Lupo 2000г. AUA - Проблем с редът на запалителните кабели!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
gamena666
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Lupo 2000г. AUA - Проблем с редът на запалителните кабели!

Мнениеот gamena666 » Пет 14 фев 2014 17:09


Колеги гледам 101 теми и разбрах че редът е 1-3-4-2 ,но цъкнах на Autodatata и там пише

3-------------1
2-------------4
като на снимката ли трябва да ги свържа?

http://www.gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.32593863




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот anonimko » Пет 14 фев 2014 20:07


Виж дължината на кабелите 1 цилиндър e откъм ангренажа и вървят 1,2,3,4.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Пет 21 мар 2014 10:34


Колеги дайте мнение като на снимката ли става свързването на кабелите? На бобината има букви abcd, както и на всеки кабел abcd. На снимката обаче не отиват кабел а към извод а, кабел b към извод b и тн. ....... Как е правилно да се вържат? Аз ги връзвам по буквеното обозначение, но колата работи като трактор, явно този начин не е правилният. Моля за севет. :gruebel


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот xalerrelax » Пет 21 мар 2014 10:49


На бобината има означение а,б,ц,д.
По същия начин и на кабелите.Свързваш кабел а с мястото на бобината , където е означено а.
Така и четирите.
От там нататък...ако не по друго ,се води по дължината.Като монтираш кабелите в каналите(на пластмасата , която е над капака на главата) няма как да сгрешиш.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Пет 21 мар 2014 10:56


В момента съм ги наредил по този начин колега. Колата работи като трактор, тресе се целия мотор. Бобина нова, кабели ок, обаче тресе яко целия мотор, прекъсва и гасне, а преди свалянето на кабели/бобина го нямаше тоя проблем. Затова питам дали е така връзването, защото ме съмнява нещо....


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот freelancer » Пет 21 мар 2014 11:20


Аз съм ги вързал 1,2,3,4 от ангренажа (от ляво на дясно) a-1, b-2,c-3,d-4.

Стана ми интересно, да не би да не е правилно?
На първи цилиндър отговаря а, на втори б и т.н. Броят се 1,2,3,4 от ангренажния ремък, като застанеш пред двигателя, от ляво на дясно.
Пробвай така?
На бобината има букви a,b,c,d.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Пет 21 мар 2014 11:27


Точно така съм ги навързал колега. На снимката показана от колегата горе обаче не са така...... Ще пробвам и свързването от снимката и ще пиша как е положението.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот freelancer » Пет 21 мар 2014 11:47


Бре, а сега де!
При теб да не е по различно, а навсякъде ми казват, че цилиндрите се броят, 1,2,3,4 от ангренажната верига, на дясно. :rolleyes
Пиши колега непременно!

http://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-beru-vw-polo-3-facelift-6n2-1.4-16v-0040402003-g20329c35-i9670826.html
Тука е показано, кой цилиндър къде се връзва на бобината, обаче, как се броят цилиндрите? Мисля, че на картинката на колегата от първият пост е сбъркано нещо.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Съб 22 мар 2014 15:53


Реденето на кабелите към бобината си е abcd-abcd. Проблемът ми не е от там явно бобина нова, кабели нови, свещи нови на ниски обороти тресе. Дайте идеи от какво може да е над 1500 оборота си е добре, обаче надолу е друсане яко.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот stefan4o » Съб 22 мар 2014 15:58


А кое наложи смяната на изброените неща? Профилактика или друго?
Върни старите кабели и бобина на местата им и опитай с тях.
Цилиндрите се броят отляво-надясно 1-2-3-4 при напречно разположените мотори.
Някое вакуумче да не си извадил без да искаш като си ги сменявал?


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Нед 23 мар 2014 10:39


Бобината беше пробила и губеше цилиндър, кабелите си бяха оригиналните от завода на 100 000 вече време си им беше и на тях и така..... Някой колега с диагностика ако може да даде едно рамо да го закачим малкия бръмбар (за лупо 1,4 ahw мотор става въпрос). Съмнява ме дросела, защото на моменти работи по-спокойно, на моменти клати мотора, форсира се добре в обороти си е ок, обаче до 1500-2000 и най-вече празния ход е ужас.


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Чет 27 мар 2014 14:22


Проблема е ясен. Заминал(и) клапан(и) на 4ти цилиндър. Следва познатата операция тиквата долу, смяна на скапаните клапани, пасване, гумички, челен шлайф и тн. Тези винтилови 1,4ки са отврат направо, до този извод стигам, клапаните са като игли тънки, конструкцията е странна имат пулове и ролки вместо повдигачи, валове в капака на клапаните и.......... и....... :scare3 Гад неземна. На всичко отгоре и в моторчето е един як нагар навсякъде завещан от милите италиянци и така.... :thumb_down


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Сря 23 апр 2014 10:41


Такаа да си кажа мъката пак аз....... Малкият звяр ми скъса нервите, сега не иска да държи празен ход. Като е студена работи що годе добре, позагрее ли почва да мени обороти и даже да гасне. Кашона има ГИ, на газ гасне, при пускане на консуматори не се променят нещата, гасне когато си поиска на газ, на бензин рядко гасне, но си мени обороти стабилно. Качвахме я на vag com, грешки няма........ С газовата също са наред нещата........... С една дума мога да кажа, че по- скапан мотор от 1,4 16v на VW не бях срещал, при положение, че колата е на малко км- 100 000 реални, положението е отчайващо. Ако някой даде акъл какво може да прави тия мизерий ще съм благодарен.
И колеги, за нищо на света не си взимайте 1,4 16V, само ядове ви чакат! Коли на по една бала км карам и съм карал такъв мотор на съчка скапан не бях срещал, а и от мнения и опит на познати, както и от темите във форума също отзивите са лоши. :bishop :thumb_down


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот freelancer » Сря 23 апр 2014 13:39


Колега, то на тия мотори, гасненето и мененето на оборотите според мен им е заложено фабрично :mhihi
Почне ли да гасне, не виждам, кой ще ти помогне. :gruebel
Ти нали и прави скоро основен ремонт? И почна да гасне тогава? Да не би нещо да не са нагласили нещата?
Щом мени обороти гледай за въздух? :gruebel


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе

Мнениеот dbanchev » Чет 24 апр 2014 17:01


Ами няма въздух паразитен от никъде, вакууми, гарнитури на колектори всичко е проверено/сменено. Пръсках със спрей да видя все пак дали не дърпа въздух от някъде- няма, диагностика грешки 0. Има ли вероятност дросела да прави мизерий и да не го засича като грешка ваг кома? Тоя дросел стъпковия му мотор е някакъв ужас като чаркалаци вътре..... :eek . Накрая ще взема да му набия една рапидка на зеъбното колелце на стъпковия мотор да го закрепя на малко под 1000 оборота и ще се приключи с мененето и гасненето. :death :mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта