голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Сря 05 фев 2014 22:19


Колеги моля за помощ имам голф 4 1.9 тди 110 коня купих го преди 7-8 месеца първите 3 4 от тях нямах никакви проблеми но след тях почна да ме дере на разход.Колата прави следните проблеми върви много добре но когато и задържа газта примерно на трета забива предницата и изключва турбото когато я изгася за секунда и я запаля отново се оправя чистех и геометрията преди месец всичко беше добре не забиваше но разхода не се оправи в момента харчи 16 на 100 градско и отново забива скъсах се да ходя на майстори но никой не може да каже от какво е със сигорност. Последната ми надежда е Варна (ме и) или нещо такова ми казоха. Някой ако е имал същия проблем да сподели. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот IvailoOo » Чет 06 фев 2014 9:20


Ако ще ходиш до Варна,то няма да е до МЕИ-то. Прегледани ли са всичките вакуумни маркучета и клапани?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот lubo007 » Чет 06 фев 2014 9:43


как засичаш разхода, по борд ли?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот novatora » Чет 06 фев 2014 10:19


Колега аз имах подобен проблем. Реши се с подмяна на всички вакумни маркучлета. Те са 2 вида ф. Мериш, разкачаш, подменяш. Така всички и няма да имаш проблем. С времето се размекват и губиш вакум. Дано е в това и твоя праблем


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Чет 06 фев 2014 17:21


Засичам я на пълен резервоар без въздух колега.


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Чет 06 фев 2014 17:32


Тези маркучи кои са тези между двата датчика горе ли


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот nasko1978 » Чет 06 фев 2014 21:20


Смени всички вакумни маркучета,не само между двата клапана! :a045


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Пет 07 фев 2014 15:12


Възможно ли е от тези маркучета да качи толкова много разхода и да кара турбината да минава в авариен режим


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот novatora » Пет 07 фев 2014 16:12


Тези вакуми са за вървежа и забиването на турбината. За разхода трябва да видиш какво е положението на горивен филтър, въздушен филтър, дебитомер. Ако всичко е наред там остават дюзите. Сипи добавка за почидтване може да са си позацапали. Ти катализатор имаш ли?


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот VW`VENTO » Пет 07 фев 2014 16:34


Извинявам се,че се намесвам в темата на колегата,но искам да попитам колко метра маркучи са нужни за подмяната на вакуумите?


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот rufkata » Пет 07 фев 2014 16:54


Това и мен ме интересува, и цена евентуално. Относно турбото и мойто забива и от днес сум със затапен EGR но или имам прецакан мъркуч или геометрията е за чистене. Само да допълня, че забива при продължително настъпване(изреждане на скорости) при кратко напъване няма грижи???


Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот qm_parket » Пет 07 фев 2014 17:43


И според мен най-вероятно проблемът да е във вакуумните маркучи. Ако обаче ще идваш във Варна, про мини през форумния сервиз и "ifidik". Иво е истински майстор, особено на дизелите.


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот ел.техника » Пет 07 фев 2014 20:00


И моята 4-ка я лекува ifidik във Варна,и то от същата болест,забиваше турбото и висок разход.Просто факир е,ако имаш път не се мисли изобщо.При мен се оказа запушено резонансно гърне.Сега нямам ядове,а и разхода ми падна от близо 6 на 4 литра.Нищо чудно и при теб да е запушен катализатор.Успех. :love.vwclub


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот novatora » Съб 08 фев 2014 12:50


Маркучте не са скъпи. Значи ще ти трябват по метър и половина от двата вида ф. Някаде ориентировъчно 16 до 20 лв ми струваха. След това се воъражаваш с търпение и здрави ръце че някой са позапечени и подменяш. Там където се съмняваш че се прегъва или да не търка някаде малко свински опашки и става оригинал. Маркуча дето влиза към турбината хубаво го наври че там е най проблемната зона заради нагряването.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот novatora » Съб 08 фев 2014 12:53


Колегата е адски прав ако имаш катализатор мафай на момента тая тапа. Мн проблеми ще си спестиш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта