



Мнение за покупка на Голф 4
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за покупка на Голф 4
то е много просто ама трябва акъл за да го проумееш!!!Колата не е само една сума дето я даваш и почваш да караш!!!Стария бирник иска пари постоянно и като се набуташ с една А6 за същите пари и се почва едно яко скубане във всеки един сервиз,а недай си боже да си купиш 2.5 то след това си плащаш още едно ауди барабар с един мерцедес!!!всеки търси кола която да му е по джоба и да може да я поддържа сравнително лесни и евтино!то и за това за тез пари можеш да си вземеш 6-7 годишна алфа или фиат или рено и да почнеш да се питаш има ли живот извън сервиза!!!А сега разбирам защо си толкова злобен явно много си мечтал за Голфуу ама така и не си събрал парите и си се метнал на най-грозния автомобил създаван от VAG и сега ревеш ли ревеш ама джетата никога няма да стане голффффф
!! Аре с здраве !

Re: Мнение за покупка на Голф 4
И аз съм на мнение че да дадеш 5000лв за 98-99год - 4ка дори и дизел е меко казано срамно.За аудиторията вече сме 2014год...Няма смисъл от нападки и подмятания.Нали уж всеки може да си каже тук свободно мнението...За тези пари мога да постна поне 5 марки качествени дизели поне със 3-4год по нови.
Последна промяна от Вълчан на Чет 27 мар 2014 20:10, променено общо 1 път.
- liderass
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Николов, ти нямаш ли дружки с които да пиеш по бира и да си обелите 5 приказки, а сиг. чакаш момента да влезнеш, да започнеш да драскаш по темата и да ти тече лигата от душевен оргазъм. А6-цата е по харчлива, грозновата(особено задницата е отврат с тези анемични стопове), скъпа ходова част, като чуят майсторите А6 и си мислят ,че парите ги береш от дърветата. Малко ли са причинити , един младеж да си вземе непретенциозният Голф 4, със сравнително лека поддръжка, вместо да заложи на парахода и да му тропат носачите, защото не са евтини, а парите винаги не стигат.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
xxx_man написа:то е много просто ама трябва акъл за да го проумееш!!!Колата не е само една сума дето я даваш и почваш да караш!!!Стария бирник иска пари постоянно и като се набуташ с една А6 за същите пари и се почва едно яко скубане във всеки един сервиз,а недай си боже да си купиш 2.5 то след това си плащаш още едно ауди барабар с един мерцедес!!!всеки търси кола която да му е по джоба и да може да я поддържа сравнително лесни и евтино!то и за това за тез пари можеш да си вземеш 6-7 годишна алфа или фиат или рено и да почнеш да се питаш има ли живот извън сервиза!!!А сега разбирам защо си толкова злобен явно много си мечтал за Голфуу ама така и не си събрал парите и си се метнал на най-грозния автомобил създаван от VAG и сега ревеш ли ревеш ама джетата никога няма да стане голффффф!! Аре с здраве !
Както се предполагаше злобно мнение от собственик на МК4, Джетата е много добър автомобил карал съм 4 години с 1.8 GTI мотор. Замисли се над това: Джетата е със а Голфа е без багажник. Мисля, че това без би трябвало да ти запуши устата, и друго обясни ми защо Бората е по скъпа от "супер" Голфа?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
liderass написа: със сравнително лека поддръжка
Ха-ха-ха особено за дизелите важи, съединител 1000 лв. геометрията запича редовно, пак пари, обслужване на мотора с качествени части 500-700 лв. еба.и леката поддръжка

- liderass
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Аз мисля ,че това за багажника, ни срина психиката вече. Останахме безмълвни, ужасТ. Та колко по скъпа е Бората?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
liderass написа:Аз мисля ,че това за багажника, ни срина психиката вече. Останахме безмълвни, ужасТ. Та колко по скъпа е Бората?
При всяко положение е по скъпа от "безценната" четворка

- liderass
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за покупка на Голф 4
И ти явно си с фобия към 4-ките. Вече наистина спирам да пиша! Всеки си казва "моето си е най - Убаво и най - безценно" , джети, сеати, гоуфове, волги и т.н. всеки си хвали каруцата и не признава чуждата! Типично за българите!
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Малко си в грешка, колата която съм карал 3 години и признавам е Рено. По стечение на обстоятелствата карам VW-та от 14-15 години.
Поздрави
Поздрави

- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Заповядайте колеги,приятно четене
1. VW Golf IV. Безкраен успех – Golf IV издържа 9 години без фейслифт и днес това е най-масовият автомобил в Германия, и с това се превръща в най-важния употребяван автомобил въобще.
1 / 26
Целият свят говори за екологичната премия. Целият свят ли? Глупости, в Германия годишно се продават два пъти повече употребявани автомобили, отколкото нови. Най-често хората не купуват нов автомобил, защото се притесняват от най-големия им проблем – бързата загуба на стойност.
Мастилото в документите за регистрация още не е изсъхнало, и въпреки това вече сте загубили 15 %. След една година – 30 %. Затова всеки, който обича да си прави добре сметката, избира употребяван автомобил.
Ние анализирахме състоянието на пазара за употребявани автомобили в момента и подбрахме за вас 25 модела – според популярността им на пазара в Германия.
1. VW Golf
Бестселърът на Германия, произвеждан от 1997 до 2004 г., като комби до 2006 г., общо 1,5 милиона екземпляра все още се движат по пътищата на Германия. Почти идентичната Bora също като Golf се предлага и като комби.
Силните страни
Просторен, напълно поцинкована каросерия, не ръждясва. Проверена техника, с която може да се справи всеки селски сервиз.
Слабостите
Турбокомпресор и пукнатини в цилиндровата глава при TDI, проблеми със скоростната кутия, неприятности с тампоните на окачването и спирачките, както и с електрическите стъклоповдигачи.
Нашият съвет – 1,6-литровият бензинов двигател или 1.9 TDI след 2001 г. с Euro 4.
2. Opel Astra G
Наследи неуспешната Astra F през 1998 г., произвежда се до 2004 г. като хечбек, седан, комби и кабриолет.
Силните страни
Много място, добри седалки, приличен комфорт и сигурно поведение на пътя. Благодарение на поцинкованата каросерия ръждата вече не е проблем.
Слабостите
Повреди на скоростната кутия и компресорите на климатичната инсталация, лошо уплътнени изпускателни колектори, разбити кормилни накрайници, дефектни фарове, дизеловите двигатели като цяло са ненадеждни, висок разход на масло.
3. BMW 3-та серия Е46
Моделното семейство Е46, което се произвежда от 1998 до 2005 г., се счита за най-балансираната „тройка”. Пълен набор каросерии – лимузина, Coupe, комби и кабриолет, както и скъсеният Compact.
Силните страни
Много спокойно работещи двигатели, много високо качество на изработка, перфектна управляемост.
Слабостите
Отзад е тясно, воланът често трепери (причината: спирачки/предно окачване), повреди на четирицилиндровите бензинови двигатели, дефектни турбокомпресори при дизелите, ръжда по задния капак на комбито.
Нашият съвет – 320d с Common Rail дизелов двигател (110 кВт/150 к.с.), произведен след септември 2001 г.
4. Mercedes С-класа
Произвеждан от 2000 до 2007 г., също като комби Т-модел и Sportcoupe. Донор на техниката и за Coupe W 209 (CLK).
Силните страни
Комфортно окачване, ниско ниво на шум, здрава структура на каросерията, високо ниво на пасивна безопасност.
Слабостите
Ръжда по вратите и капака на багажника, разбито предно окачване, биалетки и кормилни щанги. Понякога разхлабени инжектори при CDI.
Нашият съвет – С 220 CDI (103 кВт/143 к.с.) с автоматична трансмисия, произведен след 2003 г., комфортен, икономичен и бърз.
5. Audi A4
Добре изработена бизнес лимузина, произвежда се от края на 2000 до 2007 г., фейслифт през 2005 г., също като Avant и Cabrio.
Силните страни
Висока надеждност, превъзходни седалки, голям избор от двигатели.
Слабостите
Отзад е тясно, ненадеждна автоматична трансмисия Multitronic, TDI с проблеми при разпределителните валове (V6) и цилиндровата глава (помпа-дюза), както и дефектни дебитомери.
Нашият съвет – 2.0, 96 кВт/130 к.с., опростен и със спокоен ход.
6. VW Touran
Семеен ван на базата на Golf V, до седем седалки, произвежда се от края на 2003 г., фейслифт в края на 2006 г.
Силните страни
Много място, добри седалки, гъвкав интериор, висока сигурност.
Слабостите
Типичните проблеми на всяко TDI като турбокомпресор, цилиндрова глава, дебитомер, помпа-дюза. Освен това дефектни фарове, вентилатори на охлаждането (2003 г.). Мнозина се оплакват от тракане на каросерията.
Нашият съвет – 1.9 TDI (77 кВт/105 к.с.), произведен след 2004 г.
[/b]7. VW Passat B5.5
Фейслифт на произвеждания от 1996 г. ужасно ненадежден Passat B5, леко подобрена надеждност, абсурдно високи цени като комби Variant.
Силните страни
Преди всичко място. Отпред, отзад, в багажника, за Variant да не говорим. Относително високо качество на изработка, сигурно поведение на пътя и висока сигурност.
Слабостите
Ненадеждни TDI двигатели (също като при Golf и Touran), бобини на запалването, дебитомери, дефектни спирачни маркучи.
Нашият съвет – лимузина с двулитров бензинов двигател – изгодна и (най-често) добра.
8. VW Polo
Чисто нов модел, който се появи на пазара в края на 2001 г., фейслифт през април 2005 г., нов модел от средата на тази година.
Силните страни
Много добро окачване, висок комфорт, удобни седалки.
Слабостите
Замръзващи 1.0 и 1,4-литрови алуминиеви бензинови двигатели (сервизна акция за ремонт и корекции), ангренажна верига при трицилиндровия двигател, предно окачване, замърсени спирачни барабани отзад, твърде много проблеми с лаковото покритие.
Нашият съвет – 1.4 16V (55 кВт/75 к.с.) с климатична инсталация – никой не се нуждае от повече.
9. Ford Focus
Наследник на Escort с доста оспорван дизайн, произвеждан от края на 1998 до 2004 г., предлаган и като комби, и седан.
Силните страни
Достатъчно място, навремето най-доброто окачване в своя клас.
Слабостите
Много ненадеждни дизели, почти не се предлагат модели с ESP, дефектни стартери и алтернатори, течове на вода от каросерията, блокиращи ключалки.
Нашият съвет – 1,6-литров бензинов двигател (74 кВт/100 к.с.), ниво на оборудване Futura – има всичко необходимо.
10. Mercedes A-класа
Наследник на първата А-класа (известна с проблемите в лосовия тест), представен през 2004 г., отново с гениална концепция за оползотворяване на пространството, но по-високо кач
ество на изработката. Предлага се и с три врати.
Силните страни
Много място, висок стандарт на сигурност, ниска загуба на стойност.
Слабостите
„Подскачащо” окачване, ръжда по спирачните дискове, тракане, стържене от кормилната колона, течове от маншоните на полуоските.
Нашият съвет – A 180 CDI (80 кВт/109 к.с.) – най-добрият универсален двигател...има и още ,но стига толкова
Много очаквам от Вас!
Избухнете и кажете ,че това е писано от некомпетентни хора
Дайте всичко от себе си
:

1. VW Golf IV. Безкраен успех – Golf IV издържа 9 години без фейслифт и днес това е най-масовият автомобил в Германия, и с това се превръща в най-важния употребяван автомобил въобще.
1 / 26
Целият свят говори за екологичната премия. Целият свят ли? Глупости, в Германия годишно се продават два пъти повече употребявани автомобили, отколкото нови. Най-често хората не купуват нов автомобил, защото се притесняват от най-големия им проблем – бързата загуба на стойност.
Мастилото в документите за регистрация още не е изсъхнало, и въпреки това вече сте загубили 15 %. След една година – 30 %. Затова всеки, който обича да си прави добре сметката, избира употребяван автомобил.
Ние анализирахме състоянието на пазара за употребявани автомобили в момента и подбрахме за вас 25 модела – според популярността им на пазара в Германия.
1. VW Golf
Бестселърът на Германия, произвеждан от 1997 до 2004 г., като комби до 2006 г., общо 1,5 милиона екземпляра все още се движат по пътищата на Германия. Почти идентичната Bora също като Golf се предлага и като комби.
Силните страни
Просторен, напълно поцинкована каросерия, не ръждясва. Проверена техника, с която може да се справи всеки селски сервиз.
Слабостите
Турбокомпресор и пукнатини в цилиндровата глава при TDI, проблеми със скоростната кутия, неприятности с тампоните на окачването и спирачките, както и с електрическите стъклоповдигачи.
Нашият съвет – 1,6-литровият бензинов двигател или 1.9 TDI след 2001 г. с Euro 4.
2. Opel Astra G
Наследи неуспешната Astra F през 1998 г., произвежда се до 2004 г. като хечбек, седан, комби и кабриолет.
Силните страни
Много място, добри седалки, приличен комфорт и сигурно поведение на пътя. Благодарение на поцинкованата каросерия ръждата вече не е проблем.
Слабостите
Повреди на скоростната кутия и компресорите на климатичната инсталация, лошо уплътнени изпускателни колектори, разбити кормилни накрайници, дефектни фарове, дизеловите двигатели като цяло са ненадеждни, висок разход на масло.
3. BMW 3-та серия Е46
Моделното семейство Е46, което се произвежда от 1998 до 2005 г., се счита за най-балансираната „тройка”. Пълен набор каросерии – лимузина, Coupe, комби и кабриолет, както и скъсеният Compact.
Силните страни
Много спокойно работещи двигатели, много високо качество на изработка, перфектна управляемост.
Слабостите
Отзад е тясно, воланът често трепери (причината: спирачки/предно окачване), повреди на четирицилиндровите бензинови двигатели, дефектни турбокомпресори при дизелите, ръжда по задния капак на комбито.
Нашият съвет – 320d с Common Rail дизелов двигател (110 кВт/150 к.с.), произведен след септември 2001 г.
4. Mercedes С-класа
Произвеждан от 2000 до 2007 г., също като комби Т-модел и Sportcoupe. Донор на техниката и за Coupe W 209 (CLK).
Силните страни
Комфортно окачване, ниско ниво на шум, здрава структура на каросерията, високо ниво на пасивна безопасност.
Слабостите
Ръжда по вратите и капака на багажника, разбито предно окачване, биалетки и кормилни щанги. Понякога разхлабени инжектори при CDI.
Нашият съвет – С 220 CDI (103 кВт/143 к.с.) с автоматична трансмисия, произведен след 2003 г., комфортен, икономичен и бърз.
5. Audi A4
Добре изработена бизнес лимузина, произвежда се от края на 2000 до 2007 г., фейслифт през 2005 г., също като Avant и Cabrio.
Силните страни
Висока надеждност, превъзходни седалки, голям избор от двигатели.
Слабостите
Отзад е тясно, ненадеждна автоматична трансмисия Multitronic, TDI с проблеми при разпределителните валове (V6) и цилиндровата глава (помпа-дюза), както и дефектни дебитомери.
Нашият съвет – 2.0, 96 кВт/130 к.с., опростен и със спокоен ход.
6. VW Touran
Семеен ван на базата на Golf V, до седем седалки, произвежда се от края на 2003 г., фейслифт в края на 2006 г.
Силните страни
Много място, добри седалки, гъвкав интериор, висока сигурност.
Слабостите
Типичните проблеми на всяко TDI като турбокомпресор, цилиндрова глава, дебитомер, помпа-дюза. Освен това дефектни фарове, вентилатори на охлаждането (2003 г.). Мнозина се оплакват от тракане на каросерията.
Нашият съвет – 1.9 TDI (77 кВт/105 к.с.), произведен след 2004 г.
[/b]7. VW Passat B5.5
Фейслифт на произвеждания от 1996 г. ужасно ненадежден Passat B5, леко подобрена надеждност, абсурдно високи цени като комби Variant.
Силните страни
Преди всичко място. Отпред, отзад, в багажника, за Variant да не говорим. Относително високо качество на изработка, сигурно поведение на пътя и висока сигурност.
Слабостите
Ненадеждни TDI двигатели (също като при Golf и Touran), бобини на запалването, дебитомери, дефектни спирачни маркучи.
Нашият съвет – лимузина с двулитров бензинов двигател – изгодна и (най-често) добра.
8. VW Polo
Чисто нов модел, който се появи на пазара в края на 2001 г., фейслифт през април 2005 г., нов модел от средата на тази година.
Силните страни
Много добро окачване, висок комфорт, удобни седалки.
Слабостите
Замръзващи 1.0 и 1,4-литрови алуминиеви бензинови двигатели (сервизна акция за ремонт и корекции), ангренажна верига при трицилиндровия двигател, предно окачване, замърсени спирачни барабани отзад, твърде много проблеми с лаковото покритие.
Нашият съвет – 1.4 16V (55 кВт/75 к.с.) с климатична инсталация – никой не се нуждае от повече.
9. Ford Focus
Наследник на Escort с доста оспорван дизайн, произвеждан от края на 1998 до 2004 г., предлаган и като комби, и седан.
Силните страни
Достатъчно място, навремето най-доброто окачване в своя клас.
Слабостите
Много ненадеждни дизели, почти не се предлагат модели с ESP, дефектни стартери и алтернатори, течове на вода от каросерията, блокиращи ключалки.
Нашият съвет – 1,6-литров бензинов двигател (74 кВт/100 к.с.), ниво на оборудване Futura – има всичко необходимо.
10. Mercedes A-класа
Наследник на първата А-класа (известна с проблемите в лосовия тест), представен през 2004 г., отново с гениална концепция за оползотворяване на пространството, но по-високо кач
ество на изработката. Предлага се и с три врати.
Силните страни
Много място, висок стандарт на сигурност, ниска загуба на стойност.
Слабостите
„Подскачащо” окачване, ръжда по спирачните дискове, тракане, стържене от кормилната колона, течове от маншоните на полуоските.
Нашият съвет – A 180 CDI (80 кВт/109 к.с.) – най-добрият универсален двигател...има и още ,но стига толкова

Много очаквам от Вас!



- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Дори не си направих труда да ти изчета мнението, след това:
Бъркаш VW със BMW
И да, ще оспоря, как процедираме сега?
пукнатини в цилиндровата глава при TDI
Бъркаш VW със BMW
И да, ще оспоря, как процедираме сега?
Последна промяна от rufkata на Чет 27 мар 2014 23:45, променено общо 1 път.
- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Кефиш
Избухни още
не бъркам аз,а немските инженери 





Последна промяна от richko25 на Чет 27 мар 2014 23:57, променено общо 2 пъти.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4
Опровергай ме, без да копираш реклами на къщи 

- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за покупка на Голф 4
реклами на къщи???
не аз не съм автокъща
е нали ме попита 1-во дали съм автокъща?


Последна промяна от richko25 на Пет 28 мар 2014 0:04, променено общо 2 пъти.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Мнение за покупка на Голф 4

Последна промяна от rufkata на Пет 28 мар 2014 0:02, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта