На масло не пали.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот muns61 » Пон 24 фев 2014 20:26


Уф, ако знаете какво има в нафтата от колонките, на въглища ще минете...




didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот didopoli » Пон 24 фев 2014 20:53


Ми каквото има "по тръбата" или в цистерните на монополиста. Само някои слагат още гнясове....уж като добавки.

Последна промяна от gr_kanev на Пет 28 фев 2014 9:47, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот polkut » Вто 25 фев 2014 18:29


Братле, маслото е доста по-гъсто от олиото. Аз съм карал моето голфе доста дълго на олио. Пробвах веднъж на масло... Беше лятото и понеже видях, че маслото е по-гъсто реших да го направя 50:50 (а лятото си карам попринцип 30:70 нафта:олио). Резултата беше запушен филтър и доста трудно палене като се има на предвид, че беше 30+ градуса, отделно нямаше и мощност. Лично според мен, ако има от къде да взимаш олио, карай на олио. Ако все пак няма от къде да си намираш, а имаш под ръка отработено масло, то го разреждай поне до 50:50. Сега с тези температури дори 70:30 (70-нафта).


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот andon_ » Вто 25 фев 2014 19:26


Напълно съм съгласен с колегата polkut ! Тествал съм маслото - не е добра идея да се кара чисто ... трябва добре да се разреди.


Потребителски аватар
mytko731
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот mytko731 » Вто 25 фев 2014 21:37


А аз си карам с вода от чешмата и си пали и при -20.Хаха
Ще ме накарате да се откажа от форума.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот andon_ » Вто 25 фев 2014 22:12


С вода от чешмата не става, има много варовик и впоследствие затлачва дюзите! После колкото и Калгон да слагаш не помага .. т.е. не важи онова за пералнята и дълголетието с Калгон :a045 :icon_lol


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот powerade » Вто 25 фев 2014 23:21


Колега не тормози ТДИ-то с масло. Все пак е с директно впръскване, на някой предкамерен дизел слагай без да мислиш. Примерно на френските DTI може и вървят хиляди километри само с промиване на филтъра чат пат.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот stanimir1123 » Вто 25 фев 2014 23:34


Колега ами то ДТИ пак е с директно впръскване :a045 не е предкамерен.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот samo_pechka » Вто 25 фев 2014 23:38


Дали :wink предкамерни са и в случая се отнася за Рендак ДТИ- турбодизел с кулер . С директно са КР моторите им .
П.п. пропуснах обозначението за Пежаците - DT - турбодизел с кулер, се водят предкамерните.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот xxx_man » Сря 26 фев 2014 9:17


Имам двама авери дето си караха баварките на масло и резила беше 3 месеца на масло пълно разглабяне на помпите промивки и т.н. нямаш си на идея за какъв мазгоч ставаше на въпрос,чудо беше че тия помпи пак проработиха,но от тогава пак си монаха на нафта !


horsito
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот horsito » Сря 26 фев 2014 11:08


Значи мислех, че стартера на дизела върти бавно, но като видях на един колега как върти на AJM поне два пъти по бързо, стигам до извода, че съм за нов акумулатор и ревизия на стартер. Но дори и така с бавен стартер, и с 2 подгревни свещи вчера, и днеска на около 0гр. с около 5-6 сек въртене пали при 50 на 50 масло нафта. При топъл двигател няма разлика с нафта. Другата седмица ще оправя посочените неща и ще видя колко мога да вдигна порцията масло. Дай боже на 100%. А пък и не виждам проблем, че е директно впръскване, а не предкамерен, та даже е и по- добре.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 фев 2014 11:35


horsito написа:.. Дай боже на 100%. А пък и не виждам проблем, че е директно впръскване, а не предкамерен, та даже е и по- добре.

Ще го "видиш"- гарантирам ти го , казвам го без лоша мисъл . В случая най-подходящи за "експерименти" са именно предкамерните , заради способността да работят с горива с ниско цетаново число , каквото в случая са "маслото" и холиото.
В мотори с директно впръскване ,не доизгаря добре олиото/маслото и се стича по стените на цилиндъра , оттам се смесва с двиг.масло .....Напоследък нещо го раздавам самарянин с отчаяни опити да вкарам яснота по проблема/ите с алтернативни горива ....изчерпах се и се отказвам от съвети в тази насока. Усещам ,че ще има и други теми от колегата horsito Успех ти желая колега .


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1821
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот vinixxx » Сря 26 фев 2014 12:36


значи като си сменям маслото,направо да кажа на майстора директно от картера да ми го сипе в резервоара и няма проблем :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот stanimir1123 » Сря 26 фев 2014 17:08


Колега, да не влизаме в излишни полемики но 1.9 дти на Рено е с ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ :a045
http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-1-9-DTI-INJECTORS-LAGUNA-CLIO-SCENIC-MEGANE-/251446956929?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a8b681381

Това са дюзи за директно впръскване не за предкамерни дизели, и имат дупка в буталото, на това ако му казваш предкамерен дизел.
Не само ВАГ използват директното впръскване icon_idea
За да не използват същата абревиатура като ВАГ, при тях е ДТИ,


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: 1Z на масло не пали.

Мнениеот powerade » Сря 26 фев 2014 17:30


Колега повечето 1.9 ДТИ са с директно впръскване, но всички по-големи двигатели от 2.2 нагоре са или предкамерни, или комънрейл след 2000 година. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_G-Type_engine

Последна промяна от gr_kanev на Пет 28 фев 2014 9:50, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта