колега дюзите им правех реглаж чистех геометрия резултата беше такъв върви не забива но продължи да харчи но това беше само за месец някъде катализатор нямамnovatora написа:Тези вакуми са за вървежа и забиването на турбината. За разхода трябва да видиш какво е положението на горивен филтър, въздушен филтър, дебитомер. Ако всичко е наред там остават дюзите. Сипи добавка за почидтване може да са си позацапали. Ти катализатор имаш ли?
голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
-
veselin103
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
- Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
- Двигател:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
-
veselin103
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
- Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
- Двигател:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
при мен също е така вчера карам и един колега тръгва да ме изпреварва натискам стигна 120 на 4 и край газта до долу по наклон на долу 120 2200 оборота и това еrufkata написа:Това и мен ме интересува, и цена евентуално. Относно турбото и мойто забива и от днес сум със затапен EGR но или имам прецакан мъркуч или геометрията е иза чистене. Само да допълня, че забива при продължително настъпване(изреждане на скорости) при кратко напъване няма грижи???
-
veselin103
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
- Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
- Двигател:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
нямам катализаторел.техника написа:И моята 4-ка я лекува ifidik във Варна,и то от същата болест,забиваше турбото и висок разход.Просто факир е,ако имаш път не се мисли изобщо.При мен се оказа запушено резонансно гърне.Сега нямам ядове,а и разхода ми падна от близо 6 на 4 литра.Нищо чудно и при теб да е запушен катализатор.Успех.
- Bojan
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 24 яну 2013 17:15
- Автомобил: VW Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
veselin103 написа:при мен също е така вчера карам и един колега тръгва да ме изпреварва натискам стигна 120 на 4 и край газта до долу по наклон на долу 120 2200 оборота и това еrufkata написа:Това и мен ме интересува, и цена евентуално. Относно турбото и мойто забива и от днес сум със затапен EGR но или имам прецакан мъркуч или геометрията е иза чистене. Само да допълня, че забива при продължително настъпване(изреждане на скорости) при кратко напъване няма грижи???
сменял ли си горивния филтър скоро ? защото имах същия проблем и накрая смених филтъра и проблема изчезна ! след това нарочно отворих филтъра с ножовката да видя какво става вътре , беше ужас направо а филтърчето беше само на 4 хиляди километра .... но и ако не си затапил ЕГР-ра и от там може да ти е проблем :)
-
veselin103
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
- Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
- Двигател:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
Колеги вчера почнах да сменям въпросните маркучи и първия който ми беше на лесно беше отгоре на агр клапана махнах го и намерих една съчма вътре която е вкарана доста трудно махнах я и в момента колата върви без проблем турбината не се изкл. Можете ли да ми кажете защо е била там и дали е възможно проблема да е от нея
-
novatora
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
Някой преди теб е затапил клапана за ЕГР. Затова е тая съчма. Моятя пък беше с болт в маркуча. Сега е по добре не забива и има тяга. Смени всички маркучи за да имаш 100% ефект
-
veselin103
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 фев 2014 14:30
- Автомобил: VW golf 4 1.9TDI 110 hp
- Двигател:
Re: голф 4 1,9 тди 110 коня проблем с турбото и разхода !
Ще ги сменя надявам се и разхода да се нормализира защото нали като е в авариен режим пуска повече нафта за да се движи по някакъв начинnovatora написа:Някой преди теб е затапил клапана за ЕГР. Затова е тая съчма. Моятя пък беше с болт в маркуча. Сега е по добре не забива и има тяга. Смени всички маркучи за да имаш 100% ефект
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
