Моят Пасат преди 3 години ми го направи същия номер...караш си най-спокойно и постепенно за 1км започна да умира...става по-немощна и т.н...накрая не можеше почти да се движи и изгасна...опита се да запали,припали и изгасна вовеки. Искра има в точния момент, гориво има, компресия има, ангренаж точен..колата не пали. Оказа се точно катализатора - тотална тапа. Никакви предварителни белези - предния ден си карах с 180 по магистралата без никакъв проблем - колата си вървеше съвсем нормално

.
При теб може да пробваш да развиеш връзката между колектора и изп. тръба, за да пробваш дали ще запали без катализатора. Ако не можеш (примерно няма достъп или са много зле болтовете),може да пробваш да развиеш двата болта на долния край на тръбата на EGR-a (би трябвало да има EGR). Не знам за 1.6 ама ако ламбда сондата е на удобно място, може и нея да развиеш. Номера е да се получи някакъв отвор между изп. колектор и катализатора,за да може да излизат от там газовете,ако причината е в катализатора.
Ако пак не пали, явно причината не е в катализатора и трябва да гледаш обстойно всичко :
1. дали ангренажа е точен на белезите.
2. дали идва високото напрежение до свещите (това, че си сменил разни неща, не е гаранция, че причината не е в тях).
3. горивна помпа - това,че се чува да работи, ни най-малко не значи, че доставя някакво налягане до рейката, както и че това налягане е достатъчно, за да заработи мотора.
Принципно може и първо да провериш всичко това и после да пипаш по изп. система,защото там повечето неща се късат,вместо да се развият и може да причиниш известни щети с развиването там :)