Покачване мощността АБС мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот golfmk1 » Чет 13 фев 2014 11:25


Аз моя го орязах като свалях главата и без това бях свалил колектора :wink




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 13 фев 2014 12:13


Понеже грешките ми във вижданията за горивната система помпа-филтър-регулатор дюза са кардинални си изтрих мнението :icon_lol

Реално помпата на моното до какво налягане държи ?
До 3 или до 1,5 бара ?

До колкото разбирам всичко зависи от това при какво налягане стоковия регулатор пуска връщащото гориво ? :gruebel
Ако е така трябва да намеря начин регулатора да пуска връщащото при по високо налягане тоест да му натегна пружината :gruebel

Последна промяна от lubecku на Пет 14 фев 2014 10:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Пет 14 фев 2014 10:08


Изглежда бъркам някъде с тея помпи :screwy
Да питам само според вас може ли да се приспособи някакъв манометър на маркуча към моното
за да гледам какво става, тука един приятел ми разправя че бил с такъв от помпа за гуми но ми е несериозно това .., :gruebel
Ще търся качествен уред, за да не стане като с компресията ,така мисля че най реално ще разбера какво се случва с налягането.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Съб 15 фев 2014 22:57


И днес се поработи малко..
Проблема с отворите за дюзите се реши лесно с болтове от евро болт, който станаха точно по мярка !
Видяхме как пасва всмукателния колектор към главата и по това което разгледаме е че
отворите на колектора от моното са еднакви с тези на главата от ПБ.
Сглобихме и изпускателния колектор с нови шпилки и болтове.
Отделихме и време на козметиката по мотора, шините при капака на клапаните бяха
"полирани" има още работа, а самия капак старателно изчистен и боядисан с термоустойчива боя
държаща до 600 градуса.
Ето малко снимки :smile
IMG_1716.jpg

Чиста и прилежна. :mrgreen
IMG_1719.jpg

Ето го и самият болт за отворите на дюзите.
IMG_1718.jpg

А ето и как ляга, сякаш е правен точно за това.
IMG_1720.jpg

Ето и колектора..
IMG_1722.jpg


До следващия път !


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот golfmk1 » Нед 16 фев 2014 10:10


На колектора просто не му се връзва водата ли :rolleyes


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Нед 16 фев 2014 11:51


Връзва се :th_up


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот RISTEE » Чет 27 фев 2014 20:43


Следващия месец ще се обръща внимание на окачването :th_up


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот lubecku » Вто 18 мар 2014 11:23


Да повдигна малко темата с две снимки след новото окачване,
сега чакам фланците за от зад, които са от този тип който
се качва направо на моста все още се колебая за тези 17 мм +
сегашните джанти са ет38 7j с 205 50 15 гуми и мисля че 17мм за от зад
е добре :gruebel
Прикачени файлове
10003443_608561369230046_1770896233_n.jpg
1920527_608561445896705_2061396446_n.jpg


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот lubecku » Нед 23 мар 2014 19:44


Как ви се струва положението с тази таблица

информацията е взета от тази статия http://www.buckeyetriumphs.org/technical/Carbs/AFMonitor/AFMonitor.htm
и е за тази сонда Bosch 11027
която мисля че е на РП примерно, аз съм с такава с 3 проводника на АБС а
може ли с цифров дисплей да следя напрежението от сондата
и да е меродавно за смесообразуването,
сондата мени ли показанията си в зависимост от натоварването на мотора и в различните режими ?
Не отдавна Венто беше показал как я лъже с ламбда емулатор с настройка на показанията, но там не е ли пак константна настройката на числото ламбда ?
Прикачени файлове
Untitled aasdda.jpg


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот lubecku » Сря 26 мар 2014 9:57


Има ли начин да следя работата на дюзата,
до колкото съм запознат тя работи на цикли
отворено-затворено и при нужда от повече гориво
или е отворена за повече време или се отваря по често (не съм сигурен)
Има ли начин да следя дебита на дюзата или респективно това
дали посредством всички манипулации по лъгането на сондата
успявам да обогатявам сместа или не ?


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот nokiangage » Сря 26 мар 2014 10:06


lubecku написа:Да повдигна малко темата с две снимки след новото окачване,
сега чакам фланците за от зад, които са от този тип който
се качва направо на моста все още се колебая за тези 17 мм +
сегашните джанти са ет38 7j с 205 50 15 гуми и мисля че 17мм за от зад
е добре :gruebel

Според мен със фланците като стане 7J ET21 ще опира в ръба на калниците. На същата кола съм карал 7J ET20 пак с 205/50/15 и празна опираше в хлътвания по пътя с двама човека, а пък да не говоря като се качат повече - направо гумите стават "с парченца плодове" :Mr Green Fun


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот lubecku » Сря 26 мар 2014 10:36


Колко е оптимално според теб ет26 ?
и на мен 17 мм са ми много ще трябва да се
пристържат явно на 15 мм или 13 мм

Няма ли някой да удари едно рамо с това
гориво и сондата :banghead


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Покачване мощността АБС мотор

Мнениеот lubecku » Пет 28 мар 2014 23:30


Аз продължавам да си пиша в темата въпреки огромния интерес, не че липсват теми от рода ''как да засиля моното'' или ''как да си сложа турбо'' ,но изглежда темата е прекалено дъвкана :no
Добре че има все още хора така добри да ми отговарят на всевъзможните въпроси :th_up
На снимката този фланец между колектора и тампона с моното не е ли много голям
четох за дистанциране в порядъка на 10 12 мм но тука са поне 20.
Това не е ли удължаване на пътя на сместа до клапана, или ще се хомогенизира още по-добре
или обратното :gruebel някой нещо ?


Ето работеща схема на монитор, след някой и друг ден ще я започвам да видя дали ще я преборя,
на всякъде пише че уреда е много полезен за тази сонда.
Прикачени файлове
022804427-big.jpg
Lambda Monitor 03.gif
Lambda Monitor 03.gif (11.32 KиБ) Видяна 2207 пъти



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта