1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 09 мар 2014 17:20


радиатора задължително отпред!




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 09 мар 2014 23:12


радиатора задължително изхвърлен

костенурите не са за вода !!!
:a045


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 09 мар 2014 23:41


ха ха ха, както кажеш :) важното е според мен че костенурите са за каране!!!


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 10 мар 2014 0:05


:th_up


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пон 10 мар 2014 1:23


stingray написа:радиатора задължително отпред!

Не е задължително, въпреки, че е най-лесният начин. Въобще струва ли си за една икономия на средства да причиняваме подобни неща на ретрота с такава душа, каквато трудно се намира в което и да е МПС? И после идва въпросът: ама кво карам, миш-маш ретро :icon_lol или нещо подобно, ама що, така, къде е кефът, що дадох тва време, тия пари, тия надежди... :banghead Грозотията, както и излишната хамалогия са отчайващи! Дайте да показваме как се реставрира, възстановява, допълва, пре-правя и т.н., а не как се проваля една генеална идея! :smile


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 10 мар 2014 8:19


Митак, ми покажи как реставрираш ти, щото от колкото години в които те познавам не съм видял една кола започната и завършена от-до от теб. Само приказки по форумите нещо...Не говоря само за двигател или само за някакъв елемент от колата, или само купе, или пък част от купето, а за кола завършена и изкарана на пътя. То е ясно че кола в състояние за музей не си направил и тя се прави с адски много средства. А за грозното по водното охлаждане...няма да коментирам.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пон 10 мар 2014 12:12


Целенасочено не показвам какво е направено за да не дразня и отчайвам, тези, които в трудните времена не могат да си позволят средства за да си направят колите, както трябва, най-малкото, че и аз съм един от тях, а и защото ми омръзна да виждам разпродаващи се на безценица проекти и части, въпреки, че повечето намазваме от това. Опасявам се и че с още няколко теми и форумът ще се задръсти с мои проекти. Но, тази година съм решил да показвам повече: и такива в които участвам нацяло и такива в които помагам частично, ще има и пълни и частични реставрации, поне тези за които имам разрешение от собствениците и имам желание да покажа, ще пускам в разни други форуми и раздели, че не всичко е VW, а тук ще пускам връзки, ще скалъпя набързо и един сайт в който ще има всичко накуп, че и сайтът, където качвам снимките взе да се задръства, малко търпение, времето не стига... :mrgreen

rough извинявай, че ти цапам темата, ще гледам да се реванширам. :beer


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 10 мар 2014 14:43


И аз се извинявам колега за спама в темата. Дано Бъгмен наистина покаже най-накрая това за което се труди толкова години и то да покрие всичките приказки които изприказвахме тук. Живи и здрави.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Сря 12 мар 2014 10:52


Я да се върнем на тампоните .... ще слагам тия дни тип4-та с кутия от 1303. Имам стокови тампони и уретанови за камбаната. Кои да сложа? Не ми се иска с уретановите да разкова кочинката ...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 13 мар 2014 1:56


Слагай гумените, тогава и без, това ония ги бяхме спазарили за трампа със стокови и като ти дам още едни ще си имаш резервни, че се предполага, че ще ти трябват, честичко... :stumm
:no-no7


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 15 мар 2014 20:15


Оригиналните тампони са си за оригиналния мотор !
представи си как ше се мята свинята като тръгнеш да я колиш!

ако искаш си направи експеимент и сложи една камера да снима мотора когато тръгваш на първа с гуми
тогава няма да задаваш такива въпроси :beat_butt2

не че само твърди тампони ше са достатъчни на твоя мотор де :mhihi


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 15 мар 2014 20:30


да нахвърлям още няколко кадъра

направих си фаски на буталата
изравних горивните камери
изработих си преходници за преместване на радятора(като не се сетих навреме да си ги поръчам си ги направих сам че няма време да чакам нови :rolleyes )
и свещите който съм подбрал...незнам дали са най-правилния избор но такива слагат на водните боксери и по чуждите форуми пише че трябва да са такива за подсилен тип4 :gruebel

и мотора е почти зглобен :11
Прикачени файлове
DSC_0002.jpg
DSC_0005.jpg
DSC_0007.jpg
DSC_0010.jpg
DSC_0014.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 15 мар 2014 20:41


Оглеждах "много" варянти за стойка за алтернатора и установих че всъщност няма такива :icon_lol
навсякъде фрезоват блока и захващат стойката отгоре а на мен незнам защо не ми харесваше така ??

та ето какво измислих :mhihi

малко е грозничка но една боя и ще ви хареса :icon_lol
Прикачени файлове
DSC_0020.jpg
DSC_0022.jpg
DSC_0024.jpg
DSC_0025.jpg
DSC_0026.jpg


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Нед 16 мар 2014 0:56


Ех браво, проектът ти върви, леко завиждам, че при и мен се готви едно бъдещо, зверче Тип4 и е на подобно ниво, но имам нестандартен проблем, който обмислям и не съм го пипнал от 2-3 дни... :gruebel
Тия канали в цилиндрите ми харесаха, ама не съм сигурен дали не са недостатък, защото, наложи ли те се да разглобиш, вече ще имаш следи в главата, които няма как да съвпаднат отново...
Фрезовете защо са, нима опряха клапаните?
Груув каналите ми се струват прекалено малки, дали ще ги усети моторят, според мен, най-малко дубъл искат, моите са или 3х3х3 или 4х4х4.
Стойката е добра идея, мисля, че знам как да стане по-заводски, ако ти се занимава, отново с нея ще пиша пак.
Помисли пак за свещите, в Америка е друга бирата... аз карам със същите, но 9-ки, този мотор си е за 8-ци, сякаш, лесно можеш да провериш на кви мотори се слагат... :th_up


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 16 мар 2014 1:05


BuGmaN написа:наложи ли те се да разглобиш,

да не дава Господ... :bishop

BuGmaN написа:Фрезовете защо са, нима опряха клапаните?


не но на 30ти мисла да махна ограничителя за обороти :mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта