На масло не пали.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1Z на масло не пали.
Уф, ако знаете какво има в нафтата от колонките, на въглища ще минете...
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1Z на масло не пали.
Ми каквото има "по тръбата" или в цистерните на монополиста. Само някои слагат още гнясове....уж като добавки.
Последна промяна от gr_kanev на Пет 28 фев 2014 9:47, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Re: 1Z на масло не пали.
Братле, маслото е доста по-гъсто от олиото. Аз съм карал моето голфе доста дълго на олио. Пробвах веднъж на масло... Беше лятото и понеже видях, че маслото е по-гъсто реших да го направя 50:50 (а лятото си карам попринцип 30:70 нафта:олио). Резултата беше запушен филтър и доста трудно палене като се има на предвид, че беше 30+ градуса, отделно нямаше и мощност. Лично според мен, ако има от къде да взимаш олио, карай на олио. Ако все пак няма от къде да си намираш, а имаш под ръка отработено масло, то го разреждай поне до 50:50. Сега с тези температури дори 70:30 (70-нафта).
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: 1Z на масло не пали.
Напълно съм съгласен с колегата polkut ! Тествал съм маслото - не е добра идея да се кара чисто ... трябва добре да се разреди.
- mytko731
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: 1Z на масло не пали.
А аз си карам с вода от чешмата и си пали и при -20.Хаха
Ще ме накарате да се откажа от форума.
Ще ме накарате да се откажа от форума.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: 1Z на масло не пали.
С вода от чешмата не става, има много варовик и впоследствие затлачва дюзите! После колкото и Калгон да слагаш не помага .. т.е. не важи онова за пералнята и дълголетието с Калгон



-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: 1Z на масло не пали.
Колега не тормози ТДИ-то с масло. Все пак е с директно впръскване, на някой предкамерен дизел слагай без да мислиш. Примерно на френските DTI може и вървят хиляди километри само с промиване на филтъра чат пат.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: 1Z на масло не пали.
Колега ами то ДТИ пак е с директно впръскване
не е предкамерен.

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Z на масло не пали.
Дали
предкамерни са и в случая се отнася за Рендак ДТИ- турбодизел с кулер . С директно са КР моторите им .
П.п. пропуснах обозначението за Пежаците - DT - турбодизел с кулер, се водят предкамерните.

П.п. пропуснах обозначението за Пежаците - DT - турбодизел с кулер, се водят предкамерните.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1Z на масло не пали.
Имам двама авери дето си караха баварките на масло и резила беше 3 месеца на масло пълно разглабяне на помпите промивки и т.н. нямаш си на идея за какъв мазгоч ставаше на въпрос,чудо беше че тия помпи пак проработиха,но от тогава пак си монаха на нафта !
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: 1Z на масло не пали.
Значи мислех, че стартера на дизела върти бавно, но като видях на един колега как върти на AJM поне два пъти по бързо, стигам до извода, че съм за нов акумулатор и ревизия на стартер. Но дори и така с бавен стартер, и с 2 подгревни свещи вчера, и днеска на около 0гр. с около 5-6 сек въртене пали при 50 на 50 масло нафта. При топъл двигател няма разлика с нафта. Другата седмица ще оправя посочените неща и ще видя колко мога да вдигна порцията масло. Дай боже на 100%. А пък и не виждам проблем, че е директно впръскване, а не предкамерен, та даже е и по- добре.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Z на масло не пали.
horsito написа:.. Дай боже на 100%. А пък и не виждам проблем, че е директно впръскване, а не предкамерен, та даже е и по- добре.
Ще го "видиш"- гарантирам ти го , казвам го без лоша мисъл . В случая най-подходящи за "експерименти" са именно предкамерните , заради способността да работят с горива с ниско цетаново число , каквото в случая са "маслото" и холиото.
В мотори с директно впръскване ,не доизгаря добре олиото/маслото и се стича по стените на цилиндъра , оттам се смесва с двиг.масло .....Напоследък нещо го раздавам самарянин с отчаяни опити да вкарам яснота по проблема/ите с алтернативни горива ....изчерпах се и се отказвам от съвети в тази насока. Усещам ,че ще има и други теми от колегата horsito Успех ти желая колега .
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 1Z на масло не пали.
значи като си сменям маслото,направо да кажа на майстора директно от картера да ми го сипе в резервоара и няма проблем





-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: 1Z на масло не пали.
Колега, да не влизаме в излишни полемики но 1.9 дти на Рено е с ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ
http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-1-9-DTI-INJECTORS-LAGUNA-CLIO-SCENIC-MEGANE-/251446956929?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a8b681381
Това са дюзи за директно впръскване не за предкамерни дизели, и имат дупка в буталото, на това ако му казваш предкамерен дизел.
Не само ВАГ използват директното впръскване
За да не използват същата абревиатура като ВАГ, при тях е ДТИ,

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-1-9-DTI-INJECTORS-LAGUNA-CLIO-SCENIC-MEGANE-/251446956929?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a8b681381
Това са дюзи за директно впръскване не за предкамерни дизели, и имат дупка в буталото, на това ако му казваш предкамерен дизел.
Не само ВАГ използват директното впръскване

За да не използват същата абревиатура като ВАГ, при тях е ДТИ,
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: 1Z на масло не пали.
Колега повечето 1.9 ДТИ са с директно впръскване, но всички по-големи двигатели от 2.2 нагоре са или предкамерни, или комънрейл след 2000 година. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_G-Type_engine
Последна промяна от gr_kanev на Пет 28 фев 2014 9:50, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта