Хри100в написа:В много от случаите на спор/пререкание, всъщност се е стигнало благодарение на хора, които не са сигурни в това което пишат, но усърдно го защитават. Във всяка тема има по някой, който се меси без нито да е карал даден автомобил, нито го е обслужвал.. Във форума има сигурно 5% от хора, разбиращи и помагащи на другите, но спряха да пишат именно заради такива, дето приказват глупости или спорят за такива. Да не говорим за сравненията с вървеж на всеки един притежател и неговия VW, а разходът е винаги около 7/100 газ градско. По стойности на разход се изравнихме с Фиат-форума.
Tук си много прав, на прима виста се сещам за една тема, за избор м/у Фокус и Голф 4, наред с обичайните коментари от рода на: най добрия Форд е продадения, коза и Форд не боледуват и циганин и Форд зимата не работят

Имаше един колега който отсече че всеки втори Фокус на 150хил.км. (примерно) хвърля дюзи и ремонта струвал майка си и баща си, един негов съсед си купил Фокус и са убил да го прави.
Във темата ставаше въпрос за бензинови автомобили, нищо общо с TDCI моторите и прословутите им дюзи, отговора на колегата след направената му забележка беше: - ти сега какво искаш да ми кажеш че бензиновите нямат дюзи ли?
Отделно, всички Мазди ръждясват- така бил чул някой
На всички японски автомобили частите са им х3 и ги няма никъде

Н а всички Пежа им се прави задното окачване със смяната на маслото

Всички Фиати нямат друг дом освен сервиза

Всички корейски марки са боклуци и са сглобени от кофички за кисело мляко

Всички БМВ-та зимата се държат по-гаражите щото със задно зимата не се кара

И още, и още бисери и глупости кой къде чул, кой къде не дочул и т.н. и т.н.
Отделно, тея гуми не стават пише made in Romania на тях, търси си немски

Или, тази Тойота е калпава защото се прави в Турция
