
Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Здравейте.Смених актуатора,защото моя беше с спукана мембрана,но при смяната се разбра,че съм карал доста време с спуканата мембрана и беше се зацапала яко геометрията и я отваряхме за почистване,след почистването смених и всичките вакуум маркучи,че имаше някой и друг нацепен.Та къде идва проблема,на празен ход н75 не изтегля актуатора на ограничител(незнам за тоя двигател дали трябва да е така де).клапан н75 работи взех от друга кола и пак същото.Нещо немога да кача последния лог,колата не забива,но ме притеснява,че минава 80% на регулирането на лопатките,но пренадуването е в рамките на 40mbar.Да развивам ли още гайката на актуатора,за да падна под 80%.Иначе колата е стрела 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Според моите познания актуатора трябва да изтегля във високи а не в ниски обороти
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Като запалиш колата,лостчето трябва да опре в ограничителя,защото вакуума го изтегля!Ако не става така или е много дълго лостчето или губи вакуум някъде,замерете го.
Като изгасиш колата,лостчето трябва да се върне с 10-12мм.
Като изгасиш колата,лостчето трябва да се върне с 10-12мм.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Дадоха ми една идея,пробвах и разбрах че изпуска вакуума в въздушния филтър.Или н75 е заминал,ама 2 клапана едно и също да правят или нещо става с управлението на н75
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Огледай големия вакуумен маркуч от вакуум помпата към сервото. Доста често се случва да се нацепи леко и да губи вакуум от там. До сега на 3-4 1.9-ки съм го видял.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
- Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
- Двигател: 2001 .
- Местоположение: Триград
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Здравейте,искам да попитам проблем ли е след като изключа двигателя и махна горното маркуче на клапан Н75 да излиза остатъчен вакум от него. 

- simon
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
- Автомобил: Hyundai Tucson
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
nasko1978 написа:Като запалиш колата,лостчето трябва да опре в ограничителя,защото вакуума го изтегля!Ако не става така или е много дълго лостчето или губи вакуум някъде,замерете го.
Като изгасиш колата,лостчето трябва да се върне с 10-12мм.
Колата е на един приятел,сега ще видим нещо по ел.инсталацията до Н75 дали няма проблемно и да го бърка при управлението.Когато се стисне маркучето към въздушния филтър актуатора си изтегля веднага на празен ход.Мисля,че няма как да е загуба на вакуум(ще разгледаме и между помпата и сервото за всеки случай),този маркуч трябва да изпуска само като разтоварва в кутията.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Може мембраната да е пропукана! 

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Излезе че не е от мембраната.Пуснахме кабели от друга кола до моя N75 и си го дръпна без проблем,някъде ми се губят токовете за управление на N75 при празен ход.На празен ход е 1волт,като подам газ отива на 7-8волта.Някой ако е имал същия проблем да пише,пък ако имате и схема на буксата на компютъра на колата,защото видях че кабелите натам отиват,пращайте
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
изглежда колата ти е да е прекодирана на автоматик.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Ами не е прекодирана.И това проверихме,като го прочетох в една тема.Даже пробвахме как ще се държи ако е на автоматик и няма разлика
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
pravdiviq написа:Излезе че не е от мембраната.Пуснахме кабели от друга кола до моя N75 и си го дръпна без проблем,някъде ми се губят токовете за управление на N75 при празен ход.На празен ход е 1волт,като подам газ отива на 7-8волта.Някой ако е имал същия проблем да пише,пък ако имате и схема на буксата на компютъра на колата,защото видях че кабелите натам отиват,пращайте
A VAG-COM-а колко процента показва за N75 при тихи обороти ?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Vag-com показва 91.6 на празен ход,ако това имаш в предвид с тихи обороти
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
pravdiviq написа:Vag-com показва 91.6 на празен ход,ако това имаш в предвид с тихи обороти

Нещо да е барано по софта на тази кола ?
ПП: Няма как да ти дръпне актуатора, при условие, че ЕЦУ-то иска да го разтовари . при 91.6 , е разтоварен напълно. Притеснява ме това, че дори в мап-таблицата на N75 , такива стойности не фигурират (там се движат от 25-75 % ) . Стойност над тад тези , ЕЦУ-то подава при пренадуване.
Какви са показанията на исканото и реалното налягане на всмукателният колектор при празен ход ? ( 11-ти канал) .
Погледни също така и какви са стойностите на атмосферното налягане и налягането на МАП сензора при контакт ( без да си запалил ) , Ако МАП-а е наред , трябва да са доста близки. (10-ти канал)