Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот radotom » Нед 02 мар 2014 13:21


kal40 написа:...перката - в движение не включва, а когато колата не се движи, включва на 92 градуса...

Не твърдя, че е същото, но имах много подобен проблем.
Вентилатора ми се пускаше на 102*С - демек, втора степен.
Десетки пъти сигурно слизах събота/неделя до колата, вдигам капака, паля и дебна - като загрее до 92-93* и си включи перката... :undecided
Е, да, де, ама на кой да му дойде на акъла, че трябва да изчака да се включи и втори или трети път... :banghead
Оказа се, че не го прави!
Не мога да си го обясня по друг начин, освен да се е нагрявала би-металната пластинка и да е измятала нещо, за това да не е успявала да 'щракне' повторно.
След смяна на датчика за вентилатора нещата се нормализираха.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот Iezekil » Пон 03 мар 2014 6:47


Да,датчика се сменя лесно и е логично да е той,само дето и него са сменили.Както Стефан е писал-в движение е нормално двигатела да се охлажда БЕЗ ПЕРКА,странно е обаче да загрява до 100градуса и то без термостат???Да,на 102градуса може да включи втора степен,но също така тогава термостата е напълно отворил.Тук говорим обаче за липса на такъв и за нов датчик на перката,и колата пак загрява....това е странното.Освен всъщност ако теста не визира извънградско,а градско каране.И ако приемем,че показанията са верни.За това подчертах,че ако има надуване или друго нарушение на херметизацията,колата ще хвърля водата.Ако всичко освен показанията си е в нормите става доста странно.


kal40
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 26 ное 2013 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот kal40 » Чет 06 мар 2014 20:41


Първо, искам да благодаря на всички за отговорите :bowdown и второ, да споделя, че оправих колата. Първо свалих от незагряваща кола датчик за перката. Резултата беше, че перката тръгна на 92 градуса. Макар и датчика ми да беше нов, реших да го сменя с такъв от работещ автомобил. После реших да сваля и термостата от незагряващия автомобил. Сложих моя (новия, който трябваше да отвори на 87 градуса) и неговия термостат в тенджера, загрях ги и този от незагряващия автомобил (оригинален VW Audi 87 градуса) отвори много по-рано от моя. Сложих го на Пасата и всичко се нормализира. Изводът ми е, че евтиното излиза скъпо. Сега имам чисто нов датчик и чисто нов термостат, които стоят в гаража. Още веднъж благодаря на всички.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот Pet_rov » Чет 06 мар 2014 21:25


:th_up
Поне за термостата съм познал :mhihi


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот CoZmO » Чет 06 мар 2014 21:38


Аз също имах проблема на място не грее в движение грее. При мен се оказа елементарен ремонта. Вдигнах капака и забелязах, че тенекеджията не е поставил пластмасовият кожух на радиаторите. Монтирах го - става 2-3 болтчета и нещата се оправиха... Та също е възможен проблем...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 06 мар 2014 21:43


Ми възможен проблем са тия пластмаси, но аз от години карам без решетката, без добавката на бронята, без въздухозаборника който е между бронята и радиатора и без всички останали пластмаси които се намират в тоя район. Единствено ножа си е на мястото и проблем с прегряване на мотора не съм имал. Преди месец монтирах една перка от рено май или ситроен пред радиатора, понеже я имаше, та превантивно я сложих да се пуска с отделно копче, утре ще я пробвам върши ли работа при натоварване


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот Iezekil » Пет 07 мар 2014 9:46


Виж кво нещо е да търсиш решение на проблем при условие,че си сменил най-вероятните виновници с нови...
Но лично аз не съм убеден,че има виновник,или че и двата датчика са виновни.Този за перката и новия и другия нов си работят-в двата ти поста се включват на 92гр.В движение,че не се включва перката е логично,топлата вода влиза от горната страна на радиатора,докато стигне до датчика се охлажда от въздушната струя.
За термостата е малко по-странно,понеже и без него си загрявал.Аз не успях да мина 40гр.Новите принципно са по-стегнати и държат малко по-топло,ти си взел разработен и поомекнал.С времето все по-рано започват да отварят,отделно не са точни уреди да коват на някакъв градус.
Може би проблема е другаде,или пък няма такъв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 65 госта