
Покачване мощността АБС мотор
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Аз моя го орязах като свалях главата и без това бях свалил колектора 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Понеже грешките ми във вижданията за горивната система помпа-филтър-регулатор дюза са кардинални си изтрих мнението
Реално помпата на моното до какво налягане държи ?
До 3 или до 1,5 бара ?
До колкото разбирам всичко зависи от това при какво налягане стоковия регулатор пуска връщащото гориво ?
Ако е така трябва да намеря начин регулатора да пуска връщащото при по високо налягане тоест да му натегна пружината

Реално помпата на моното до какво налягане държи ?
До 3 или до 1,5 бара ?
До колкото разбирам всичко зависи от това при какво налягане стоковия регулатор пуска връщащото гориво ?

Ако е така трябва да намеря начин регулатора да пуска връщащото при по високо налягане тоест да му натегна пружината

Последна промяна от lubecku на Пет 14 фев 2014 10:55, променено общо 1 път.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Изглежда бъркам някъде с тея помпи
Да питам само според вас може ли да се приспособи някакъв манометър на маркуча към моното
за да гледам какво става, тука един приятел ми разправя че бил с такъв от помпа за гуми но ми е несериозно това ..,
Ще търся качествен уред, за да не стане като с компресията ,така мисля че най реално ще разбера какво се случва с налягането.

Да питам само според вас може ли да се приспособи някакъв манометър на маркуча към моното
за да гледам какво става, тука един приятел ми разправя че бил с такъв от помпа за гуми но ми е несериозно това ..,

Ще търся качествен уред, за да не стане като с компресията ,така мисля че най реално ще разбера какво се случва с налягането.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
И днес се поработи малко..
Проблема с отворите за дюзите се реши лесно с болтове от евро болт, който станаха точно по мярка !
Видяхме как пасва всмукателния колектор към главата и по това което разгледаме е че
отворите на колектора от моното са еднакви с тези на главата от ПБ.
Сглобихме и изпускателния колектор с нови шпилки и болтове.
Отделихме и време на козметиката по мотора, шините при капака на клапаните бяха
"полирани" има още работа, а самия капак старателно изчистен и боядисан с термоустойчива боя
държаща до 600 градуса.
Ето малко снимки
Чиста и прилежна.
Ето го и самият болт за отворите на дюзите.
А ето и как ляга, сякаш е правен точно за това.
Ето и колектора..
До следващия път !
Проблема с отворите за дюзите се реши лесно с болтове от евро болт, който станаха точно по мярка !
Видяхме как пасва всмукателния колектор към главата и по това което разгледаме е че
отворите на колектора от моното са еднакви с тези на главата от ПБ.
Сглобихме и изпускателния колектор с нови шпилки и болтове.
Отделихме и време на козметиката по мотора, шините при капака на клапаните бяха
"полирани" има още работа, а самия капак старателно изчистен и боядисан с термоустойчива боя
държаща до 600 градуса.
Ето малко снимки

Чиста и прилежна.

Ето го и самият болт за отворите на дюзите.
А ето и как ляга, сякаш е правен точно за това.
Ето и колектора..
До следващия път !
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
На колектора просто не му се връзва водата ли 

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Покачване мощността АБС мотор
Следващия месец ще се обръща внимание на окачването 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
Да повдигна малко темата с две снимки след новото окачване,
сега чакам фланците за от зад, които са от този тип който
се качва направо на моста все още се колебая за тези 17 мм +
сегашните джанти са ет38 7j с 205 50 15 гуми и мисля че 17мм за от зад
е добре
сега чакам фланците за от зад, които са от този тип който
се качва направо на моста все още се колебая за тези 17 мм +
сегашните джанти са ет38 7j с 205 50 15 гуми и мисля че 17мм за от зад
е добре

