Всичко за спирачките при VW
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Всичко за спирачките при VW
Май 288 и то не на всяка 15-ка
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги имам въпрос, карам Golf 4 1.8T с 4 бутални порше боксер апарати отпред. Сложих ги поради факта, че колата ми не спираше въобще добре и реших да реша проблема глобално, като сменя апаратите.
1 година по късно, мога да заява че нищо не направих..............
Педала е още по зле и колата не спира още повече като хората.
Проблема е следният. Педала на спирачката е мек......много мек. И има доста голям свободен ход....лови чак долу. При висока скорост като натиснеш спира доста добре, НО при ниска скорост............ .
Проблема е следният карам си с 50 примерно натискам до долу и колата не кове,
след 1-2 секунди що годе може и да закове.........същото става и при висока скорост. Там обаче все пак така може би спира по-добре........
Въпроса е обаче, че градско това някой божи ден ще ми изиграе лоша шега.
Да кажем, че ревизираните 4 бутални боксери имат проблем............е аджеба, къде е този късмет и на старите апарати и на новите да го имам този проблем. На старите апарати просто проблема беше по-малък, ако мога да го нарека по този начин.
Така продължавам историята. Смених спирачната течност с Motul DOT 5.1 и открих следното след всяко обезвъздушавне спирачките ми стават по зле !!!!!!!!
След обезвъдушаване първите 100-итна километри НЯМАМ СПИРАЧКИ.......натискам до долу и колата намаля, но никакво ковене. Това винаги след обезвъдушаване. 3 пъти обезвъздушавах и всеки път ми се струваше по зле, метода които ползвах е старият метод с помпането.
Според мен спирачната помпа или сервото правят проблем........или пък двете ??????
Друг интересен факт, е че като се кача в друг Golf 4 натискам 2 пъти спирачката и тя става супер твърда. При мене мога сигурно да си загася колата на някое спускане и пак да си спирам . Смисъл става твърда след всяко натискане,но нали лови най-долу и от най-долно ниво почва се втвърдява нагоре..........някъде около 8 пъти трябва натисна сигурно за да стане доста твърд педала, като на други Golf 4.
Въпроса ми е аджеба какво да направя за да си оправя проблема. Казаха ми за ремонтен комплект на спирачната помпа да си взема и да сменя гумичките. Да не би да ми повличало към задните апарати налягането и затова да не спира...........
Варианта да си взема нова спирачна помпа е леко труден, защото съм с десен волан. Ако обаче някой ме навие, че точно това е проблема.......ще поръчам от Англия ако трябва.
Благодаря ви предварително. :)
1 година по късно, мога да заява че нищо не направих..............
Педала е още по зле и колата не спира още повече като хората.
Проблема е следният. Педала на спирачката е мек......много мек. И има доста голям свободен ход....лови чак долу. При висока скорост като натиснеш спира доста добре, НО при ниска скорост............ .
Проблема е следният карам си с 50 примерно натискам до долу и колата не кове,
след 1-2 секунди що годе може и да закове.........същото става и при висока скорост. Там обаче все пак така може би спира по-добре........
Въпроса е обаче, че градско това някой божи ден ще ми изиграе лоша шега.
Да кажем, че ревизираните 4 бутални боксери имат проблем............е аджеба, къде е този късмет и на старите апарати и на новите да го имам този проблем. На старите апарати просто проблема беше по-малък, ако мога да го нарека по този начин.
Така продължавам историята. Смених спирачната течност с Motul DOT 5.1 и открих следното след всяко обезвъздушавне спирачките ми стават по зле !!!!!!!!
След обезвъдушаване първите 100-итна километри НЯМАМ СПИРАЧКИ.......натискам до долу и колата намаля, но никакво ковене. Това винаги след обезвъдушаване. 3 пъти обезвъздушавах и всеки път ми се струваше по зле, метода които ползвах е старият метод с помпането.
Според мен спирачната помпа или сервото правят проблем........или пък двете ??????
