Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 23 мар 2014 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Купих си Поло 1.4 бензин 60 коня 97 година преди 1 седмица от автокъща. Като я взех работеше перфектно.Сега още върви но наскоро заредих от една безиименна бензиностанция и почна да трака като дизел и не беше същата.По магистралата на 5 скорост дигам 120-130 и дотам , по нагорнища с колкото го качвам примерно 80-90 , натискам педала докрай и си стои на толкова пак.Изхабих бензина , сипах и А98 от друга бензиностанция и пак същата работа.Някой ако има мнение да сподели кво да правя.Може да се каже , че почти нищо не разбирам , ще я закарам на диагностика , но ме е страх да не ме излъжат нещо , че още съм рибок. Мерси предварително.
- sstyle
- Мнения: 96
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 13:56
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Те горе долу толкова си вървят тези 

- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Горе/долу не е точно така...
Моето примерно на 5-та си прави 160 (може и още, но не го мъча).
След излизането от автокъщата тая кола обслужвана ли е или така си я караш щото ти казаха, че в Италия я е карала пенсионерка до магазина и е обслужвана редовно.
Тракането е от хидравличните повдигачи, след смяна на масло може или да се усили или да затихне въпрос на вискозитет (ако е била с по гъсто масло и си преминал на по тънко от това може да се е появило тракането, но като не знам какво си и правил така само си гадая) и колко са зле повдигачите.
Моето примерно на 5-та си прави 160 (може и още, но не го мъча).
След излизането от автокъщата тая кола обслужвана ли е или така си я караш щото ти казаха, че в Италия я е карала пенсионерка до магазина и е обслужвана редовно.
Тракането е от хидравличните повдигачи, след смяна на масло може или да се усили или да затихне въпрос на вискозитет (ако е била с по гъсто масло и си преминал на по тънко от това може да се е появило тракането, но като не знам какво си и правил така само си гадая) и колко са зле повдигачите.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 23 мар 2014 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Не съм сменял нищо.Маслото беше сменено.Не е черно и нивото му е добре.Има ли вероятност да е от ангренажния ремък , него не съм го сменял и ми се струва че като я запаля издава звук от него.Иначе в началото вървеше 140-150 без проблем , а сега не знам какво и стана ... 

- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Колега ти сериозно ли без да я обслужиш си караш колата, даже и тестваш колко вдига!?
Смени поне ангренажа, водната помпа, въздушния филтър и тогава напъвай! Това е голям риск да останеш без кола!
Смени поне ангренажа, водната помпа, въздушния филтър и тогава напъвай! Това е голям риск да останеш без кола!

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 23 мар 2014 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
1 седмица го карам вече , чакам заплата и ще го обслужа , възможно ли е да е от ангренажния ремък или от въздушния филтър?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Да трака, като дизел от въздушният филтър, абсурд. Ако имаш проблем с прескочил зъб на ангренажа ще пали трудно, ще тресе и няма да може да се изфорсира, пушат и гърмят, мощността намаля драстично.
Според мен не може да трака от това, да работи, като дизел.
Аз имах такова тракане и ми излезе от водната помпа, тя може да трака. Също ако маслото е някакъв боклук пак се получава този ефект.
Сложи хубаво масло, смени помпата и покарай, може да утихне. Иначе шума най вероятно е от хидравличните повдигачи, както са ти казали, но ако сложиш хубаво масло и покараш най вероятно ще спре да трака. Ако примерно са и сложили някакво кофти масло, евтино, 15в40 не е за коли с хидравлични повдигачи.
Според мен не може да трака от това, да работи, като дизел.
Аз имах такова тракане и ми излезе от водната помпа, тя може да трака. Също ако маслото е някакъв боклук пак се получава този ефект.
Сложи хубаво масло, смени помпата и покарай, може да утихне. Иначе шума най вероятно е от хидравличните повдигачи, както са ти казали, но ако сложиш хубаво масло и покараш най вероятно ще спре да трака. Ако примерно са и сложили някакво кофти масло, евтино, 15в40 не е за коли с хидравлични повдигачи.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 23 мар 2014 13:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Благодаря много за мненията. По принцип нищо не разбирам и сега поне мога да се насоча да гледам нещо. Казаха ми също да гледам свещите и кабелите, че биле стари.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Ако имаш само шум, без прекъсване, тресене и придърпване, значи кабелите и свещите нямат нищо общо. Ако прекъса кабел или свещ, работи, работи и хоп прекъсне и така.
На баща ми реното при кофти кабел, стари свещи, една от тях направо заварена, другата полуразвита си палеше и вървеше, доста мудно, ама си прекъсваше и се тресеше двигателя.
Ако нямаш такива проблеми значи не са кабелите или свещите, не се вкарвай в излишни разходи, кво като са стари, не че е лошо да ги смениш, ама по добре си смени водната помпа и ангренажния ремък, че те ако дадат фира оставаш без кола и сложи хубаво масло, кой знае джамбазите кво са сложили преди това.
На баща ми реното при кофти кабел, стари свещи, една от тях направо заварена, другата полуразвита си палеше и вървеше, доста мудно, ама си прекъсваше и се тресеше двигателя.
Ако нямаш такива проблеми значи не са кабелите или свещите, не се вкарвай в излишни разходи, кво като са стари, не че е лошо да ги смениш, ама по добре си смени водната помпа и ангренажния ремък, че те ако дадат фира оставаш без кола и сложи хубаво масло, кой знае джамбазите кво са сложили преди това.
Re: Поло 1.4 97 г. проблем с мощността
Колега моето тракаше от пробит хидравличен повдигачи на клапаните.
Струваше ми 170 лв ремонта.
Вижда се като свалих капака на клапаните.
Струваше ми 170 лв ремонта.
Вижда се като свалих капака на клапаните.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта