AHF Г-4 още една тема за студен старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Съб 22 мар 2014 17:35


Дразнещия за мен проблем е че колата пали трудно с въртене 3-4-5 оборота при следните условия:
първи старт за деня при темп. от 6 до 12 градуса!При условие че в студено зимно време почти винаги пали от раз!Знам че в този диапазон свещите не греят/или почети не греят/но не приемам за нормално колата да пали трудно и да изпушва здраво бяло!!Така да бутам 5 канал разбрах че е безмислено,стартовото гориво е постоянна величина записана в чипа която не подлежи на манипулация ,тогава се замислих как да излъжа свещите без да слагам реле за термодатчика!Забелязах че 4 канал е за някакво загряване на стартовото гориво,но нещо не ми е ясно там!!Та въпросът ми е може ли да излъжа свещите да греят малко повече през VAG-а или да си слагам реле на термодатчика и да не се занимавам с глупост????




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот phantom_ » Съб 22 мар 2014 17:51


Зa дa рaзбереш дaли е от горивото,промени кодировкaтa нa моторa нa aвтомaтични ,сaмо зa пробaтa :th_up Може просто слaбо дa върти :c020


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот vanesto » Съб 22 мар 2014 17:58


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=403120
Май много станахме с този проблем. За да не пишем едни и същи неща, може да прочетете темата. Това с увеличението на времето на греене не помогна на колегата. За релето на термодатчика не можах да разбера какво имаш предвид. Лично аз съм подобрил студения старт с добавка, но не е на 100% решение.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот xxx_man » Съб 22 мар 2014 18:40


аз отдавна карам на автомат :) идеята за релето е да лъже при старт че е -40 независимо от температурата навън а след стартиране това се изключва и вече показва нормалната температура!идеята е максимално греене на свещите независимо от външната температура!темата я отворих защото при мен проблема е единстевно в този температурен диапазон ,което изцяло ме навежда на мисълта, че единствената разлика при ниска температура и този диапазон е негреенето на свещите и логично трудния старт идва от там !!!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот Zinoto » Нед 23 мар 2014 16:51


Времетраенето на греене на свещите е най-малкия проблем, вярно е че ако са изгорели няколко свещи иска няколко оборота повече, но основното е горивоподаването. 100 пъти е дискутирано, че ТДИ пали и без здрава подгревна свещ дори и при - 10, основната разлика при откачен температурен датчик е в горивоподаването и там е ключа за палатката, казано още по-разбираемо ГНП не подава това което се иска от нея или датчика показва с над 10 градуса по-висока от реалната температура, но аз поне не съм попадал на такъв датчик.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот xxx_man » Нед 23 мар 2014 18:31


значи най-лесния начин е с реле на термодатчика , палиш сутрин датчика изключва, ГНП-то дава гориво като за -40 палиш от раз ,релето включва датчика и всичко е ок :c020 маш ще се насоча към този не много скъп вариант!


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот okti_1 » Нед 23 мар 2014 19:51


xxx_man написа:значи най-лесния начин е с реле на термодатчика , палиш сутрин датчика изключва, ГНП-то дава гориво като за -40 палиш от раз ,релето включва датчика и всичко е ок :c020 маш ще се насоча към този не много скъп вариант!

И колко струва цифром този вариант,защото аз знам за друг много по-качествен и сигурен,та затова питам цена.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4

Мнениеот xxx_man » Нед 23 мар 2014 20:03


монтажа на релето 40 -50 лв . какъв е твоя сигурен вариянт?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот okti_1 » Нед 23 мар 2014 21:01


Чип


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Нед 23 мар 2014 21:53


пич нали се сещаш че ако имах излишни пари за чип сега нямаше да се занимавам с тази тема , но уви пари нема !!!!


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот vanesto » Нед 23 мар 2014 21:56


И да ги имаш парите, най-много да ги хвърлиш на вятъра, щото не съм чул някой да си е решил проблема с чип. Чипа оправя проблема с топлия старт.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот phantom_ » Нед 23 мар 2014 22:13


Зaвиси кой го прaви ,и кaк се уговорите :mhihi


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот Zinoto » Пон 24 мар 2014 9:53


Винаги можеш да решиш хардуерни проблеми с изчанчен софт, но по този начин лъжеш себе си, вариянта с релето също е посредствен, за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Пон 24 мар 2014 10:13


Zinoto написа: за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.

Не виждам логиката как ако настройката на помпата не ми е добра то колата пали от четвърт при ниските температури от -10 до +6 , а проблема идва когато температурата се покачи ???


joro11
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот joro11 » Пон 24 мар 2014 13:47


и моя курник 1Z прави абсолютно същото,сутрин щом има подгрев пали от раз,не се ли включат свещите върти доста докато запали,следобяд в топлото време нема проблеми.првавих следния експеримент:сутрин давам контакт изчаквам 2-3сек. връщам , давам пак изчаквам 2-3 сек и върта,пали от раз. тайни и загатки с тия ТДИ-та



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: AFN98, diwaka и 65 госта