Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Вчера навартях приблизително 300км температурата на колата си беше нормална, а като усилих парното на "Hi" духаше хладно. След това го намалих на "Lo" и пак беше съвсем леко топличко. Като цяло нямаше разлика . Ако някой е имал подобен проблем или знае на какво се дължи това нека сподели.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Колега тва са симптомите за запушено радиаторче на парното. Не циркулира антифриза и затова нямаш парно. Проблема се решава по два начина. Промивка на системата радиаторчето-според мен няма да има ефект и смяната му. Не е скъп като пари от 40 до 80 лв има бол марки но самата интервенция е трудоемка и скъпа. 100-150 лв ще ти вземат за смяната че трябва да се свали цялото табло. След това парното ще ти е африка. Аз правих тая гимнастика миналата зима. Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Това са симптоми на много други неща,освен радиатор на парното - водна помпа (също може да няма циркулация през малкия кръг от нея), проблем с мотора за клапата топло-студено и т.н. Също така е странно защо ти духа хладно при Lo,като трябва да духа или външата температура (ако не е пуснат компресора) или около 0 градуса .
Като за начало започни с диагностика на контролера и виж дали и какви грешки дава.Прегледайте и дали клапата топло-студено се движи коректно в двете си крайни положения (вижте я и механично дали се движи,не само софтуерно). След това ако там няма проблеми - преглед на охладителната система - дали има нормална циркулация през малкия кръг и дали радиатора на парното не е задръстен.Ако няма циркулация - водна помпа (с пластмасови витла е заводски). Ако си има циркулация, тогава преценяваш.Ако системата не е много мръсна,промивка на радиатора.Ако е много мръсна - нов радиатор (защото промивката няма да му помогне,а ако сипеш химикали,ще се пробие, понеже има пластмасови и гумени части по него), хубава промивка на цялата система и нов антифриз. При тази процедура ще стане ясно и с климатика какво е положението, защото за да се смени радиатора, се налага да се изтегли фреона от системата.

Като за начало започни с диагностика на контролера и виж дали и какви грешки дава.Прегледайте и дали клапата топло-студено се движи коректно в двете си крайни положения (вижте я и механично дали се движи,не само софтуерно). След това ако там няма проблеми - преглед на охладителната система - дали има нормална циркулация през малкия кръг и дали радиатора на парното не е задръстен.Ако няма циркулация - водна помпа (с пластмасови витла е заводски). Ако си има циркулация, тогава преценяваш.Ако системата не е много мръсна,промивка на радиатора.Ако е много мръсна - нов радиатор (защото промивката няма да му помогне,а ако сипеш химикали,ще се пробие, понеже има пластмасови и гумени части по него), хубава промивка на цялата система и нов антифриз. При тази процедура ще стане ясно и с климатика какво е положението, защото за да се смени радиатора, се налага да се изтегли фреона от системата.

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Колега гледам си навътре с нещата. Като направя самодиагностика на климатроника ми изсписва грешко 313. Тя е за датчика на температурата на радиаторчето ли? За да се смени пак ли трябва таблото да се сваля?
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=299462&hilit=%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B0+313
Отговор на въпроса на колегата Новатора
Отговор на въпроса на колегата Новатора

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
Точно описано. Благодаря колега. Пак ще имам приключение с това табло и свалянето му.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
313 да - датчика за температурата на входящия към вентилатора въздух, под филтъра за купето. За да стигнеш до него обаче - всичко долу
.

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
На никой не му се разминава



-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 07 юли 2012 7:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad J.K>elenovo bl 129 ap.5
Re: Пасат 1.8Т 2002 Б5,5 слабо парно
novatora написа:Колега гледам си навътре с нещата. Като направя самодиагностика на климатроника ми изсписва грешко 313. Тя е за датчика на температурата на радиаторчето ли? За да се смени пак ли трябва таблото да се сваля?
А как се прави самодиагностика на климатроника


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hristoff97, koko__2002 и 70 госта