Друг интересен факт, е че като се кача в друг Golf 4 натискам 2 пъти спирачката и тя става супер твърда. При мене мога сигурно да си загася колата на някое спускане и пак да си спирам . Смисъл става твърда след всяко натискане,но нали лови най-долу и от най-долно ниво почва се втвърдява нагоре..........някъде около 8 пъти трябва натисна сигурно за да стане доста твърд педала, като на други Golf 4.
Въпроса ми е аджеба какво да направя за да си оправя проблема. Казаха ми за ремонтен комплект на спирачната помпа да си взема и да сменя гумичките. Да не би да ми повличало към задните апарати налягането и затова да не спира...........
Варианта да си взема нова спирачна помпа е леко труден, защото съм с десен волан. Ако обаче някой ме навие, че точно това е проблема.......ще поръчам от Англия ако трябва.
Благодаря ви предварително. :)
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз съм имал подобен проблем с Ауди А6 бензиново с АБС (А6, наследник на 100цата). Колата спираше все едно има мноооооого въздух в системата. При натискане колата леееко намаляше, а педала лееееко стигаше до дюшемето .
Ремонт на помпа, 100 обезвъздушавания.. все тая. Накрая смених целия АБС модул (не ел. блока а хидравличната част) и колата се оправи
Ремонт на помпа, 100 обезвъздушавания.. все тая. Накрая смених целия АБС модул (не ел. блока а хидравличната част) и колата се оправи
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Предстой ми закупуване на нови дискове и накладки.
Някой има ли наблюдения над марката и качеството на ето тази марка?
http://www.ebcbrakes.bg/
Някой има ли наблюдения над марката и качеството на ето тази марка?
http://www.ebcbrakes.bg/
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз съм с обикновени дискове ЕБЦ 280/22 с двубутални апарати от С2 и дисковете са чук, преди това карах с брембо и качеството е също толкова добро ако не и по-добро. И все пак аз съм с най -евтините дискове от цялата им гама. Яд ме е ,че нямах лев за накладки за още по-добър ефект.
Аз лично препоръчвам ЕБЦ
Аз лично препоръчвам ЕБЦ
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Iago написа:Аз съм имал подобен проблем с Ауди А6 бензиново с АБС (А6, наследник на 100цата). Колата спираше все едно има мноооооого въздух в системата. При натискане колата леееко намаляше, а педала лееееко стигаше до дюшемето .
Ремонт на помпа, 100 обезвъздушавания.. все тая. Накрая смених целия АБС модул (не ел. блока а хидравличната част) и колата се оправи
Колега по някакво стечение на обстоятелствата съм с нов модул с функция ASR и положението е същото. Ще правя ремонт на помпата и ще споделя какво е положението............
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Всичко за спирачките при VW
Така застават задни супорти от 4 моушън 256мм. на голф 4 предно предаване.От едната страна луфта е 2мм.а от друата към 9мм.без подлагане на шайби м/у моста и супорта!
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте,
Имам питане може ли да се сложи 4 бутален апарат лукас (от с500 w140) на шенкела на голф 3, до колкото разбрах разстоянието между дупките за болтовете на апарата е 100мм, а на голфа е 94мм - възможна ли е направата на адаптери? Също така с диск 288мм ще се събере ли в BBS RS 722
Поздрави,
Имам питане може ли да се сложи 4 бутален апарат лукас (от с500 w140) на шенкела на голф 3, до колкото разбрах разстоянието между дупките за болтовете на апарата е 100мм, а на голфа е 94мм - възможна ли е направата на адаптери? Също така с диск 288мм ще се събере ли в BBS RS 722
Поздрави,
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
този вариант го мислих преди много време, разтоянието и на двете е 100мм, но имам съмнение, че ЕТ-то е различно, а и в с-класата дисковете са 320мм но изнясят апарата с ушите на шенкела, така че и като диаметър ще дойде до никъде. Не съм го пробвал, но със сигурност може да се напрви.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 9:54
- Автомобил: Skoda Octavia 2007
- Двигател: BFQ 1.6 75kw
- Местоположение: Sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте, колеги.
Карам Шкода Октавия 1.6, 102 к.с.
Предните спирачки са с дискове 256мм. с апарати FS III. Какво е нужно и има ли смисъл според вас да минавам на дискове 280мм ?
Задните ги оправих - бях с барабани - смених ги с дискове, но се чудя за предните.
Благодаря предварително.
Карам Шкода Октавия 1.6, 102 к.с.
Предните спирачки са с дискове 256мм. с апарати FS III. Какво е нужно и има ли смисъл според вас да минавам на дискове 280мм ?
Задните ги оправих - бях с барабани - смених ги с дискове, но се чудя за предните.
Благодаря предварително.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Като така или иначе ще се занимаваш сложи направо 288мм. Поне ще си с разглобяем шенкел и е удобно за следващ ъпгрейд.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 9:54
- Автомобил: Skoda Octavia 2007
- Двигател: BFQ 1.6 75kw
- Местоположение: Sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
neon написа:Като така или иначе ще се занимаваш сложи направо 288мм. Поне ще си с разглобяем шенкел и е удобно за следващ ъпгрейд.
Там вече е много сложно, доколкото съм запознат и няма смисъл - трябва да се сменят шенкели, карета, полуоски, главини...
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте, от около 2 години карам с двубутални апарати от ауди С2 на диск 280 мм плътен на ЕБЦ, накладките ми са Минтекс , спирачнатами течност е на 2 години и е дот4 на ТРВ ,сложих и маркучи със стоманена оплетка и тефлоново покритие.Проблема е следния - при ниска и средна скорост спирачките са страхотни, леко проскърцват накладките понякога, но при скорост 180-200 и нагоре при по-интензивно спиране а не само намаляне , сякаш нямам двубутални апарати. Натискам спирачката ,и намаля но като задържа педала по-дълго се чува едно бучене и почват да се усещат вибрации.
Не мога да определя това на прегряване ли се дължи или на кофти накладки, а може би и двете. Мислил съм си за спирачна течност с по-висока точка на кипене и накладки ЕБЦ грийнстъф, но си е инвестиция а и не съм сигурен дали съм прав в предположенията си.
ПП колата е сеат ибиза 2001 год.
Не мога да определя това на прегряване ли се дължи или на кофти накладки, а може би и двете. Мислил съм си за спирачна течност с по-висока точка на кипене и накладки ЕБЦ грийнстъф, но си е инвестиция а и не съм сигурен дали съм прав в предположенията си.
ПП колата е сеат ибиза 2001 год.
- tsonkov2805
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 фев 2011 17:56
- Автомобил: Vw Golf GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Русе
Re: Всичко за спирачките при VW
И аз имам един въпрос :
Сервото на спирачките от Пасат Б3/Б4 ТДИ по-голямо ли е от това на Голф 2 ГТИ или са еднакви ?
Сервото на спирачките от Пасат Б3/Б4 ТДИ по-голямо ли е от това на Голф 2 ГТИ или са еднакви ?
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте на всички, имам въпрос явно за ъпгрейд на спирачки? Преди време направих малкият ъпгрейт от 239мм. плътни на 239мм вентилирани, искам да ги подобря още. За сега коата е със стандартен 1,8 ABS мотор вкаран в Г2, сервото е малкото от 1,6 EZ, няма кантар отзад, моста е от GTI със дискове отзад на 226мм. Искам да запазя главината 4X100 но да мина да други шенкели за по-големи дискове, проблема е на колко да минавам, карам с 15" джанти. Да знам че се сменя почти всичко, шенкели, апарати дискове и накладки.
Въпрос е дали да е 256мм или 280мм но искам да си остана по възможност на 4x100 което означава същата главина.
Въпрос е дали да е 256мм или 280мм но искам да си остана по възможност на 4x100 което означава същата главина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта