Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот IvailoOo » Пет 07 фев 2014 23:32


Сваляй маркучетата и ги тествай 1 по 1,както и клапани. Но преди това си виж геометрията дали се движи




Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Нед 09 фев 2014 13:35


Ако си сигурен ,че геометрията ти не е зацапана е клапан Н75. Пробвай да размениш клапаните Н75 и Н18 и пак дай малко газ да видиш дали ще влезеш в авариен.Аз карам същата кола като твоята и вече 3 години съм с Н18 вместо Н75(стана по случайност :mrgreen )
Н18 така или иначе не го ползваш. Може да пробваш ида провериш дебелия маркуч към сервото , той не е еластичен и се напуква от долната страна където не се вижда, може оттам да губиш малко вакум.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пет 14 фев 2014 20:59


Вакума е ОК днес го мерих, интересува ме мога ли да закача манометър някъде за да меря налягането и по точно има ли клапани които работят не под вакум а под налягане?


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пет 14 фев 2014 21:32


Къде се закача буст метъра на този мотор?


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот krisaliks » Пет 14 фев 2014 22:03


Ако имаш МАП на него, на ЕГР ако имаш, някъде след кулера.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пет 14 фев 2014 22:18


ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот suggar » Пет 14 фев 2014 22:42


аз си пробих една дупчица на ЕГР-а и му сложих един щуцер ли как се казваше и тай...


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот krisaliks » Съб 15 фев 2014 11:32


rufkata написа:ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?

от ЕГР вземаш като направиш дупка 3-4мм и навиеш щуцер, а за мапа до него би трябвало да отива маркуче от всмукателния колектор и просто този маркуч(като на излишната нафта) го прерязваш и му слагаш тройник.
Има няколко теми как се слага Boost meter.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Нед 16 фев 2014 11:57


От всмукателния колектор не излиза мъркуч, но както и да е ще се чисти геометрия. Само се чудя защо след като забие турбото ако загася колата и я запаля пак работи нормално до следващото забиване? Как да си обясня това, на какво се дължи?


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Нед 16 фев 2014 14:58


krisaliks написа:
rufkata написа:ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?

от ЕГР вземаш като направиш дупка 3-4мм и навиеш щуцер, а за мапа до него би трябвало да отива маркуче от всмукателния колектор и просто този маркуч(като на излишната нафта) го прерязваш и му слагаш тройник.
Има няколко теми как се слага Boost meter.

Колегата е с външен МАП , старите 110-ки(АФН) са с МАП в еку-то . Няма вариант за буустметър без дупчене. Най-добре , на колектора или на ЕГР-а - слагаш щуцер и готово.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пет 21 фев 2014 14:55


Juiced написа:Ако си сигурен ,че геометрията ти не е зацапана е клапан Н75. Пробвай да размениш клапаните Н75 и Н18 и пак дай малко газ да видиш дали ще влезеш в авариен.Аз карам същата кола като твоята и вече 3 години съм с Н18 вместо Н75(стана по случайност :mrgreen )
Н18 така или иначе не го ползваш. Може да пробваш ида провериш дебелия маркуч към сервото , той не е еластичен и се напуква от долната страна където не се вижда, може оттам да губиш малко вакум.

Днес закачих вакума към съседния клапан, предполагам той е Н18 но се получава огромна турбо дупка особено на предавките от 3-та на горе но колата не влиза в авариен режим. Вече не знам какво да мисля, свалих кората под мотора и понеже турбото е на много "УДОБНО" място с една пръчка понатиснах вилката за управлението на геометрията без да откачам вакума и се движи също като дръпна през маркуча с уста пак се движи.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Пет 21 фев 2014 15:46


Има огромна турбо дупка защото Н18 не е толкова дебитен клапан колкото Н75 и не успява да навакса. Трябваше ти само да пробваш и видя ,че Н75 ти е заминал - щом с Н18 не забива. Оттук нататък ти си преценяш нов или втора употреба.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Сря 26 фев 2014 20:17


Клапан още не съм купил, но гледам да не я настъпвам много и турбината не ми е правила номера, като се позатопли ще я свалям за чистене и тогава ще се разбере. Да използвам да покажа как си реших проблема с вградения заводски касетофон и липсващият чейнджър, остана да измисля от къде да прекарам кабелите и задължително да сменя стойката защото тази направо ме депресира :mhihi



Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Чет 27 фев 2014 10:12


Колеги ще помоля ако някой може да ми даде линк за начина по който се прави хибридна турбина. Конкретно ме интересува на мойта как може, и дали може да се насади студена част от 2.5 D турбото е GT2556V а мойта е ....... сега не се сещам но по запознатите ще се сетят.
GT1749V ако не бъркам :biggrin


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот IvailoOo » Чет 27 фев 2014 11:23


Няма смисъл от подобен експеримент.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 20 госта