


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да наистина, с тия ТДИ, Аз забравих че не всички мотори са турбинирани.



- emilstankov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 мар 2012 10:44
- Автомобил: 2.3 V5 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да попитам нещо.При смяна на ламбда сондата трябва ли да се направят адаптации, защото ми казаха че сама щяла да се адаптира,и ако трябва да се правят с vac-kom то по какъв начин става.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
С вак-ком
Има тема за тоя ваг/ком потърси я и питай и там, ще има повече запознати там.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=210398
Вероятно не се адаптира сондата, а Фърмуера дето я управлява и чете в Вага. Тя просто генерира 1 волт напрежение от наличието на кислорода в газовете.

Има тема за тоя ваг/ком потърси я и питай и там, ще има повече запознати там.

Вероятно не се адаптира сондата, а Фърмуера дето я управлява и чете в Вага. Тя просто генерира 1 волт напрежение от наличието на кислорода в газовете.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Привет,
може ли да ударите едно рамо в локализирането на една част...Днес видях, че от страната на шофЕра имам петно точно под решетката на халогените (халогени нямам). Махнах решетката и се вижда следната картинка:


На първата снимка в дясно се вижда куплунга на тромбата, теча е от тръбата вляво от нея. Тромбата беше цялата "опикана". Доколкото ми се иска да е "малък проблем" си мисля, че скобата на едната тръбичка е изпуснала. Оттам губя и антифриз, бавно, но сигурно
. Опитах се да локализирам в Етката мястото, но не съм сигурен, дали съм на прав път...
Правилно ли съм се ориентирал? Нямах възможност да гледам подробно и затова не съм сигурен дали това са тръби за антифриз или тръби на климатика?
може ли да ударите едно рамо в локализирането на една част...Днес видях, че от страната на шофЕра имам петно точно под решетката на халогените (халогени нямам). Махнах решетката и се вижда следната картинка:


На първата снимка в дясно се вижда куплунга на тромбата, теча е от тръбата вляво от нея. Тромбата беше цялата "опикана". Доколкото ми се иска да е "малък проблем" си мисля, че скобата на едната тръбичка е изпуснала. Оттам губя и антифриз, бавно, но сигурно

Правилно ли съм се ориентирал? Нямах възможност да гледам подробно и затова не съм сигурен дали това са тръби за антифриз или тръби на климатика?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега откъде изтегли Етката?Не съм запознат много много ако може да дадеш някакъв акъл.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Първо да кажа, че задавам въпроса в две теми. Надявам се да не ми се карат много, минавам по същество:
Днес докато разцъквах ибея попаднах на 2.8 V6 АМХ мотор на има - няма 80000км за 350 паунда и много се изкушавам да го взема другия месец като отида, стига да не са го продали до тогава. Моята кола е почти на 280000км вече и много добре ще и' дойде един такъв подарък. Ще бъда много благодарен ако някой добре запознат колега обясни подробно процедурата. Какъв договор се оформя, какви документи трябва да имам за пред КАТ (двигателя е от Англия), има ли нещо от рода на такси, мита или акцизи? И не на последно място - моя Пасат е 2002-а(лява дирекция), а двигателя е от фейслифтова В5.5-ца 2004-а година с дясна дирекция - дали са взаимозаменяеми?
Днес докато разцъквах ибея попаднах на 2.8 V6 АМХ мотор на има - няма 80000км за 350 паунда и много се изкушавам да го взема другия месец като отида, стига да не са го продали до тогава. Моята кола е почти на 280000км вече и много добре ще и' дойде един такъв подарък. Ще бъда много благодарен ако някой добре запознат колега обясни подробно процедурата. Какъв договор се оформя, какви документи трябва да имам за пред КАТ (двигателя е от Англия), има ли нещо от рода на такси, мита или акцизи? И не на последно място - моя Пасат е 2002-а(лява дирекция), а двигателя е от фейслифтова В5.5-ца 2004-а година с дясна дирекция - дали са взаимозаменяеми?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Двигателят е един и същ, 100% взаимозаменяеми са :)
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги днес случайно станах собственик на пасат б5 1,8 125 коня с АДР мотор.Имам едно питане.Защо като запаля колата и ми светва лампата за фаровете за мъгла отзад.Като издръпам копчето за включване лампата на таблото само премигва и пак си свети постоянно.Не съм се сблъсквал с такова чудо досега.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
виж дали някой не е направил мостче между усилената светлина за мъгла и някой друг източник и/или дали всичко ти свети отзад изправно, възможно е и да губиш маса и отзад всичко да свети накуп.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
сериозно ли мое да съм толкоз тъп, че да не погледна даже какво става отзад
Какво имаш предвит под "мостче".. искаш да кажеш цигания... демек да взема ток от тук за да ми свети това???

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
просто предполагам, като идеята ми е обоснована на това , че при мен като захраних дългите на 20% с модула за дневните светлини и индикатора на дългите ми светна на 20% и той :) та и при теб ако е от това ще ти свети индикатора
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Знам ,че някои правят мост от стоп светлината до стопа за мъгла , за да може когато натиснеш спирачка да светват и двете светлини. Ако не се сложи диод , който да пропуска тока само в едната посока , при натискане на спирачка , на таблото светва индикацията за стопа за мъгла. Така че може и при теб да е нещо от този род. Виж дали нещо е пипано по платката на стопа.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
в петък ще се занимавам с новата покупка, тогав ще разнищим въпроса.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
хм.... днес не свети тъпата лампа 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта