Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- emilstankov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 мар 2012 10:44
- Автомобил: 2.3 V5 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вчера ходих на майстор човека закачи колата на компа но там ни6то не изписваше,отидох защото 1 час преди това я изгасих без да искам и ми изписа на таблото ABGAS,прибрах се и почетох малко закарах я.Беше се натрупало грешки за ланда сонадата и още някаква за някакъв вакум но преди месец аз го смених чух че дърпа въздух от някъде и го смених както и да е.Майстора ми провери лада содата оказа се че е мудна и заспива от време на време,поръчахме я с нови свещи защото леко претрисаше.Майстора ми каза че когато колата е на газ ланда сондта не играела роля(нещо от сорта),сменихме я и свещите старите бяха BOSCH едно полюсни а сегашните са NGK такива ги давали, както и да е сменихме ги погледна дроселовата клапа светеше каза че предния майстор добре я е почистил,погледна дебитомера същата работа,при закачането на компа видя 2 температури едната бе6е на антифриза която показваше 90 градуса а др. 60 така и не можа да разбере тая втората температура какво мереше ако някои може да каже да сподели. Дойде ред да я пламнем всичко беше 6, майстора каза че ще и трябва малко време на содата за да влезе в час, погледнах на таблото какво да видя разход 50 уплаших се,покарах я известно време около 20 километра и всичко си дойде на място разход 10 по борд коп, при стъпка отиваше на 13,5 махам крака от педала карам 100-200 метра нормално и всичко спеше даже като изключа от скорост оборотите спряха да играят. Не знам дали проблема се реши,продължавам да я следя.Помолих го след като свърши да погледне отводняването защото до акумулатора се беше събрало вода,застана от дясната страна на колата до сервото натисна нещо и водата изчезна(шурна отдолу) след това видях че там е стояло едно гумено тампон че, обаче пича го изхвърли каза че вече няма да се запушва там.Моето питане е след като го няма тоя гумен уплътнител водата ще се изтича обаче няма ли да влиза вода в купето.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Махни и другият маншон под сервото и ще се родиш направо.
Ако беше го оставил този дето са го изхвърлили със сигурност щеше да имаш вода и в купето и в Сервото, а и в мотора можеше да получиш вода и щеше да смениш едно серво за профилактика и за да имаш спирачки.
Свещите не са еднополюсни, а едноелектродни.
Сондата е Ламбда, а не ЛАДА 1600 !
Тоя мотор много интересен-5 цилиндъра ли е ? Добър ли е ? Колко коня ?
Ако беше го оставил този дето са го изхвърлили със сигурност щеше да имаш вода и в купето и в Сервото, а и в мотора можеше да получиш вода и щеше да смениш едно серво за профилактика и за да имаш спирачки.
Свещите не са еднополюсни, а едноелектродни.
Сондата е Ламбда, а не ЛАДА 1600 !

Тоя мотор много интересен-5 цилиндъра ли е ? Добър ли е ? Колко коня ?
- emilstankov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 мар 2012 10:44
- Автомобил: 2.3 V5 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Махни и другият маншон под сервото и ще се родиш направо.![]()
Ако беше го оставил този дето са го изхвърлили със сигурност щеше да имаш вода и в купето и в Сервото, а и в мотора можеше да получиш вода и щеше да смениш едно серво за профилактика и за да имаш спирачки.
Свещите не са еднополюсни, а едноелектродни.
Сондата е Ламбда, а не ЛАДА 1600 !
Тоя мотор много интересен-5 цилиндъра ли е ? Добър ли е ? Колко коня ?
:) точно за него уплътнение говорех под сервото, V5 150коня, аз съм много доволен колата е с верига и е 4motion
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дифузорните водопропусквачи са 2 ! Единият е под акумулатор, а вторият е под Сервото. При премахването и на двата се вижда при влажно време под колата как се е стекал конденза-мокри петна симетрично близо до двете предни гуми !
Колко цилиндъра е -5 ?
Тази верига на колянов/разпределителен вал ли е -ангренаж или на валовете отгоре ? Колко вала е ?
Колко цилиндъра е -5 ?
Тази верига на колянов/разпределителен вал ли е -ангренаж или на валовете отгоре ? Колко вала е ?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не от Юпитер паднах от онези дни и съжелявам че уцелих точно тази Планета и Държава, но късмета си е късмет !
За мотора, верно ли бе, а Аз да не знам че е тоя мотор !
Брей то верно че само такива мотори напоследък се карат, а пък и Аз питам като чели не съм конструктор от завода на ФВ във Волфзбург и не ги монтирам ежедневно тия моторчета. Ама нали напоследък правиме новата серия V8 с два Ангренажа и 4 разпределителя и за това съм позабравил стария масов V5 !
За мотора, верно ли бе, а Аз да не знам че е тоя мотор !
Брей то верно че само такива мотори напоследък се карат, а пък и Аз питам като чели не съм конструктор от завода на ФВ във Волфзбург и не ги монтирам ежедневно тия моторчета. Ама нали напоследък правиме новата серия V8 с два Ангренажа и 4 разпределителя и за това съм позабравил стария масов V5 !

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Привет!
по темата "кекаво първо палене и после - всичко е ОК - двигател AZM"
При мен се оправи с нов дебитомер - в него е и темп. датчик за вх. въздух - понеже имам подгряваща печка Вебасто - хванах че когато съм стоплил мотора - ВИНАГИ пали нормално и това ме насочи на темп. зависим проблем.
Смених зеления датчик за темп. на антифриза - без промяна, като смених дебитомера - не можах да си позная колаат!
Стана мноооого приятна за каране, пъргава и отривиста. И спря да прави тая прословута магария с паленето.
това от мен.....
по темата "кекаво първо палене и после - всичко е ОК - двигател AZM"
При мен се оправи с нов дебитомер - в него е и темп. датчик за вх. въздух - понеже имам подгряваща печка Вебасто - хванах че когато съм стоплил мотора - ВИНАГИ пали нормално и това ме насочи на темп. зависим проблем.
Смених зеления датчик за темп. на антифриза - без промяна, като смених дебитомера - не можах да си позная колаат!
Стана мноооого приятна за каране, пъргава и отривиста. И спря да прави тая прословута магария с паленето.
това от мен.....
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега TiL, абе ти да не падаш от Друга планета ? Е как не ги знаеш тия тромби къде са !?
Ами две са има и при десният халоген още една !
Явно някой колеги работят на половина.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не ми се е налагало да ги пипам , просто скоро свалях левия халоген и видях едната.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
скоро се присетих да Ви питам AZM как палите студени, че и при мен няма проблеми никакви откакто си настройх сам газовата и спря да ми свети чека на мотора. Явно съм карал на бедни смеси, съответно ламбдата се е обърквала и като се загаси на газ сутрин му идва бедно на бензин и пали от втория път.
Клаксоните са два броя да зад лява и зад дясна решетка. Окисляват им се буксите и чат пат свири само единия :)
V5 - съм чувал , че е експериментален от инат направен двигател, искали сами на себе си да докажат , че може да има мотор , който върви повече от 4-ри цилиндров и харчи по-малко от 6 цилиндров. Като са се доказали, че може да бъде и достатъчно балансирана работата му въпреки 2-та цилиндъра от едната стана и 3-те от другата и сложните градуси на разположение на отделните гърбици на коляновия вал.
Клаксоните са два броя да зад лява и зад дясна решетка. Окисляват им се буксите и чат пат свири само единия :)
V5 - съм чувал , че е експериментален от инат направен двигател, искали сами на себе си да докажат , че може да има мотор , който върви повече от 4-ри цилиндров и харчи по-малко от 6 цилиндров. Като са се доказали, че може да бъде и достатъчно балансирана работата му въпреки 2-та цилиндъра от едната стана и 3-те от другата и сложните градуси на разположение на отделните гърбици на коляновия вал.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не знам как е при AGZ, но преди сегашния ми Пасат съм имал две В5.5-ци 2.3 V5 само че с AZX мотори. +10 клапана и +20 к.с. - страшен мотор с невероятна динамика. Веднъж един приятел ме попита дали турбото се включва при 3000 об/мин??? Правил съм си експерименти и с лекота си достига 240- 250 км/ч. За звука на мотора - доста по - приятен от сегашния ми 2.8 V6, а пък относно разхода - 3200км, 3х80кг и доста багаж около 7-7.5 магистрален разход при предимно постоянна скорост от рода на 130км/ч. Масло грам не бутаха, но и двата ми бяха на по 150000 реални км. Накратко - втори го смених само защото исках 4motion.
Последна промяна от VANK01 на Пет 14 мар 2014 13:42, променено общо 1 път.
- emilstankov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 мар 2012 10:44
- Автомобил: 2.3 V5 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:скоро се присетих да Ви питам AZM как палите студени, че и при мен няма проблеми никакви откакто си настройх сам газовата и спря да ми свети чека на мотора. Явно съм карал на бедни смеси, съответно ламбдата се е обърквала и като се загаси на газ сутрин му идва бедно на бензин и пали от втория път.
Клаксоните са два броя да зад лява и зад дясна решетка. Окисляват им се буксите и чат пат свири само единия :)
V5 - съм чувал , че е експериментален от инат направен двигател, искали сами на себе си да докажат , че може да има мотор , който върви повече от 4-ри цилиндров и харчи по-малко от 6 цилиндров. Като са се доказали, че може да бъде и достатъчно балансирана работата му въпреки 2-та цилиндъра от едната стана и 3-те от другата и сложните градуси на разположение на отделните гърбици на коляновия вал.
колега V5 специално моя мотор AGZ е редови, не е V-образен нищо ,че двата са в ляво а др. 3 са в дясно.
-
IRRITATING
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В грешка си колега
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
emilstankov написа:DoH_KuXoT написа:скоро се присетих да Ви питам AZM как палите студени, че и при мен няма проблеми никакви откакто си настройх сам газовата и спря да ми свети чека на мотора. Явно съм карал на бедни смеси, съответно ламбдата се е обърквала и като се загаси на газ сутрин му идва бедно на бензин и пали от втория път.
Клаксоните са два броя да зад лява и зад дясна решетка. Окисляват им се буксите и чат пат свири само единия :)
V5 - съм чувал , че е експериментален от инат направен двигател, искали сами на себе си да докажат , че може да има мотор , който върви повече от 4-ри цилиндров и харчи по-малко от 6 цилиндров. Като са се доказали, че може да бъде и достатъчно балансирана работата му въпреки 2-та цилиндъра от едната стана и 3-те от другата и сложните градуси на разположение на отделните гърбици на коляновия вал.
колега V5 специално моя мотор AGZ е редови, не е V-образен нищо ,че двата са в ляво а др. 3 са в дясно.
Е как редови, пък с индекс V и имаш в ляво и в дясно цилиндри ? Я се замисли !
Има и редови такива, но са на Мерцедес мисля.
Какво иска да каже колегата VANK01 с това че го питали дали турбото включвало над 3000 оборота на този мотор ?
Здрави ли са тия бензинови 5-аци ? Колко коня са ? Като поддръжка дали са по скъпи от ТДИ-ПД ?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Какво иска да каже колегата VANK01 с това че го питали дали турбото включвало над 3000 оборота на този мотор ?
че много върви :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта