


Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Сваляй маркучетата и ги тествай 1 по 1,както и клапани. Но преди това си виж геометрията дали се движи
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Ако си сигурен ,че геометрията ти не е зацапана е клапан Н75. Пробвай да размениш клапаните Н75 и Н18 и пак дай малко газ да видиш дали ще влезеш в авариен.Аз карам същата кола като твоята и вече 3 години съм с Н18 вместо Н75(стана по случайност
)
Н18 така или иначе не го ползваш. Може да пробваш ида провериш дебелия маркуч към сервото , той не е еластичен и се напуква от долната страна където не се вижда, може оттам да губиш малко вакум.

Н18 така или иначе не го ползваш. Може да пробваш ида провериш дебелия маркуч към сервото , той не е еластичен и се напуква от долната страна където не се вижда, може оттам да губиш малко вакум.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Вакума е ОК днес го мерих, интересува ме мога ли да закача манометър някъде за да меря налягането и по точно има ли клапани които работят не под вакум а под налягане?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Къде се закача буст метъра на този мотор?
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Ако имаш МАП на него, на ЕГР ако имаш, някъде след кулера.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
аз си пробих една дупчица на ЕГР-а и му сложих един щуцер ли как се казваше и тай...
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
rufkata написа:ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?
от ЕГР вземаш като направиш дупка 3-4мм и навиеш щуцер, а за мапа до него би трябвало да отива маркуче от всмукателния колектор и просто този маркуч(като на излишната нафта) го прерязваш и му слагаш тройник.
Има няколко теми как се слага Boost meter.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
От всмукателния колектор не излиза мъркуч, но както и да е ще се чисти геометрия. Само се чудя защо след като забие турбото ако загася колата и я запаля пак работи нормално до следващото забиване? Как да си обясня това, на какво се дължи?
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
krisaliks написа:rufkata написа:ЕГР-а е вакум, мапа е ясен но там трябва да дупча, няма ли по безболезен начин?
от ЕГР вземаш като направиш дупка 3-4мм и навиеш щуцер, а за мапа до него би трябвало да отива маркуче от всмукателния колектор и просто този маркуч(като на излишната нафта) го прерязваш и му слагаш тройник.
Има няколко теми как се слага Boost meter.
Колегата е с външен МАП , старите 110-ки(АФН) са с МАП в еку-то . Няма вариант за буустметър без дупчене. Най-добре , на колектора или на ЕГР-а - слагаш щуцер и готово.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Juiced написа:Ако си сигурен ,че геометрията ти не е зацапана е клапан Н75. Пробвай да размениш клапаните Н75 и Н18 и пак дай малко газ да видиш дали ще влезеш в авариен.Аз карам същата кола като твоята и вече 3 години съм с Н18 вместо Н75(стана по случайност)
Н18 така или иначе не го ползваш. Може да пробваш ида провериш дебелия маркуч към сервото , той не е еластичен и се напуква от долната страна където не се вижда, може оттам да губиш малко вакум.
Днес закачих вакума към съседния клапан, предполагам той е Н18 но се получава огромна турбо дупка особено на предавките от 3-та на горе но колата не влиза в авариен режим. Вече не знам какво да мисля, свалих кората под мотора и понеже турбото е на много "УДОБНО" място с една пръчка понатиснах вилката за управлението на геометрията без да откачам вакума и се движи също като дръпна през маркуча с уста пак се движи.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Има огромна турбо дупка защото Н18 не е толкова дебитен клапан колкото Н75 и не успява да навакса. Трябваше ти само да пробваш и видя ,че Н75 ти е заминал - щом с Н18 не забива. Оттук нататък ти си преценяш нов или втора употреба.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Клапан още не съм купил, но гледам да не я настъпвам много и турбината не ми е правила номера, като се позатопли ще я свалям за чистене и тогава ще се разбере. Да използвам да покажа как си реших проблема с вградения заводски касетофон и липсващият чейнджър, остана да измисля от къде да прекарам кабелите и задължително да сменя стойката защото тази направо ме депресира

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Колеги ще помоля ако някой може да ми даде линк за начина по който се прави хибридна турбина. Конкретно ме интересува на мойта как може, и дали може да се насади студена част от 2.5 D турбото е GT2556V а мойта е ....... сега не се сещам но по запознатите ще се сетят.
GT1749V ако не бъркам
GT1749V ако не бъркам

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m
Няма смисъл от подобен експеримент.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта