Я да ви питам след 6 години като влязат новите правила, при които една обиколка ще се кара на бензин и една на електричество какво ще говорите?
Ей хора, Ф1 развива технологии. Стига ревахте срещу двигателите. Като не ви харесва не гледайте. Има ли пак високи скорости? Е какво искате тогава?
Вие като искате звук що не си купувате Трабант, Москвич и Вартбург, чиито двигатели реват, а си вземате коли, които да не се чуват?
Формула 1, Сезон 2014
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2014
Barboukov написа:Вие като искате звук що не си купувате Трабант,...
Само, моля, не ми напомняй!!!
Мислиш, че още не си блъскам главата в стената, че го продадох ли?!?

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Формула 1, Сезон 2014
Шефа на Ферари го каза отдавна навлезе ли ел.двигателя в този спорт ние излизаме от играта.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2014
Марто, не можеха ли да си развиват електрическите технологии върху 10 цилиндровия на 22 хиляди оборота, тамън повече ток ше прави като върти генератора
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2014
Barboukov написа:Я да ви питам след 6 години като влязат новите правила, при които една обиколка ще се кара на бензин и една на електричество какво ще говорите?
Ей хора, Ф1 развива технологии. Стига ревахте срещу двигателите. Като не ви харесва не гледайте. Има ли пак високи скорости? Е какво искате тогава?
Вие като искате звук що не си купувате Трабант, Москвич и Вартбург, чиито двигатели реват, а си вземате коли, които да не се чуват?
НБО от 2004 – 1:24.125
НБО от 2014 - 1:32.478
Те така ако продължават с трабито ще въртят еднакви обиколки :)
Re: Формула 1, Сезон 2014
Според мен има и друго,което спомага за пропадането на спорта като цяло.Куцо и сакато се изреди да кара в последните 3-4 години,не за друго ами защото могат да докарат малко повече пари като спонсорство.Веднъж лепнат ли ти дамгата "платен пилот",това си остава до края на кариерата.Не мога да си обясня какво правят във Формула 1 хора,като Малдонадо,Гутиерес,Перес,(Ериксон е без коментар)и други знайни и незнайни пилоти,които се изредиха в последните 3-4 сезона, при положение, че маса доказано кадърни момчета дремят по гаражите като тест пилоти и в по-долни серии. Формула 1 трябва да остане място за най-добрите от най-добрите,а не за добрите сред богатите. 

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2014
Ех колко си прав.
Добро утро и хубав ден на всички.
Добро утро и хубав ден на всички.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, Сезон 2014
Barboukov написа:Като не ви харесва не гледайте.
Точно това възнамерявам да правя за част от състезанията тази година. Проблемът дори не е в двигателите.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Формула 1, Сезон 2014
Мисля, че е прекалено рано да си вадим генерални изводи от едно състезание. Вярно, че беше малко скука, но да не забравяме, че развитието на отборите тепърва предстои. Ред Бул (колкото и да не ги понасям) няма да оставят Фетел в калта. Алонсо и той малко вири нос и не вярвам да ги устройват тези позиции, на които са в момента. Има и нови пилоти, които все още на са разгърнали потенциала си. Въпросът е, че е твърде рано да си вадим някакви крайни заключения. Някои отбори от миналия сезон влязоха в играта през втората половина. Моля се само да има интрига, защото иначе определено ще е скучно.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, Сезон 2014
Е, интригуващо ще е. Нали има двойни точки, ДРС, задължителни спирания в бокса... все интригуващи и интересни работи.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Формула 1, Сезон 2014
"Един от основните проблеми на новия болид на Ферари е твърде тежкият турбо V6 двигател, който тежал с 13 кг. повече от предвиденото" - че да вземат да му демонтират турбокомпресора
.

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, Сезон 2014
Честит 54-ти рожден ден на Сена.

Тази година се навършват 20 години от смъртта му.
За мен лично най-великият, единствен и неповторим.


Тази година се навършват 20 години от смъртта му.
За мен лично най-великият, единствен и неповторим.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2014
Comment of the day
f1fanatic.co.uk
I think now, more than (almost) ever, Formula One is as intriguing and “wow” as ever. The cars are technological masterpieces. The V8s, V10s and V12s pale in comparison to how high-tech this new breed of cars are.
Formula One always prides itself on being the “highest class of motorsport”, with the most technologically advanced, and high performance cars in the world. However, the fact of the matter is that other series like the World Endurance Championship were actually far more advanced than the dinosaurs of the later stages of the V8 era.
Finally, Formula One is back on top. And if the amount of noise is the only thing that’s being used as an argument that F1 has “lost its wow factor”, then I encourage you to listen to the palette and range of different noises that these new cars make. Every team’s car sounds different. Last year, if you were to hear a car go past, unless you’re an extreme anorak, you’re not going to have a clue which car went past, however with these new ones, it’s a little easier, because they have subtle differences. Not to mention the gloriously space-age sound of the turbo whining just sounds terrific.
One final point: The drivers are having to earn their money now (except Kobayashi) with these new levels of torque. The cars are far more difficult to drive, and the cream will rise to the top. The last five years the cars looked too easy to drive (I’m sure they weren’t, but relatively speaking, they were easy), so now, the drivers can make more of an impact on the performance of the car. With all this new technology, they’ve inadvertently made the driver, arguably, the most important part of the car. It’s become more of a drivers formula. And that’s a good thing in my opinion.
Chris (@Tophercheese21)

f1fanatic.co.uk
I think now, more than (almost) ever, Formula One is as intriguing and “wow” as ever. The cars are technological masterpieces. The V8s, V10s and V12s pale in comparison to how high-tech this new breed of cars are.
Formula One always prides itself on being the “highest class of motorsport”, with the most technologically advanced, and high performance cars in the world. However, the fact of the matter is that other series like the World Endurance Championship were actually far more advanced than the dinosaurs of the later stages of the V8 era.
Finally, Formula One is back on top. And if the amount of noise is the only thing that’s being used as an argument that F1 has “lost its wow factor”, then I encourage you to listen to the palette and range of different noises that these new cars make. Every team’s car sounds different. Last year, if you were to hear a car go past, unless you’re an extreme anorak, you’re not going to have a clue which car went past, however with these new ones, it’s a little easier, because they have subtle differences. Not to mention the gloriously space-age sound of the turbo whining just sounds terrific.
One final point: The drivers are having to earn their money now (except Kobayashi) with these new levels of torque. The cars are far more difficult to drive, and the cream will rise to the top. The last five years the cars looked too easy to drive (I’m sure they weren’t, but relatively speaking, they were easy), so now, the drivers can make more of an impact on the performance of the car. With all this new technology, they’ve inadvertently made the driver, arguably, the most important part of the car. It’s become more of a drivers formula. And that’s a good thing in my opinion.
Chris (@Tophercheese21)

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Формула 1, Сезон 2014
Собственика на лимонадите заплашил че ще напуснат Ф1.
Кърмачета в играта а пък вече поставят ултиматуми егати наглеците,да си ходят да карат ски в Австрия тепърва започват проблемите.
Кърмачета в играта а пък вече поставят ултиматуми егати наглеците,да си ходят да карат ски в Австрия тепърва започват проблемите.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2014
Бе да напускат, на никой няма да липсват 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта