след смяна на предни амортисьори-не тръгва - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 01 яну 2007 18:59


Ако е излязло от главината /малко вероятно/ там то се държи на гайка. Но по скоро е излязло карето. То влиза в полуоската на шлици както каза колегата. На нея има един улей в който има зегерка. Вкарваш карето до улея и с тънка отверка подвеждаш зегерката да влезе в карето и после буташ докато не щракне. И ако все пак проблема е при главината провери резбите на карето и на гайката стига да не е изпаднала и тя заедно с полуоската.




Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Вто 02 яну 2007 16:23


добре де а от какъв зор си вадил полуоските след като сменяш амортесьори :roll: смяната и няма нищо общо с това


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Вто 02 яну 2007 17:42


А бе и аз не разбрах дали колегата ги е вадил или те са поизпаднали :) както и дали се е справил с проблема


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 02 яну 2007 21:25


Изпадна.Полуоската се измъкна от карето.Проблема е в зегерката,която ЛИПСВА!Карал съм поне 80 000км. без нея. :shock Сега имам проблем с развиването на гайката на карето.С хубава гидория и цялата ми маса и сила не поддава.Взел съм 1 кръстачка като на вулканизаторите и ще пробвам с нея.Ако не стане,ще прибавя и тръба към нея,за по-голяма подемна сила(утре).


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Вто 02 яну 2007 23:02


тръба написа:Изпадна.Полуоската се измъкна от карето.Проблема е в зегерката,която ЛИПСВА!Карал съм поне 80 000км. без нея. :shock Сега имам проблем с развиването на гайката на карето.С хубава гидория и цялата ми маса и сила не поддава.Взел съм 1 кръстачка като на вулканизаторите и ще пробвам с нея.Ако не стане,ще прибавя и тръба към нея,за по-голяма подемна сила(утре).
нагрей я малко със някаква горелка и ще се отвие,но после слагай нова


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 03 яну 2007 0:08


Колега като пробва6 с кръста4ката сложи удължения и от двете страни за да не се осуче личен опит :wink: По-добре не я грей гейката. с две рамена и помощ от прияртел трябва да стане ако ти е читава кръстачката. А за зегерката по-напред в темата съм обяснил подробно как стават нещата ако срещнеш затруднения. Успех!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 03 яну 2007 1:05


Каква кръстачка бе, трябва ти тръба(камионска), май номер 32 беше, може и камионска гидория, винтов крик(за опора) и голям лост :wink: После стъпваш първо с едното краче, а после с другото и си готов :D
П.П.Не се коси, по гадно е като блокират зегерките и после на 100 тонната преса и шлиците се позамазват :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 03 яну 2007 1:16


кви са тия филми за крикове и тем подобни,трябва ти 30мм камък ,твърдо рамо и пар4е тръба ,ако с 50-60см тръба не ще ,с метър дължина ще се развие;успех само си намери здрав инструмент


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 03 яну 2007 3:03


"Звяра" пак е в пътя! :twisted: :yeaha: Колеги,казвам ви едно голямо БЛАГОДАРЯ!Съветите ви бяха безценни. :bowdown Помогнахте ми много и навреме.Камъка за гайката е номер 30.Без малко остана да го "ремонтирам" с кирката.Резултатът е "олекване" на волана(все едно съм с хидравлика),пътя се "чувства" по-добре,леко повдигане на предницата,допълнителна стабилност(особено на завои).Предстои ми да мина стенд.След него ще пиша. :D


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 03 яну 2007 19:09


NovobranecGT написа:Каква кръстачка бе...

Ако не разполагаш с хубав инструмент и рамото почне да ти се връзва на фльонга взимаш една истинска кръстачка за гуми а не от тея китайските на която от едната страна е квадрат като за влошка и слагаш рамо и от двете страни и от едната натискаш надолу а от другата нагоре. Хем прилагаш повече сила хем намаляваш вероятността да огънеш рамото. На мойта кола преди да отвия въпросните гайки с кръстачката огънах 2 рамена а третото го счупих. Все пак не винаги разполагаш с пневматичен пистолет или гедоре за тежкотоварни автомобили а тези гейки се отвиват бая трудно понякога :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 47 госта