kal40 написа:...перката - в движение не включва, а когато колата не се движи, включва на 92 градуса...
Не твърдя, че е същото, но имах много подобен проблем.
Вентилатора ми се пускаше на 102*С - демек, втора степен.
Десетки пъти сигурно слизах събота/неделя до колата, вдигам капака, паля и дебна - като загрее до 92-93* и си включи перката...
Е, да, де, ама на кой да му дойде на акъла, че трябва да изчака да се включи и втори или трети път...
Оказа се, че не го прави!
Не мога да си го обясня по друг начин, освен да се е нагрявала би-металната пластинка и да е измятала нещо, за това да не е успявала да 'щракне' повторно.
След смяна на датчика за вентилатора нещата се нормализираха.

и второ, да споделя, че оправих колата. Първо свалих от незагряваща кола датчик за перката. Резултата беше, че перката тръгна на 92 градуса. Макар и датчика ми да беше нов, реших да го сменя с такъв от работещ автомобил. После реших да сваля и термостата от незагряващия автомобил. Сложих моя (новия, който трябваше да отвори на 87 градуса) и неговия термостат в тенджера, загрях ги и този от незагряващия автомобил (оригинален VW Audi 87 градуса) отвори много по-рано от моя. Сложих го на Пасата и всичко се нормализира. Изводът ми е, че евтиното излиза скъпо. Сега имам чисто нов датчик и чисто нов термостат, които стоят в гаража. Още веднъж благодаря на всички.

