Айде да попитам и тука как да си инсталирам 311.2 версията ?
казаха ми,че тя може да се инсталира и да се регистрира с кейгена....
Инсталирам ваг кома,но не мога да го активирам....уиндоуса си преинсталирах и пак така...
ако може някой да обясни кое как се прави точно,че нищо не мога да направя с тоя кабел освен да си изтрия грешките...
VAG-COM
Re: VAG-COM
Купих си кабел,който е с vagcom 409.1 Отначало имах проблеми и се оказа ,че трябва да го стартирам като администратор.После всичко вече е нормално,четохме няколко коли и всичко0 е наред,но когато реших да видя на жената голфчето (golf3 1.8 abs 1992) се оказа ,че мога да вляза само в ENGINE модулът.Рекох си ,че все пак колата е стара и сигурно толкова може да се чете,но когато се опитах да вляза в живи данни в полета ми пише ERROR в червено.Иначе грешките на мотора ги открива.Възможно ли е да е така или има някакъв проблем с кабела или прехода OBDII->VAG 2x2.
Re: VAG-COM
Здравейте колеги имам малак проблем и търся колега от софия с vag com да ми помогне защото си разкодорах abs системата моля ако има колега който иска да ми помогне да ми пише на лс :)
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 17:30
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Здравейте колеги!
И аз имам едно питане...смятам да си закупя кабел с VAG-COM 409.1 за моето Поло 6N1 96г., но съм пред закупуване и на Бора 1.8Т 2000г ... ще ми върши ли работа този кабел и за двата автомобила?
Благодаря предварително!
И аз имам едно питане...смятам да си закупя кабел с VAG-COM 409.1 за моето Поло 6N1 96г., но съм пред закупуване и на Бора 1.8Т 2000г ... ще ми върши ли работа този кабел и за двата автомобила?
Благодаря предварително!
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VAG-COM
shamano написа:Здравейте колеги!..........
да
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Здравейте,
Някой да има под ръка VAG Group VAS-PC V19.00 или друга версия?
Някой да има под ръка VAG Group VAS-PC V19.00 или друга версия?
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VAG-COM
Един малко странен въпрос но с VCDS 12.12.2 - ако закачиме едно Рено Сценик 2005 дали ще прочете нещо... ?
- Serjinio20
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
vasvvv написа:Купих си кабел,който е с vagcom 409.1 Отначало имах проблеми и се оказа ,че трябва да го стартирам като администратор.После всичко вече е нормално,четохме няколко коли и всичко0 е наред,но когато реших да видя на жената голфчето (golf3 1.8 abs 1992) се оказа ,че мога да вляза само в ENGINE модулът.Рекох си ,че все пак колата е стара и сигурно толкова може да се чете,но когато се опитах да вляза в живи данни в полета ми пише ERROR в червено.Иначе грешките на мотора ги открива.Възможно ли е да е така или има някакъв проблем с кабела или прехода OBDII->VAG 2x2.
Възможно е, просто компютъра няма живи данни.Същият модел кола и същата година е на майка ми и аз като теб първият път останах изненадан.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: VAG-COM
StS написа:Един малко странен въпрос но с VCDS 12.12.2 - ако закачиме едно Рено Сценик 2005 дали ще прочете нещо... ?
да колега,ама само грешките може да видиш и да ги изтриеш,нищо повече

и трябва да влезеш през OBD-2

- stensyto
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 05 юни 2006 18:12
- Автомобил: VW TOURAN 1.9 DSG 2006
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VAG-COM
Колеги, бихте ли ми препоръчали за Пловдив (може и за София) наистина добър специалист на VAG-COM, който разбира и е навътре в нещата! Може и на лично! Благодаря предварително!
Пояснявам поради въпроси на лични съобщения:
Търся специалист на VAG-COM-a, който може да променя стойностите и да ограничи ЕГР клапана да е почти затворен, без да го затапвам! Другото е да може да чете живи данни за турбото по време на движение. Преди бях на тестер и ми казаха, че турбото не е влизало в авариен режим и не е записало грешки (което означавало, че не трябвало да се ремонтира за тогава). Имам едно яко свирене след подаване на газ и като тръгнат да падат оборотите, все едно връща въздух през въздушния филтър при разтоварване на турбото. Другото - понякога на ляв завой като тръгна много бързо и колата забива за секунда и после няма проблем (автоматик съм DSG). Закачаха ме познати с VAS PC 5054A и AUTOCOM, изтрихме 2 грешки които са елементарни (изгоряла крушка и за механизъма на моята врата), но тези мои познати майстори в момента си търсят диагностик за апаратурата и могат само да трият грешки (толкова са им познанията по апаратурата). Та на тях не мога да разчитам за това! Ако може да се справи някой ми дайте координати или предложете някой моля! Плащам си естествено. Леко и безаварийно каране пожелавам на всички!
Пояснявам поради въпроси на лични съобщения:
Търся специалист на VAG-COM-a, който може да променя стойностите и да ограничи ЕГР клапана да е почти затворен, без да го затапвам! Другото е да може да чете живи данни за турбото по време на движение. Преди бях на тестер и ми казаха, че турбото не е влизало в авариен режим и не е записало грешки (което означавало, че не трябвало да се ремонтира за тогава). Имам едно яко свирене след подаване на газ и като тръгнат да падат оборотите, все едно връща въздух през въздушния филтър при разтоварване на турбото. Другото - понякога на ляв завой като тръгна много бързо и колата забива за секунда и после няма проблем (автоматик съм DSG). Закачаха ме познати с VAS PC 5054A и AUTOCOM, изтрихме 2 грешки които са елементарни (изгоряла крушка и за механизъма на моята врата), но тези мои познати майстори в момента си търсят диагностик за апаратурата и могат само да трият грешки (толкова са им познанията по апаратурата). Та на тях не мога да разчитам за това! Ако може да се справи някой ми дайте координати или предложете някой моля! Плащам си естествено. Леко и безаварийно каране пожелавам на всички!

Последна промяна от stensyto на Пон 31 мар 2014 21:00, променено общо 1 път.
- motukata
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 20:08
- Автомобил: mk2-mk4
- Двигател: ABF-ASV
- Местоположение: Видин/Варна
Re: VAG-COM
колеги,моля кажете какво означават тези грешки ??? Колата е голф 4 ASV
- EMO_RZ
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 05 юни 2011 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: VAG-COM
Здравейте колеги първоначално се извинявам ако въпроса ми не е за тук, и така колебая се между версията 11.11.1 и 12.12 коя е по добра предимства недостатъци? Благодаря. :)
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: VAG-COM
Естествено че по-новата ще е по-добра
А за каква кола ти трябва?

- EMO_RZ
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 05 юни 2011 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: VAG-COM
Сеат толедо 1м (2000г) исках да знам ако нямат мн разлика да взема по старата щото е по евтина.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: VAG-COM
Аз съм с 11 версия и ми върши работа за всички коли до 2012. Поне така казват хората де, а моята е 98-ма. Която и да вземеш няма да сгрешиш.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта