Здравейте колеги,
Имам въпрос относно термостат за джета 1.6 90г.
Прочетох няколко теми за термостат но все пак не мога да се ориентирам.
Значи, когато колата ми не е загряла напълно на пипане двата маркуча към радиатора са с различна топлина - това нормално ли е ?
Второ: приблизително някой има ли представа за колко време би трябвало да загрее
джета 1.6 или голф 2 същия мотор в градска среда?
П.С Намерих една снимка в интернет от салон на ДЖЕТА и съм отбелязал на нея с червена точка къде мисля , че е 90 градуса на таблото.
Дали някой може да ми каже къде точно е 90 градуса - чувал съм , че стрелката на голф 2/джета започва от 60 градуса - това така ли е ?
Моята кола загрява малко под тази червена точка без кой знае какви проблеми - от там нагоре доста трудно. Дaли е нормално?
Съмнения за термостат ДЖЕТА/ГОЛФ 2
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съмнения за термостат ДЖЕТА/ГОЛФ 2
Много е относително и неясно по дадената информация какво точно се случва с колата ти. Давам ти следния пример - купувам Джетата с табло без оборотомер. Когато загрее до работна температура стрелката застава малко след втората чертичка след бялата зона или някъде около и малко след средата на знака за водата. После сменям таблото и със същия термостат, датчик и окабеляване показанието на работна температура е малко преди въпросната чертичка. Т.е. само една смяна в таблото и показанието отива по дяволите
Това са стари автомобили на десетки години, всяка една кофти връзка може да окаже влияние на показанието на уреда (както знаем датчикът отчита съпротивление между двата му пина).
Тестът с пипането по тръбите е показателен по принцип, но термостатът не отваря рязко и изцяло, а постепенно след дадена температура. Така е напълно в реда на нещата като започне да отваря температурата да не е еднаква в двата маркуча в началото. Измери съпротивлението на датчика при загряла кола с мултицет.

Тестът с пипането по тръбите е показателен по принцип, но термостатът не отваря рязко и изцяло, а постепенно след дадена температура. Така е напълно в реда на нещата като започне да отваря температурата да не е еднаква в двата маркуча в началото. Измери съпротивлението на датчика при загряла кола с мултицет.
- zlatko83
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 12:56
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: PN
- Местоположение: хисаря
Re: Съмнения за термостат ДЖЕТА/ГОЛФ 2
Карам голф със същото табло вече над 8 г. в хисаря и на дълъг път стрелката винаги сочи първата тънка чертичка.
Отидали лятото в Пловдив да ме хване едно задръстване и отива до втората тънка черта и там пуска перката да охлади.
Един съсед които го играе гаражен маистор преди 5 години ко замерва и се произнесе че на втората тънка чертичка е на 99 градуса. Карам си така и не се оплаквам.

Отидали лятото в Пловдив да ме хване едно задръстване и отива до втората тънка черта и там пуска перката да охлади.
Един съсед които го играе гаражен маистор преди 5 години ко замерва и се произнесе че на втората тънка чертичка е на 99 градуса. Карам си така и не се оплаквам.


Re: Съмнения за термостат ДЖЕТА/ГОЛФ 2
Теоритично би трябвало да сочи нагоре при нормална работна температура (2ра тънка чертичка), но както писа колегата по-горе, стари коли са! За всеки случай си замери с термо двойка температурата на корпуса на двигателя след половин-един час каране.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта