голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Нед 09 фев 2014 4:32


novatora написа:Тези вакуми са за вървежа и забиването на турбината. За разхода трябва да видиш какво е положението на горивен филтър, въздушен филтър, дебитомер. Ако всичко е наред там остават дюзите. Сипи добавка за почидтване може да са си позацапали. Ти катализатор имаш ли?
колега дюзите им правех реглаж чистех геометрия резултата беше такъв върви не забива но продължи да харчи но това беше само за месец някъде катализатор нямам




veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Нед 09 фев 2014 4:35


rufkata написа:Това и мен ме интересува, и цена евентуално. Относно турбото и мойто забива и от днес сум със затапен EGR но или имам прецакан мъркуч или геометрията е иза чистене. Само да допълня, че забива при продължително настъпване(изреждане на скорости) при кратко напъване няма грижи???
при мен също е така вчера карам и един колега тръгва да ме изпреварва натискам стигна 120 на 4 и край газта до долу по наклон на долу 120 2200 оборота и това е


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Нед 09 фев 2014 4:36


ел.техника написа:И моята 4-ка я лекува ifidik във Варна,и то от същата болест,забиваше турбото и висок разход.Просто факир е,ако имаш път не се мисли изобщо.При мен се оказа запушено резонансно гърне.Сега нямам ядове,а и разхода ми падна от близо 6 на 4 литра.Нищо чудно и при теб да е запушен катализатор.Успех. :love.vwclub
нямам катализатор


Потребителски аватар
Bojan
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 24 яну 2013 17:15
Автомобил: VW Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот Bojan » Нед 09 фев 2014 6:01


veselin103 написа:
rufkata написа:Това и мен ме интересува, и цена евентуално. Относно турбото и мойто забива и от днес сум със затапен EGR но или имам прецакан мъркуч или геометрията е иза чистене. Само да допълня, че забива при продължително настъпване(изреждане на скорости) при кратко напъване няма грижи???
при мен също е така вчера карам и един колега тръгва да ме изпреварва натискам стигна 120 на 4 и край газта до долу по наклон на долу 120 2200 оборота и това е


сменял ли си горивния филтър скоро ? защото имах същия проблем и накрая смених филтъра и проблема изчезна ! след това нарочно отворих филтъра с ножовката да видя какво става вътре , беше ужас направо а филтърчето беше само на 4 хиляди километра .... но и ако не си затапил ЕГР-ра и от там може да ти е проблем :)


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Пет 14 фев 2014 17:35


Колеги вчера почнах да сменям въпросните маркучи и първия който ми беше на лесно беше отгоре на агр клапана махнах го и намерих една съчма вътре която е вкарана доста трудно махнах я и в момента колата върви без проблем турбината не се изкл. Можете ли да ми кажете защо е била там и дали е възможно проблема да е от нея


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот novatora » Съб 15 фев 2014 9:24


Някой преди теб е затапил клапана за ЕГР. Затова е тая съчма. Моятя пък беше с болт в маркуча. Сега е по добре не забива и има тяга. Смени всички маркучи за да имаш 100% ефект


veselin103
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
Двигател:

Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !

Мнениеот veselin103 » Съб 15 фев 2014 17:33


novatora написа:Някой преди теб е затапил клапана за ЕГР. Затова е тая съчма. Моятя пък беше с болт в маркуча. Сега е по добре не забива и има тяга. Смени всички маркучи за да имаш 100% ефект
Ще ги сменя надявам се и разхода да се нормализира защото нали като е в авариен режим пуска повече нафта за да се движи по някакъв начин



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта