Сам разбираш че при един ремонт на дъртия дизел и цялата ти икономия отива на кино за няколко години напред.
От 626 и 406 защо се отказа, още повече че в момента караш 323 и предполагам знаеш колко корави автомобили са по-принцип, еле пък бензиновите?
Да, по-дизела може да не ти се наложи да сменяш нищо, да то уж веднъж се сменяло, то само веднъж боляло и после само караш, ама от личен опит да ти кажа че не е точно така
Мисли, смятай, чети, за мен покупката на дърто TDI само щот горяло 5/100 е абсолютно неоправдана, особенно пък за 10-15хил. на година!
И понеже и ти все още караш Мазда, ще ти кажа че за две години разходите ми за ремонт са:
56лв. за преден лагер и 15лв. за тампон на задна надлъжна щанга

Маздата е леко по ниска но не и кои знае колко по тясна отпред.За здравина няма да давам мнение тук но карах такава 7 години.За обслужване и подръжка е поне 2 пъти надолу.Но да се върнем на темата.Въпросът по скоро би трябвало да бъде дали ще намериш читав Пасат 5 за тези пари независимо дизел или бензин.То на обяви и снимки всичките запазени и подържани а всъщност....
Поради това съм твърдо решен, че дизел ще карам, само ако е служебен 