Дразнещия за мен проблем е че колата пали трудно с въртене 3-4-5 оборота при следните условия:
първи старт за деня при темп. от 6 до 12 градуса!При условие че в студено зимно време почти винаги пали от раз!Знам че в този диапазон свещите не греят/или почети не греят/но не приемам за нормално колата да пали трудно и да изпушва здраво бяло!!Така да бутам 5 канал разбрах че е безмислено,стартовото гориво е постоянна величина записана в чипа която не подлежи на манипулация ,тогава се замислих как да излъжа свещите без да слагам реле за термодатчика!Забелязах че 4 канал е за някакво загряване на стартовото гориво,но нещо не ми е ясно там!!Та въпросът ми е може ли да излъжа свещите да греят малко повече през VAG-а или да си слагам реле на термодатчика и да не се занимавам с глупост????
AHF Г-4 още една тема за студен старт
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
Зa дa рaзбереш дaли е от горивото,промени кодировкaтa нa моторa нa aвтомaтични ,сaмо зa пробaтa
Може просто слaбо дa върти 


- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=403120
Май много станахме с този проблем. За да не пишем едни и същи неща, може да прочетете темата. Това с увеличението на времето на греене не помогна на колегата. За релето на термодатчика не можах да разбера какво имаш предвид. Лично аз съм подобрил студения старт с добавка, но не е на 100% решение.
Май много станахме с този проблем. За да не пишем едни и същи неща, може да прочетете темата. Това с увеличението на времето на греене не помогна на колегата. За релето на термодатчика не можах да разбера какво имаш предвид. Лично аз съм подобрил студения старт с добавка, но не е на 100% решение.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
аз отдавна карам на автомат :) идеята за релето е да лъже при старт че е -40 независимо от температурата навън а след стартиране това се изключва и вече показва нормалната температура!идеята е максимално греене на свещите независимо от външната температура!темата я отворих защото при мен проблема е единстевно в този температурен диапазон ,което изцяло ме навежда на мисълта, че единствената разлика при ниска температура и този диапазон е негреенето на свещите и логично трудния старт идва от там !!!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
Времетраенето на греене на свещите е най-малкия проблем, вярно е че ако са изгорели няколко свещи иска няколко оборота повече, но основното е горивоподаването. 100 пъти е дискутирано, че ТДИ пали и без здрава подгревна свещ дори и при - 10, основната разлика при откачен температурен датчик е в горивоподаването и там е ключа за палатката, казано още по-разбираемо ГНП не подава това което се иска от нея или датчика показва с над 10 градуса по-висока от реалната температура, но аз поне не съм попадал на такъв датчик.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
значи най-лесния начин е с реле на термодатчика , палиш сутрин датчика изключва, ГНП-то дава гориво като за -40 палиш от раз ,релето включва датчика и всичко е ок
маш ще се насоча към този не много скъп вариант!

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
xxx_man написа:значи най-лесния начин е с реле на термодатчика , палиш сутрин датчика изключва, ГНП-то дава гориво като за -40 палиш от раз ,релето включва датчика и всичко е окмаш ще се насоча към този не много скъп вариант!
И колко струва цифром този вариант,защото аз знам за друг много по-качествен и сигурен,та затова питам цена.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Още една тема за студен старт на AHF Г-4
монтажа на релето 40 -50 лв . какъв е твоя сигурен вариянт?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
пич нали се сещаш че ако имах излишни пари за чип сега нямаше да се занимавам с тази тема , но уви пари нема !!!!
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
И да ги имаш парите, най-много да ги хвърлиш на вятъра, щото не съм чул някой да си е решил проблема с чип. Чипа оправя проблема с топлия старт.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
Зaвиси кой го прaви ,и кaк се уговорите 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
Винаги можеш да решиш хардуерни проблеми с изчанчен софт, но по този начин лъжеш себе си, вариянта с релето също е посредствен, за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
Zinoto написа: за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.
Не виждам логиката как ако настройката на помпата не ми е добра то колата пали от четвърт при ниските температури от -10 до +6 , а проблема идва когато температурата се покачи ???
Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт
и моя курник 1Z прави абсолютно същото,сутрин щом има подгрев пали от раз,не се ли включат свещите върти доста докато запали,следобяд в топлото време нема проблеми.првавих следния експеримент:сутрин давам контакт изчаквам 2-3сек. връщам , давам пак изчаквам 2-3 сек и върта,пали от раз. тайни и загатки с тия ТДИ-та
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 76 госта