Предварение на ABS двигател
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Еми нали се взима сигнал за импулс на стобускопа от положението на вала(при теб май е от коляновия) и в този момент светва и се засича белега на шайбата с някой от белезите на блока. За да ти се разминава или трябва да се мърда делкото или да се получава неверен сигнал.
Така мисля ама нека майстор да се изкаже.
Така мисля ама нека майстор да се изкаже.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може и да си прав че не трябва да се вади куплунга, порових из документацията за моно-мотроник и наистина не пише такова нещо. Нещо друго съм гледал.
Направих си и експеримент току що - действително няма промяна в ъгъла при вадене на куплунга. Обаче при мен и оборотите не се менят.
Между другото и при мен на моменти "подскача" напред белега. Мислех си че е дефект на стробоскопа ми (самоделка е), но явно не е. Така че вероятно не е било оптическа измама при теб.
Това е интересно. Няма как да е фалшиво ако стробоскопа е наред.
Може би ECU-то си прави някакви експерименти от време на време?
При мен е случайно (не е ритмично) и е винаги напред (увеличаване на ъгъла), никога назад, и е винаги само един такт - никога не се задържа в това положение.
Направих си и експеримент току що - действително няма промяна в ъгъла при вадене на куплунга. Обаче при мен и оборотите не се менят.
Между другото и при мен на моменти "подскача" напред белега. Мислех си че е дефект на стробоскопа ми (самоделка е), но явно не е. Така че вероятно не е било оптическа измама при теб.
Това е интересно. Няма как да е фалшиво ако стробоскопа е наред.
Може би ECU-то си прави някакви експерименти от време на време?
При мен е случайно (не е ритмично) и е винаги напред (увеличаване на ъгъла), никога назад, и е винаги само един такт - никога не се задържа в това положение.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Motronic със сигурност пипа предварението на празен ход
Щом наблюдавате подобни "аномалии", сигурно и при Mono-Motronic е така. Още повече, че и при Mono-Motronic съществува процедура за "връзване" на ECU-то, но тя не е свързана с охл. датчик - той играе при някои Digifant.
Тука чета в едно ръководство, че процедурата при Mono-Motronic е следната:
- ECU с 35 крачета - прави се мост между диагностичния извод и маса;
- ECU с 45 крачета - само с кодочетец.
Без вкарването на ECU в режим на сервизни настройки не е възможна коректна настройка на базовото предварение.
Щом наблюдавате подобни "аномалии", сигурно и при Mono-Motronic е така. Още повече, че и при Mono-Motronic съществува процедура за "връзване" на ECU-то, но тя не е свързана с охл. датчик - той играе при някои Digifant.
Тука чета в едно ръководство, че процедурата при Mono-Motronic е следната:
- ECU с 35 крачета - прави се мост между диагностичния извод и маса;
- ECU с 45 крачета - само с кодочетец.
Без вкарването на ECU в режим на сервизни настройки не е възможна коректна настройка на базовото предварение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта