след смяна на предни амортисьори-не тръгва - РЕШЕНО
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Ако е излязло от главината /малко вероятно/ там то се държи на гайка. Но по скоро е излязло карето. То влиза в полуоската на шлици както каза колегата. На нея има един улей в който има зегерка. Вкарваш карето до улея и с тънка отверка подвеждаш зегерката да влезе в карето и после буташ докато не щракне. И ако все пак проблема е при главината провери резбите на карето и на гайката стига да не е изпаднала и тя заедно с полуоската.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Изпадна.Полуоската се измъкна от карето.Проблема е в зегерката,която ЛИПСВА!Карал съм поне 80 000км. без нея.
Сега имам проблем с развиването на гайката на карето.С хубава гидория и цялата ми маса и сила не поддава.Взел съм 1 кръстачка като на вулканизаторите и ще пробвам с нея.Ако не стане,ще прибавя и тръба към нея,за по-голяма подемна сила(утре).

- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нагрей я малко със някаква горелка и ще се отвие,но после слагай новатръба написа:Изпадна.Полуоската се измъкна от карето.Проблема е в зегерката,която ЛИПСВА!Карал съм поне 80 000км. без нея.Сега имам проблем с развиването на гайката на карето.С хубава гидория и цялата ми маса и сила не поддава.Взел съм 1 кръстачка като на вулканизаторите и ще пробвам с нея.Ако не стане,ще прибавя и тръба към нея,за по-голяма подемна сила(утре).
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Колега като пробва6 с кръста4ката сложи удължения и от двете страни за да не се осуче личен опит
По-добре не я грей гейката. с две рамена и помощ от прияртел трябва да стане ако ти е читава кръстачката. А за зегерката по-напред в темата съм обяснил подробно как стават нещата ако срещнеш затруднения. Успех!

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
"Звяра" пак е в пътя!
Колеги,казвам ви едно голямо БЛАГОДАРЯ!Съветите ви бяха безценни.
Помогнахте ми много и навреме.Камъка за гайката е номер 30.Без малко остана да го "ремонтирам" с кирката.Резултатът е "олекване" на волана(все едно съм с хидравлика),пътя се "чувства" по-добре,леко повдигане на предницата,допълнителна стабилност(особено на завои).Предстои ми да мина стенд.След него ще пиша. 




- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
NovobranecGT написа:Каква кръстачка бе...
Ако не разполагаш с хубав инструмент и рамото почне да ти се връзва на фльонга взимаш една истинска кръстачка за гуми а не от тея китайските на която от едната страна е квадрат като за влошка и слагаш рамо и от двете страни и от едната натискаш надолу а от другата нагоре. Хем прилагаш повече сила хем намаляваш вероятността да огънеш рамото. На мойта кола преди да отвия въпросните гайки с кръстачката огънах 2 рамена а третото го счупих. Все пак не винаги разполагаш с пневматичен пистолет или гедоре за тежкотоварни автомобили а тези гейки се отвиват бая трудно понякога

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 53 госта