправяне според конкретните нужди на всеки (стига това да е във възможностите ви).
Повече конктретна информация може да намерите на страничката на MS:
Megasquirt.info
Има и форум към страницата където може да зададете въпросите си и да получите компетентни отговори:
Форум Megasquirt
Самият контролер не е замислен като пряка конкуренция на големите имена в бранша и целевата аудитория е предимно ентусиасти и "Направи си сам" почитатели, но това не пречи контролера да може да изпълнява доста от функциите на по-големите си събратя.
В оригинал контролера е Fuel Only (управлява само впръскването на гориво) но с малки хардуерни модификации и нов firmware се превръща в комплексно fuel/igniton решение, като предлага няколко ignition опции:
Ford EDIS;
Ford TFI;
GM HEI (7 и 8 пинов модул);
NEON ignition;
и други.
Контролера е приложим за дву- и четири тактови автомобилни, мотоциклетни и т.н. двигатели с вътрешно горене, както и роторни (ванкелови) двигатели. Може да управлява от 1 до 18 инжектора. С МАР датчик (абсолютен) до 2,5 Bar е подходяш за N/A двигатели и такива с принудително пълнене (turbo- и supercharged). Ако конкретен сетъп се нуждае от МАР датчик, който отчита по-голям налягане (boost), лесно може да употребите ОЕМ такъв. С новият firmware получавате допълнителни екстри като:
Datalogging;
12x12 fuel tables;
12x12 spark tables;
DualTable code;
Roger Enns' injector staging code;
Rev limiter;
Overboost protection;
Mappable Air:Fuel Ratio target for use with wideband O2;
Coolant temp timing advance;
Inlet temp timing retard;
MAPdot accel/decel enrichment;
Anti-rev / Traction Control feature;
Over-run fuel cut;
Switchable tables;
Boost control;
Water injection control;
Dual EGO sensor support;
Shift Lights;
Launch Control;
Knock sensor input;
PWM idle for use with variable valves;
Nitrous control (min rpm, new timing map or fixed retard);
EGT logging;
като за някои от допълнителните функции се налагат допълнителни hardware-ни промени.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PL-16v написа:neon написа:Търсиш колегата 1bar! Той ще ти обясни, а може и оферта да вкара!
Еми да се надяваме че колегата ще погледне темата и ще се изкаже по въпроса
Има един пич от тунинг форума с ник disc или disk май беше, той сглобява и продава Мегаскуиртове, може от него да вземеш МС-са и необходимите ти датчици.
А за настройките май ти казаха кой може да помогне.
http://orionturbo.info/index.php
Re: Мегаскуирт-Или що е то :?:
PL-16v написа:Ще помоля по запознатите да обяснят що е това Мегаскуирт лесно ли се монтира какво се преправя има ли потенциял да замени механичния инжекцион при Г2 16клапана колко пари струва и каде може да се монтира
Мисля че темата ще е полезна за доста хора
Баце аз точно това ще правя другия месец.Килъра ще ми я монтира,а Волен ще я настрои.Парите-грубо казано 1000 лева-монтаж и настройка,плюс или минус 50-100 кинта.Отделно дюзи от Г60,и къстъм рейка с клапан.Не повече от 100 кинта.
П.П.Според мен това нещо К-Джетроник,трябва да се изхвърля дирекно при покупката на кола която е обурудвана с него.Спестява много нерви и пари.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта