Мнение за покупка на Голф 4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот xxx_man » Чет 27 мар 2014 20:05


то е много просто ама трябва акъл за да го проумееш!!!Колата не е само една сума дето я даваш и почваш да караш!!!Стария бирник иска пари постоянно и като се набуташ с една А6 за същите пари и се почва едно яко скубане във всеки един сервиз,а недай си боже да си купиш 2.5 то след това си плащаш още едно ауди барабар с един мерцедес!!!всеки търси кола която да му е по джоба и да може да я поддържа сравнително лесни и евтино!то и за това за тез пари можеш да си вземеш 6-7 годишна алфа или фиат или рено и да почнеш да се питаш има ли живот извън сервиза!!!А сега разбирам защо си толкова злобен явно много си мечтал за Голфуу ама така и не си събрал парите и си се метнал на най-грозния автомобил създаван от VAG и сега ревеш ли ревеш ама джетата никога няма да стане голффффф :11 !! Аре с здраве !




Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот Вълчан » Чет 27 мар 2014 20:09


И аз съм на мнение че да дадеш 5000лв за 98-99год - 4ка дори и дизел е меко казано срамно.За аудиторията вече сме 2014год...Няма смисъл от нападки и подмятания.Нали уж всеки може да си каже тук свободно мнението...За тези пари мога да постна поне 5 марки качествени дизели поне със 3-4год по нови.

Последна промяна от Вълчан на Чет 27 мар 2014 20:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот liderass » Чет 27 мар 2014 20:10


Николов, ти нямаш ли дружки с които да пиеш по бира и да си обелите 5 приказки, а сиг. чакаш момента да влезнеш, да започнеш да драскаш по темата и да ти тече лигата от душевен оргазъм. А6-цата е по харчлива, грозновата(особено задницата е отврат с тези анемични стопове), скъпа ходова част, като чуят майсторите А6 и си мислят ,че парите ги береш от дърветата. Малко ли са причинити , един младеж да си вземе непретенциозният Голф 4, със сравнително лека поддръжка, вместо да заложи на парахода и да му тропат носачите, защото не са евтини, а парите винаги не стигат.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 20:11


xxx_man написа:то е много просто ама трябва акъл за да го проумееш!!!Колата не е само една сума дето я даваш и почваш да караш!!!Стария бирник иска пари постоянно и като се набуташ с една А6 за същите пари и се почва едно яко скубане във всеки един сервиз,а недай си боже да си купиш 2.5 то след това си плащаш още едно ауди барабар с един мерцедес!!!всеки търси кола която да му е по джоба и да може да я поддържа сравнително лесни и евтино!то и за това за тез пари можеш да си вземеш 6-7 годишна алфа или фиат или рено и да почнеш да се питаш има ли живот извън сервиза!!!А сега разбирам защо си толкова злобен явно много си мечтал за Голфуу ама така и не си събрал парите и си се метнал на най-грозния автомобил създаван от VAG и сега ревеш ли ревеш ама джетата никога няма да стане голффффф :11 !! Аре с здраве !


Както се предполагаше злобно мнение от собственик на МК4, Джетата е много добър автомобил карал съм 4 години с 1.8 GTI мотор. Замисли се над това: Джетата е със а Голфа е без багажник. Мисля, че това без би трябвало да ти запуши устата, и друго обясни ми защо Бората е по скъпа от "супер" Голфа?


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 20:16


liderass написа: със сравнително лека поддръжка


Ха-ха-ха особено за дизелите важи, съединител 1000 лв. геометрията запича редовно, пак пари, обслужване на мотора с качествени части 500-700 лв. еба.и леката поддръжка :screwy


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот liderass » Чет 27 мар 2014 20:18


Аз мисля ,че това за багажника, ни срина психиката вече. Останахме безмълвни, ужасТ. Та колко по скъпа е Бората?


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 20:19


liderass написа:Аз мисля ,че това за багажника, ни срина психиката вече. Останахме безмълвни, ужасТ. Та колко по скъпа е Бората?


При всяко положение е по скъпа от "безценната" четворка :mhihi


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот liderass » Чет 27 мар 2014 20:31


И ти явно си с фобия към 4-ките. Вече наистина спирам да пиша! Всеки си казва "моето си е най - Убаво и най - безценно" , джети, сеати, гоуфове, волги и т.н. всеки си хвали каруцата и не признава чуждата! Типично за българите!


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 20:48


Малко си в грешка, колата която съм карал 3 години и признавам е Рено. По стечение на обстоятелствата карам VW-та от 14-15 години.

Поздрави :th_up


Потребителски аватар
richko25
Мнения: 392
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
Автомобил: VAG
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот richko25 » Чет 27 мар 2014 21:57


Заповядайте колеги,приятно четене :mrgreen

1. VW Golf IV. Безкраен успех – Golf IV издържа 9 години без фейслифт и днес това е най-масовият автомобил в Германия, и с това се превръща в най-важния употребяван автомобил въобще.

1 / 26

Целият свят говори за екологичната премия. Целият свят ли? Глупости, в Германия годишно се продават два пъти повече употребявани автомобили, отколкото нови. Най-често хората не купуват нов автомобил, защото се притесняват от най-големия им проблем – бързата загуба на стойност.

Мастилото в документите за регистрация още не е изсъхнало, и въпреки това вече сте загубили 15 %. След една година – 30 %. Затова всеки, който обича да си прави добре сметката, избира употребяван автомобил.
Ние анализирахме състоянието на пазара за употребявани автомобили в момента и подбрахме за вас 25 модела – според популярността им на пазара в Германия.

1. VW Golf

Бестселърът на Германия, произвеждан от 1997 до 2004 г., като комби до 2006 г., общо 1,5 милиона екземпляра все още се движат по пътищата на Германия. Почти идентичната Bora също като Golf се предлага и като комби.

Силните страни

Просторен, напълно поцинкована каросерия, не ръждясва. Проверена техника, с която може да се справи всеки селски сервиз.

Слабостите

Турбокомпресор и пукнатини в цилиндровата глава при TDI, проблеми със скоростната кутия, неприятности с тампоните на окачването и спирачките, както и с електрическите стъклоповдигачи.

Нашият съвет – 1,6-литровият бензинов двигател или 1.9 TDI след 2001 г. с Euro 4.

2. Opel Astra G

Наследи неуспешната Astra F през 1998 г., произвежда се до 2004 г. като хечбек, седан, комби и кабриолет.

Силните страни
Много място, добри седалки, приличен комфорт и сигурно поведение на пътя. Благодарение на поцинкованата каросерия ръждата вече не е проблем.

Слабостите
Повреди на скоростната кутия и компресорите на климатичната инсталация, лошо уплътнени изпускателни колектори, разбити кормилни накрайници, дефектни фарове, дизеловите двигатели като цяло са ненадеждни, висок разход на масло.

3. BMW 3-та серия Е46

Моделното семейство Е46, което се произвежда от 1998 до 2005 г., се счита за най-балансираната „тройка”. Пълен набор каросерии – лимузина, Coupe, комби и кабриолет, както и скъсеният Compact.

Силните страни
Много спокойно работещи двигатели, много високо качество на изработка, перфектна управляемост.

Слабостите
Отзад е тясно, воланът често трепери (причината: спирачки/предно окачване), повреди на четирицилиндровите бензинови двигатели, дефектни турбокомпресори при дизелите, ръжда по задния капак на комбито.

Нашият съвет – 320d с Common Rail дизелов двигател (110 кВт/150 к.с.), произведен след септември 2001 г.

4. Mercedes С-класа

Произвеждан от 2000 до 2007 г., също като комби Т-модел и Sportcoupe. Донор на техниката и за Coupe W 209 (CLK).

Силните страни
Комфортно окачване, ниско ниво на шум, здрава структура на каросерията, високо ниво на пасивна безопасност.

Слабостите
Ръжда по вратите и капака на багажника, разбито предно окачване, биалетки и кормилни щанги. Понякога разхлабени инжектори при CDI.

Нашият съвет – С 220 CDI (103 кВт/143 к.с.) с автоматична трансмисия, произведен след 2003 г., комфортен, икономичен и бърз.

5. Audi A4

Добре изработена бизнес лимузина, произвежда се от края на 2000 до 2007 г., фейслифт през 2005 г., също като Avant и Cabrio.

Силните страни
Висока надеждност, превъзходни седалки, голям избор от двигатели.

Слабостите
Отзад е тясно, ненадеждна автоматична трансмисия Multitronic, TDI с проблеми при разпределителните валове (V6) и цилиндровата глава (помпа-дюза), както и дефектни дебитомери.

Нашият съвет – 2.0, 96 кВт/130 к.с., опростен и със спокоен ход.

6. VW Touran

Семеен ван на базата на Golf V, до седем седалки, произвежда се от края на 2003 г., фейслифт в края на 2006 г.

Силните страни
Много място, добри седалки, гъвкав интериор, висока сигурност.

Слабостите
Типичните проблеми на всяко TDI като турбокомпресор, цилиндрова глава, дебитомер, помпа-дюза. Освен това дефектни фарове, вентилатори на охлаждането (2003 г.). Мнозина се оплакват от тракане на каросерията.

Нашият съвет – 1.9 TDI (77 кВт/105 к.с.), произведен след 2004 г.

[/b]7. VW Passat B5.5

Фейслифт на произвеждания от 1996 г. ужасно ненадежден Passat B5, леко подобрена надеждност, абсурдно високи цени като комби Variant.

Силните страни

Преди всичко място. Отпред, отзад, в багажника, за Variant да не говорим. Относително високо качество на изработка, сигурно поведение на пътя и висока сигурност.

Слабостите

Ненадеждни TDI двигатели (също като при Golf и Touran), бобини на запалването, дебитомери, дефектни спирачни маркучи
.

Нашият съвет – лимузина с двулитров бензинов двигател – изгодна и (най-често) добра.

8. VW Polo

Чисто нов модел, който се появи на пазара в края на 2001 г., фейслифт през април 2005 г., нов модел от средата на тази година.

Силните страни
Много добро окачване, висок комфорт, удобни седалки.

Слабостите
Замръзващи 1.0 и 1,4-литрови алуминиеви бензинови двигатели (сервизна акция за ремонт и корекции), ангренажна верига при трицилиндровия двигател, предно окачване, замърсени спирачни барабани отзад, твърде много проблеми с лаковото покритие.

Нашият съвет – 1.4 16V (55 кВт/75 к.с.) с климатична инсталация – никой не се нуждае от повече.

9. Ford Focus

Наследник на Escort с доста оспорван дизайн, произвеждан от края на 1998 до 2004 г., предлаган и като комби, и седан.

Силните страни
Достатъчно място, навремето най-доброто окачване в своя клас.

Слабостите
Много ненадеждни дизели, почти не се предлагат модели с ESP, дефектни стартери и алтернатори, течове на вода от каросерията, блокиращи ключалки.

Нашият съвет – 1,6-литров бензинов двигател (74 кВт/100 к.с.), ниво на оборудване Futura – има всичко необходимо.

10. Mercedes A-класа

Наследник на първата А-класа (известна с проблемите в лосовия тест), представен през 2004 г., отново с гениална концепция за оползотворяване на пространството, но по-високо кач

ество на изработката. Предлага се и с три врати.

Силните страни
Много място, висок стандарт на сигурност, ниска загуба на стойност.

Слабостите
„Подскачащо” окачване, ръжда по спирачните дискове, тракане, стържене от кормилната колона, течове от маншоните на полуоските.

Нашият съвет – A 180 CDI (80 кВт/109 к.с.) – най-добрият универсален двигател...има и още ,но стига толкова :mhihi

Много очаквам от Вас! :mhihi Избухнете и кажете ,че това е писано от некомпетентни хора :worry2 Дайте всичко от себе си :bowdown :


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 23:35


Дори не си направих труда да ти изчета мнението, след това:
пукнатини в цилиндровата глава при TDI

Бъркаш VW със BMW
И да, ще оспоря, как процедираме сега?

Последна промяна от rufkata на Чет 27 мар 2014 23:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
richko25
Мнения: 392
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
Автомобил: VAG
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот richko25 » Чет 27 мар 2014 23:45


Кефиш :11 Избухни още :bowdown :bowdown :bowdown не бъркам аз,а немските инженери :mrgreen

Последна промяна от richko25 на Чет 27 мар 2014 23:57, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 23:47


Опровергай ме, без да копираш реклами на къщи :c010


Потребителски аватар
richko25
Мнения: 392
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
Автомобил: VAG
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот richko25 » Чет 27 мар 2014 23:48


реклами на къщи??? :eek не аз не съм автокъща :bowdown е нали ме попита 1-во дали съм автокъща?

Последна промяна от richko25 на Пет 28 мар 2014 0:04, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Мнение за покупка на Голф 4

Мнениеот rufkata » Чет 27 мар 2014 23:52


:screwy

Последна промяна от rufkata на Пет 28 мар 2014 0:02, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта