Въпрос Термостат
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vit_autosofia написа:Според мен и каталозите температурата на отваряне е тази която я пише на самия термостат
Сега Люси, кажи от къде да си купя термостат, на който това което е маркирано като температура да отговаря наистина на точката на отваряне!
То май не остана друго, освен да тръгна с един бързовар и термометър по магазините и да варим термостатите!!!!



- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Behr от Ауто плюс - засега изкара три месеца - докога не знамWASP написа:vit_autosofia написа:Според мен и каталозите температурата на отваряне е тази която я пише на самия термостат
Сега Люси, кажи от къде да си купя термостат, на който това което е маркирано като температура да отговаря наистина на точката на отваряне!
То май не остана друго, освен да тръгна с един бързовар и термометър по магазините и да варим термостатите!!!!![]()
![]()





















- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
WASP написа:vit_autosofia написа:Според мен и каталозите температурата на отваряне е тази която я пише на самия термостат
Сега Люси, кажи от къде да си купя термостат, на който това което е маркирано като температура да отговаря наистина на точката на отваряне!
То май не остана друго, освен да тръгна с един бързовар и термометър по магазините и да варим термостатите!!!!![]()
![]()
От мен

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.motoradusa.com/index.html Тези ли имаш предвид???
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ronin написа:Термостата започва да отваря на посочената температура и 6-7 градуса по нагоре напълно отворен разликите в двете температури се нарича хистерезис ....За последните няколко месеца съм варил в тенджерата няколко термостата за тест за годност..
Колега, хистерезис се нарича ма не мож ме убеди, че ако пише на термостата 87 градуса напълно ще е отворил на 93 по твойта логика, Че то тогава някъде пуска перката, която пък спира да върти при 87 градуса, т.е термостата никога няма да е напъно отворил, което сам се сещаш не му е замисъла.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
dj_tuhla написа:Ronin написа:Термостата започва да отваря на посочената температура и 6-7 градуса по нагоре напълно отворен разликите в двете температури се нарича хистерезис ....За последните няколко месеца съм варил в тенджерата няколко термостата за тест за годност..
Колега, хистерезис се нарича ма не мож ме убеди, че ако пише на термостата 87 градуса напълно ще е отворил на 93 по твойта логика, Че то тогава някъде пуска перката, която пък спира да върти при 87 градуса, т.е термостата никога няма да е напъно отворил, което сам се сещаш не му е замисъла.
Като съм писал 6-7 градуса имам предвид чисто условно което НЕзначи че не е вярно !!! Температурата при термостата и температурата в радиатора в момента на отваряне на термостата може да е с 92 градуса разлика т.е загрял малък кръг и напълно студен радиатор който се обдухва от студената струя въздух през зимата(пиша пак теоритично...но съм виждал замръзнал радиатор на жигула с вода по време на движение при -18 г. като водата я наляхме преди тръгване ) и датчика на перката е на радиатора и винаги има разлика в температурата при термостата и радиатора поне с 5 г. и по принцип датчика на радиатора трябва да вкл. след 90-92 г. Невиждам в какво трябва да убеждавам или нещо не съм разбрал.
П.П Ако перката на твоята кола спира да върти на 87.С то на колко започва ......и каде е логиката освен лятото да ти работи перката непрекъснато !!!

Весели празници !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта