Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pravdiviq
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот pravdiviq » Пон 17 фев 2014 12:54


Здравейте.Смених актуатора,защото моя беше с спукана мембрана,но при смяната се разбра,че съм карал доста време с спуканата мембрана и беше се зацапала яко геометрията и я отваряхме за почистване,след почистването смених и всичките вакуум маркучи,че имаше някой и друг нацепен.Та къде идва проблема,на празен ход н75 не изтегля актуатора на ограничител(незнам за тоя двигател дали трябва да е така де).клапан н75 работи взех от друга кола и пак същото.Нещо немога да кача последния лог,колата не забива,но ме притеснява,че минава 80% на регулирането на лопатките,но пренадуването е в рамките на 40mbar.Да развивам ли още гайката на актуатора,за да падна под 80%.Иначе колата е стрела :icon_razz




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот IRRITATING » Пон 17 фев 2014 12:58


Според моите познания актуатора трябва да изтегля във високи а не в ниски обороти


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот nasko1978 » Пон 17 фев 2014 13:10


Като запалиш колата,лостчето трябва да опре в ограничителя,защото вакуума го изтегля!Ако не става така или е много дълго лостчето или губи вакуум някъде,замерете го.
Като изгасиш колата,лостчето трябва да се върне с 10-12мм.


pravdiviq
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот pravdiviq » Пон 17 фев 2014 16:26


Дадоха ми една идея,пробвах и разбрах че изпуска вакуума в въздушния филтър.Или н75 е заминал,ама 2 клапана едно и също да правят или нещо става с управлението на н75


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 18 фев 2014 7:39


Огледай големия вакуумен маркуч от вакуум помпата към сервото. Доста често се случва да се нацепи леко и да губи вакуум от там. До сега на 3-4 1.9-ки съм го видял.


Asi_60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 8:26
Автомобил: GOLF 4 ATD 1.9 TDI PD
Двигател: 2001 .
Местоположение: Триград

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот Asi_60 » Сря 19 фев 2014 8:04


Здравейте,искам да попитам проблем ли е след като изключа двигателя и махна горното маркуче на клапан Н75 да излиза остатъчен вакум от него. :gruebel


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот nasko1978 » Сря 19 фев 2014 9:28


Не е проблем.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот simon » Сря 19 фев 2014 16:52


nasko1978 написа:Като запалиш колата,лостчето трябва да опре в ограничителя,защото вакуума го изтегля!Ако не става така или е много дълго лостчето или губи вакуум някъде,замерете го.
Като изгасиш колата,лостчето трябва да се върне с 10-12мм.

Колата е на един приятел,сега ще видим нещо по ел.инсталацията до Н75 дали няма проблемно и да го бърка при управлението.Когато се стисне маркучето към въздушния филтър актуатора си изтегля веднага на празен ход.Мисля,че няма как да е загуба на вакуум(ще разгледаме и между помпата и сервото за всеки случай),този маркуч трябва да изпуска само като разтоварва в кутията.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот nasko1978 » Сря 19 фев 2014 17:17


Може мембраната да е пропукана! icon_idea


pravdiviq
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот pravdiviq » Съб 01 мар 2014 16:47


Излезе че не е от мембраната.Пуснахме кабели от друга кола до моя N75 и си го дръпна без проблем,някъде ми се губят токовете за управление на N75 при празен ход.На празен ход е 1волт,като подам газ отива на 7-8волта.Някой ако е имал същия проблем да пише,пък ако имате и схема на буксата на компютъра на колата,защото видях че кабелите натам отиват,пращайте


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот ifidik » Сря 05 мар 2014 22:51


изглежда колата ти е да е прекодирана на автоматик.


pravdiviq
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот pravdiviq » Сря 05 мар 2014 22:58


Ами не е прекодирана.И това проверихме,като го прочетох в една тема.Даже пробвахме как ще се държи ако е на автоматик и няма разлика


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот Dobromirski » Чет 06 мар 2014 8:02


pravdiviq написа:Излезе че не е от мембраната.Пуснахме кабели от друга кола до моя N75 и си го дръпна без проблем,някъде ми се губят токовете за управление на N75 при празен ход.На празен ход е 1волт,като подам газ отива на 7-8волта.Някой ако е имал същия проблем да пише,пък ако имате и схема на буксата на компютъра на колата,защото видях че кабелите натам отиват,пращайте


A VAG-COM-а колко процента показва за N75 при тихи обороти ?


pravdiviq
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот pravdiviq » Съб 08 мар 2014 0:16


Vag-com показва 91.6 на празен ход,ако това имаш в предвид с тихи обороти


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора

Мнениеот Dobromirski » Съб 08 мар 2014 8:08


pravdiviq написа:Vag-com показва 91.6 на празен ход,ако това имаш в предвид с тихи обороти

:eek
Нещо да е барано по софта на тази кола ?
ПП: Няма как да ти дръпне актуатора, при условие, че ЕЦУ-то иска да го разтовари . при 91.6 , е разтоварен напълно. Притеснява ме това, че дори в мап-таблицата на N75 , такива стойности не фигурират (там се движат от 25-75 % ) . Стойност над тад тези , ЕЦУ-то подава при пренадуване.

Какви са показанията на исканото и реалното налягане на всмукателният колектор при празен ход ? ( 11-ти канал) .

Погледни също така и какви са стойностите на атмосферното налягане и налягането на МАП сензора при контакт ( без да си запалил ) , Ако МАП-а е наред , трябва да са доста близки. (10-ти канал)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 91 госта