Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пет 14 мар 2014 16:04


Атмосферни са тия двигатели и са 170 коня.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 14 мар 2014 17:29


Да наистина, с тия ТДИ, Аз забравих че не всички мотори са турбинирани. :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
emilstankov
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 15 мар 2012 10:44
Автомобил: 2.3 V5 4Motion
Двигател:
Местоположение: Dobrich
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот emilstankov » Пет 14 мар 2014 19:09


Да попитам нещо.При смяна на ламбда сондата трябва ли да се направят адаптации, защото ми казаха че сама щяла да се адаптира,и ако трябва да се правят с vac-kom то по какъв начин става.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 14 мар 2014 20:23


С вак-ком :cool

Има тема за тоя ваг/ком потърси я и питай и там, ще има повече запознати там. :th_up http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=210398

Вероятно не се адаптира сондата, а Фърмуера дето я управлява и чете в Вага. Тя просто генерира 1 волт напрежение от наличието на кислорода в газовете.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Чудомир » Нед 16 мар 2014 2:06


Привет,

може ли да ударите едно рамо в локализирането на една част...Днес видях, че от страната на шофЕра имам петно точно под решетката на халогените (халогени нямам). Махнах решетката и се вижда следната картинка:

Изображение
Изображение

На първата снимка в дясно се вижда куплунга на тромбата, теча е от тръбата вляво от нея. Тромбата беше цялата "опикана". Доколкото ми се иска да е "малък проблем" си мисля, че скобата на едната тръбичка е изпуснала. Оттам губя и антифриз, бавно, но сигурно :redface. Опитах се да локализирам в Етката мястото, но не съм сигурен, дали съм на прав път...

Правилно ли съм се ориентирал? Нямах възможност да гледам подробно и затова не съм сигурен дали това са тръби за антифриз или тръби на климатика?


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Нед 16 мар 2014 9:32


Колега откъде изтегли Етката?Не съм запознат много много ако може да дадеш някакъв акъл.


Потребителски аватар
VANK01
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
Двигател: 2002 V6 AMX
Местоположение: Ely, Cambridgeshire

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот VANK01 » Пон 17 мар 2014 12:31


Първо да кажа, че задавам въпроса в две теми. Надявам се да не ми се карат много, минавам по същество:
Днес докато разцъквах ибея попаднах на 2.8 V6 АМХ мотор на има - няма 80000км за 350 паунда и много се изкушавам да го взема другия месец като отида, стига да не са го продали до тогава. Моята кола е почти на 280000км вече и много добре ще и' дойде един такъв подарък. Ще бъда много благодарен ако някой добре запознат колега обясни подробно процедурата. Какъв договор се оформя, какви документи трябва да имам за пред КАТ (двигателя е от Англия), има ли нещо от рода на такси, мита или акцизи? И не на последно място - моя Пасат е 2002-а(лява дирекция), а двигателя е от фейслифтова В5.5-ца 2004-а година с дясна дирекция - дали са взаимозаменяеми?


stabile
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 22:58
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stabile » Пон 17 мар 2014 16:07


Двигателят е един и същ, 100% взаимозаменяеми са :)


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Пон 17 мар 2014 20:55


Колеги днес случайно станах собственик на пасат б5 1,8 125 коня с АДР мотор.Имам едно питане.Защо като запаля колата и ми светва лампата за фаровете за мъгла отзад.Като издръпам копчето за включване лампата на таблото само премигва и пак си свети постоянно.Не съм се сблъсквал с такова чудо досега.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 17 мар 2014 21:27


виж дали някой не е направил мостче между усилената светлина за мъгла и някой друг източник и/или дали всичко ти свети отзад изправно, възможно е и да губиш маса и отзад всичко да свети накуп.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Пон 17 мар 2014 21:44


сериозно ли мое да съм толкоз тъп, че да не погледна даже какво става отзад :banghead Какво имаш предвит под "мостче".. искаш да кажеш цигания... демек да взема ток от тук за да ми свети това???


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 17 мар 2014 21:49


просто предполагам, като идеята ми е обоснована на това , че при мен като захраних дългите на 20% с модула за дневните светлини и индикатора на дългите ми светна на 20% и той :) та и при теб ако е от това ще ти свети индикатора


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Пон 17 мар 2014 21:56


Знам ,че някои правят мост от стоп светлината до стопа за мъгла , за да може когато натиснеш спирачка да светват и двете светлини. Ако не се сложи диод , който да пропуска тока само в едната посока , при натискане на спирачка , на таблото светва индикацията за стопа за мъгла. Така че може и при теб да е нещо от този род. Виж дали нещо е пипано по платката на стопа.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Пон 17 мар 2014 22:01


в петък ще се занимавам с новата покупка, тогав ще разнищим въпроса.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Вто 18 мар 2014 12:02


хм.... днес не свети тъпата лампа :screwy



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, Google [Bot] и 61 госта