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
Как ви се струва положението с тази таблица
информацията е взета от тази статия http://www.buckeyetriumphs.org/technical/Carbs/AFMonitor/AFMonitor.htm
и е за тази сонда Bosch 11027
която мисля че е на РП примерно, аз съм с такава с 3 проводника на АБС а
може ли с цифров дисплей да следя напрежението от сондата
и да е меродавно за смесообразуването,
сондата мени ли показанията си в зависимост от натоварването на мотора и в различните режими ?
Не отдавна Венто беше показал как я лъже с ламбда емулатор с настройка на показанията, но там не е ли пак константна настройката на числото ламбда ?
информацията е взета от тази статия http://www.buckeyetriumphs.org/technical/Carbs/AFMonitor/AFMonitor.htm
и е за тази сонда Bosch 11027
която мисля че е на РП примерно, аз съм с такава с 3 проводника на АБС а
може ли с цифров дисплей да следя напрежението от сондата
и да е меродавно за смесообразуването,
сондата мени ли показанията си в зависимост от натоварването на мотора и в различните режими ?
Не отдавна Венто беше показал как я лъже с ламбда емулатор с настройка на показанията, но там не е ли пак константна настройката на числото ламбда ?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
Има ли начин да следя работата на дюзата,
до колкото съм запознат тя работи на цикли
отворено-затворено и при нужда от повече гориво
или е отворена за повече време или се отваря по често (не съм сигурен)
Има ли начин да следя дебита на дюзата или респективно това
дали посредством всички манипулации по лъгането на сондата
успявам да обогатявам сместа или не ?
до колкото съм запознат тя работи на цикли
отворено-затворено и при нужда от повече гориво
или е отворена за повече време или се отваря по често (не съм сигурен)
Има ли начин да следя дебита на дюзата или респективно това
дали посредством всички манипулации по лъгането на сондата
успявам да обогатявам сместа или не ?
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
lubecku написа:Да повдигна малко темата с две снимки след новото окачване,
сега чакам фланците за от зад, които са от този тип който
се качва направо на моста все още се колебая за тези 17 мм +
сегашните джанти са ет38 7j с 205 50 15 гуми и мисля че 17мм за от зад
е добре
Според мен със фланците като стане 7J ET21 ще опира в ръба на калниците. На същата кола съм карал 7J ET20 пак с 205/50/15 и празна опираше в хлътвания по пътя с двама човека, а пък да не говоря като се качат повече - направо гумите стават "с парченца плодове"

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
Колко е оптимално според теб ет26 ?
и на мен 17 мм са ми много ще трябва да се
пристържат явно на 15 мм или 13 мм
Няма ли някой да удари едно рамо с това
гориво и сондата
и на мен 17 мм са ми много ще трябва да се
пристържат явно на 15 мм или 13 мм
Няма ли някой да удари едно рамо с това
гориво и сондата

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Покачване мощността АБС мотор
Аз продължавам да си пиша в темата въпреки огромния интерес, не че липсват теми от рода ''как да засиля моното'' или ''как да си сложа турбо'' ,но изглежда темата е прекалено дъвкана
Добре че има все още хора така добри да ми отговарят на всевъзможните въпроси
На снимката този фланец между колектора и тампона с моното не е ли много голям
четох за дистанциране в порядъка на 10 12 мм но тука са поне 20.
Това не е ли удължаване на пътя на сместа до клапана, или ще се хомогенизира още по-добре
или обратното
някой нещо ?
Ето работеща схема на монитор, след някой и друг ден ще я започвам да видя дали ще я преборя,
на всякъде пише че уреда е много полезен за тази сонда.

Добре че има все още хора така добри да ми отговарят на всевъзможните въпроси

На снимката този фланец между колектора и тампона с моното не е ли много голям
четох за дистанциране в порядъка на 10 12 мм но тука са поне 20.
Това не е ли удължаване на пътя на сместа до клапана, или ще се хомогенизира още по-добре
или обратното

Ето работеща схема на монитор, след някой и друг ден ще я започвам да видя дали ще я преборя,
на всякъде пише че уреда е много полезен за тази сонда.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта